Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er uvant for meg, men opplevde i barndommen. Når jeg går på bussholdeplass og møter andre. Alle hilser og prater. 

Tidligere har jeg bodd i Trondheim eller omegn. Har aldri opplevd dette i voksen alder. Alle hilser. Noen prater jeg med. Tror det er en kultur her. Vi snakker sammen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. Håper det ikke er bare bil og motor?

Anonymkode: ffc74...6e3

Skrevet

Så hyggelig. Jeg har blitt sjekket opp på bussholdeplass mange ganger. Men og kommet i snakk med noen koselige damer, felles for de, er at de ikke er etnisk norske. Jeg er etnisk norsk, men glad i å prate. Og her jeg bor, går jeg på tur gatelangs, så pleier alle de eldre å hilse. Går jeg i skogen, så hilser alle.

Anonymkode: bb474...b8a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så hyggelig. Jeg har blitt sjekket opp på bussholdeplass mange ganger. Men og kommet i snakk med noen koselige damer, felles for de, er at de ikke er etnisk norske. Jeg er etnisk norsk, men glad i å prate. Og her jeg bor, går jeg på tur gatelangs, så pleier alle de eldre å hilse. Går jeg i skogen, så hilser alle.

Anonymkode: bb474...b8a

Dette er drømmen min, men det har aldri skjedd meg (K29) 😅

Anonymkode: b6557...cd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette er drømmen min, men det har aldri skjedd meg (K29) 😅

Anonymkode: b6557...cd1

Bare å stille deg opp og by deg frem, så kommer det garantert en eller annen og vil i buksene på deg. 

Anonymkode: 3cffd...023

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...