Gå til innhold

Fantaserer du om naboen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 19.43):

Uansett kjønn, fantaserer du om noen naboer? Noen spesielt attraktive eller sjarmerende? 

Anonymkode: 868ac...7ef

ja, mange damer i borettslaget jeg gjerne kunne ligget med.

Anonymkode: f089e...0be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 19.43):

Uansett kjønn, fantaserer du om noen naboer? Noen spesielt attraktive eller sjarmerende? 

Anonymkode: 868ac...7ef

Jeg har en nabo jeg ikke hadde takket nei til om jeg fikk tilbud om hjelp til å senke stressnivået.

Anonymkode: 77ab9...0ed

Skrevet

Nei. Det kan jeg ikke huske jeg noen gang har gjort. Har fantasert om kolleger og et par mannlige bekjente ellers men aldri naboen!

Anonymkode: 86dc9...772

Skrevet

Aldri 😅 

Men har daglig sex med mannen min som er deilig. Kanskje derfor 🤭

K41

Anonymkode: f843d...70a

Skrevet

Fantasier om naboen? Kvinner med 20-30 kg for mye? Nei, absolutt ikke.

Anonymkode: c8ecd...f41

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 18.22):

Så ille, ja... Gammal? 

Anonymkode: 8427b...c1f

Rett rundt 40år om jeg skal gjette. 

Anonymkode: 7b220...43c

Skrevet

Nei, enten er de for unge og minner meg om barna eller så er de gamle og ekle. 

Føler at når jeg var ung så var mange i 40 åra kjekke, men nå når jeg er 40 selv så er det utrolig mange som ser helt jævlige ut, skjønner ikke hva det går i. Er menn i dag støggere enn før? Er utrolig mye pene damer i min alder  men dessverre svinger jeg ikke den veien og selv om jeg ser at de yngre er mye bedre i dag enn hva de var når jeg var ung, så liker jeg de jo ikke unge heller...

Er egentlig ikke interessert i menn og forhold i virkeligheten så kanskje derfor jeg ikke finner det spennende å fantasere om en eller annen creep i nabolaget. Har for ordens skyld mange å velge i bor i et populært område med folk i alle aldre.

Anonymkode: 9d00b...91f

Skrevet

Jepp, gjorde det et halvt år før vi havnet i senga 😜 Har nå regelmessig sex, begge er single. 

Anonymkode: d9878...d43

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

har en veldig fin nabo, som er + / - 30 år, og hun har i høst vært flink til å gå i skjørt og nylonstrømper. Elsker det og blir litt napping  til hun ja...

Anonymkode: db3c9...9f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

har en veldig fin nabo, som er + / - 30 år, og hun har i høst vært flink til å gå i skjørt og nylonstrømper. Elsker det og blir litt napping  til hun ja...

Anonymkode: db3c9...9f2

Grisegutt 

Anonymkode: 142fb...9a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...