Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Hva kommer disse av? De fyker rundt foran synet mitt og er egentlig ganske pene å se på, men jeg aner ikke hva de gjør her. Har ikke reist meg for fort/slått meg/spydd så jeg syntes dette var merkelig. Blir fler og fler nå! Tjohei! jeg er i verdenstrommet nå!
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Hallusinasjon????? Nei jeg vet ikke.......
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Det var bare merkelig Det kom få først og når jeg bevegde øynene så kom det fler og plutselig så jeg bare masse stjerner mens jeg ble svimmel :-/ Men nå ble det normalt igjen.. kanskje jeg skulle besvime men ombestemte meg?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Sånn bruker jeg også å ha av og til, men det forsvinner som regel etter litt! Pent for en stund i vertfall
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Sannsynligvis lav blodprosent. Gå å få den sjekket hos lege og spis jerntabletter og C-vitamin (sistnevnte for at kroppen skal ta opp førstnevnte).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå