Helene Skrevet 27. november 2025 #1 Skrevet 27. november 2025 Dette er uvant for meg, men opplevde i barndommen. Når jeg går på bussholdeplass og møter andre. Alle hilser og prater. Tidligere har jeg bodd i Trondheim eller omegn. Har aldri opplevd dette i voksen alder. Alle hilser. Noen prater jeg med. Tror det er en kultur her. Vi snakker sammen.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #2 Skrevet 27. november 2025 Så bra. Håper det ikke er bare bil og motor? Anonymkode: ffc74...6e3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #3 Skrevet 27. november 2025 Så hyggelig. Jeg har blitt sjekket opp på bussholdeplass mange ganger. Men og kommet i snakk med noen koselige damer, felles for de, er at de ikke er etnisk norske. Jeg er etnisk norsk, men glad i å prate. Og her jeg bor, går jeg på tur gatelangs, så pleier alle de eldre å hilse. Går jeg i skogen, så hilser alle. Anonymkode: bb474...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #4 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så hyggelig. Jeg har blitt sjekket opp på bussholdeplass mange ganger. Men og kommet i snakk med noen koselige damer, felles for de, er at de ikke er etnisk norske. Jeg er etnisk norsk, men glad i å prate. Og her jeg bor, går jeg på tur gatelangs, så pleier alle de eldre å hilse. Går jeg i skogen, så hilser alle. Anonymkode: bb474...b8a Dette er drømmen min, men det har aldri skjedd meg (K29) 😅 Anonymkode: b6557...cd1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #5 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette er drømmen min, men det har aldri skjedd meg (K29) 😅 Anonymkode: b6557...cd1 Bare å stille deg opp og by deg frem, så kommer det garantert en eller annen og vil i buksene på deg. Anonymkode: 3cffd...023 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå