AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg opplever orgasme som ekstremt deilig og har blitt totalt avhengighetsskapende, bare må ha det flere ganger daglig. Det setter meg helt ut, både fysisk og psykisk. Jeg mister helt kontrollen, både på kropp, muskler og lyder. Stemmen er konstant hes. Andre som har det sånn? G 18 Anonymkode: ef3f1...9f9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg opplever orgasme som ekstremt deilig og har blitt totalt avhengighetsskapende, bare må ha det flere ganger daglig. Det setter meg helt ut, både fysisk og psykisk. Jeg mister helt kontrollen, både på kropp, muskler og lyder. Stemmen er konstant hes. Andre som har det sånn? G 18 Anonymkode: ef3f1...9f9 Du er den eneste i hele verden. Anonymkode: b2d84...d0a 2 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er den eneste i hele verden. Anonymkode: b2d84...d0a Okey, mener du det? Føler jo det er rart. Ts Anonymkode: ef3f1...9f9
Mardina Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Det ER jo deilig 😍 Så synes ikke man skal føle på "skam" for det. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Neida, orgasme er egentlig bare et lite nys og et sekund med sånn høvelig grei følelse. Du er den første jeg har hørt som synes orgasme er deilig. De aller fleste sammenligner det med å klø litt på et myggstikk, og så svir det litt etterpå. (Neida... Jeg tror du vet svaret selv. Hvis ikke er det bare å google for mer info) Anonymkode: 7e55b...c12 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Mardina skrev (8 minutter siden): Det ER jo deilig 😍 Så synes ikke man skal føle på "skam" for det. Takk😍 Det er slik jeg opplever det og det er litt flaut ja grunn av mye lyder og romsterer så fælt da det går for meg🙈 Anonymkode: ef3f1...9f9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Det er jo helt normalt? Tror alle syns orgasme er ekstremt deilig. Anonymkode: 5833c...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo helt normalt? Tror alle syns orgasme er ekstremt deilig. Anonymkode: 5833c...b5f Åh tusen takk😍 Flere som og syns det er ekstremt deilig. Mister du og litt sånn kontroll på kropp og lyder? Anonymkode: ef3f1...9f9
Mardina Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk😍 Det er slik jeg opplever det og det er litt flaut ja grunn av mye lyder og romsterer så fælt da det går for meg🙈 Anonymkode: ef3f1...9f9 Du er ikke alene om det. Jeg lager også mye lyder når jeg får orgasme 😄 Slår litt i puter og holder meg fast i lakenet 😂 Virkelig signaliserer at dette liker jeg 😁 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Mardina skrev (10 minutter siden): Du er ikke alene om det. Jeg lager også mye lyder når jeg får orgasme 😄 Slår litt i puter og holder meg fast i lakenet 😂 Virkelig signaliserer at dette liker jeg 😁 Åh, følte det litt sånn😅 Høres ut som meg du, akkurat sånn er jeg også under orgasmen 😅☺️ Anonymkode: ef3f1...9f9
Mardina Skrevet 23 minutter siden #12 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, følte det litt sånn😅 Høres ut som meg du, akkurat sånn er jeg også under orgasmen 😅☺️ Anonymkode: ef3f1...9f9 Da synes jeg du skal fortsette med det 😂 Orgasme er jo så digg 🤩 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå