Einus Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden I disse dager har jeg fått beskjed fra AutoSync at abonnement for avtalen min øker. Men det finnes vel andre tilbydere? Hørte om noen som har Skyttelpass, der betaler man bare en engangs sum for brikken på 250,- kr Dette antar jeg at jeg har gjort hos AutoSync tidligere Fremtind Service. Men nå skal AutoSync ha 120,- kr i året fra 01.01.2026. Link fra VG 20.11.2025: https://www.vg.no/nyheter/i/V6l1l3/bompengebrikke-autosync-as-dobler-maanedsprisen Men vet noen her om prisene er de samme uansett hvilke selskap man bruker? De forskjellige satsene de forskjellige stedene? F.eks. Oslo, Fredrikstad og Sarpsborg, Grenland etc etc. Er det evt mye å spare, eller er dette bare småtterier, men selvsagt om man tenker 5-10 år, så blir det jo litt penger. AutoSync 10 år x 120,-kr = 1200,- kr Skyttelpass engangsum på 250 for brikken: 250 / 10 år = 25,- kr pr år. Noen som har noen betraktinger her? Gode innspill mottas med takk!
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Det er ingen forskjell i passeringspris uansett hvilket selskap du velger. Det eneste som skiller de er prisen på brikken og evt. hvilke tilleggstjenester de tilbyr. Anonymkode: c25b7...b9e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Einus skrev (15 minutter siden): Skyttelpass engangsum på 250 for brikken: 250 / 10 år = 25,- kr pr år. Skyttelpass tar 200 kroner ikke 250 som Autosync. Og kjøper du brikke til 250 fra autosync så er det for 5 år. om du er heldig, for dør brikke tidligere må du da kjøpe ny. Skyttelpass er 200 som dem beskriver som en engangssum. Så på 10 år har du betalt 500 til autosync og 200 til skyttelpass. Jeg skiftet til dem etter autosync endret systemet sitt. Anonymkode: bd45b...435
newman01 Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg byttet til Skyttelpass den helga nyheten kom ut. Ikke at jeg sparer så mye penger, men jeg synes det er unødvendig å fore de dresskledde grisene i det selskapet med unødvendig mye penger. De har 1,4 millioner kunder med totalt 1,9 millioner biler. Med 10kr/mnd pr brikke blir det 228 millioner i driftsinntekter bare på den tieren. Jeg føler ikke for å bidra til at eierne (deriblant DNB) skal få en kvart milliard i året for å skvise bompenger ut av oss. 1
Einus Skrevet 6 timer siden Forfatter #5 Skrevet 6 timer siden Jeg har nettopp fått ny brikke fra Autosync til 2 biler. Er det noen oppsigelse klausul hos Autosync som dere kjener til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå