Midnattsol Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Aargh!!! *klø klø klø* Jeg klør og klør og tar Zyrtec og smører på Aloe Vera. Noen andre gooode råd?? Har kortisonsalve, men huden blir så tynn hvis jeg bruker den mye og ofte. HVORFOR jeg klør aner jeg ikke. Må være Oslo-lufta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Akkurat slik hadde jeg det rett etter at jeg flytta ned hit, og det klødde noe så jæv###. Jeg klødde meg til og med til blods jeg :o Tror jeg skrev et innlegg på KG om det faktisk Hos meg gikk det over av seg selv, men bruk en god og fet kroppslotion spesielt etter bad. Det gjør hvertfall ikke vondt verre (om det ikke er kremen du reagerer på da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg er overhode ikke allergisk mot noe som helst - men jeg klør også! På huden altså. Vi bruker allergivennlig vaskemidler og sånn - men vinterluften er et helvete å venn seg til. Tørr hud, flekker i husen - røde nupper etc. Det jeg skal gjøre i dag er rett og slett og kjøpe grovt havsalt og hvetekimolje - og skrubbe og smøre inn det jeg kan. Fet bodylotion som Thea nevner - helt kjempeflott - men hos meg trengs en hurtigvirkende kur i hvert fall. Og dette har hjulpet meg før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 EY! Jeg startet også å klø etter jeg flyttet til oslo. Det ser ikke SÅ fint ut med kloremerker på lår og legger! Kanskje det er Oslo-vannet?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 jeg klødde noe grusom på bena en sommer for tre år siden. var ikke før jeg tok aloe vera krem i ansiktet og måtte på legevakta at jeg fant ut at jeg var allergisk mot aloe vera kremen jeg brukte på bena mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindis Skrevet 25. november 2002 #6 Del Skrevet 25. november 2002 Har du prøvd en tur til legen? Hudspesialist? Kløing kan skyldes så mangt, og når det er så plagsomt er det lurt å finne årsaken til problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. november 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 25. november 2002 Klør mest på kveldene/nettene faktisk, men i dag har det vært grusomt. Kanskje jeg er allergisk mot sambo?? :o :o :o Kanskje jeg har veggdyr i huset??? *yuuuk* Hm, nei tror ikke det. Kanskje jeg har lopper?? ...nei...har nok ikke det heller. Kanskje det ER Oslo-lufta. Er ikke det litt rart, for jeg har ikke reagert sånn på vinterluft før? Sikkert fordi det er ekstremt forurenset luft i tillegg. Mjaja..jeg smører jeg, og takk og pris for allergitabletter. Hvis det ikke går over så er det vel lege/hudspesialist neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. november 2002 #8 Del Skrevet 25. november 2002 Kveldene var også værst for meg. Du har sikkert fått Thea lopper eller guttelus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 25. november 2002 #9 Del Skrevet 25. november 2002 jeg klør alltid noe grusomt på bena om kvelden dagen etter at jeg har barbert dem :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 25. november 2002 #10 Del Skrevet 25. november 2002 Ville tatt kontakt med legen jeg og evt. fått henvisnig til hudspesialist. Dersom du klør spesielt om natten/i sengen, kan det i verstefall være du har skabb eller lus :oops: Lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. november 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 25. november 2002 Øøh...skabb?? :o Lus? :o Neida..er nok ikke det. Er bare meg som klør da, ikke sambo. Og akkurat nå går det ganske bra. Skal smøre meg med en gang det begynner å klø igjen. Er sikkert noe med lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 25. november 2002 #12 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg klør også! Og mannen min klør masse også. Jeg har begynt å bruke olje på kroppen etter at jeg har vasket meg. Det hjelper, men jeg må jo bruke det annenhver dag for å ikke tørke ut. Jeg bruker Natusan baby-olje, så det blir nok dyrt i lengden, men det får vi bare leve med. SebaMed har en dusjolje som er veldig god (men svindyr). Jeg tror at det er den kalde luften kombinert med at det er ikke akkurat ren luft i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå