AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:47 #1 Skrevet onsdag kl. 16:47 Har du klart å manifestere noe du har ønsket deg? Og har du en aktiv visjonstavle? Anonymkode: 08ad0...b1b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:52 #2 Skrevet onsdag kl. 16:52 Ikke enda. Jobber med saken. Tavla er i hodet mitt. Anonymkode: 42267...b82 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:53 #3 Skrevet onsdag kl. 16:53 Nei, jeg tror ikke man kan sitte uvirksom og mane frem noe fra intet. Jeg tror derimot at når man visualiserer et mål man vil nå så detaljert som mulig, og også visualiserer veien dit - så vil man både bevisst og ubevisst ta både små og store valg som leder i den retningen, og dermed leder alt i livet i den retningen. Anonymkode: 86bc8...45b 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:56 #4 Skrevet onsdag kl. 16:56 Det der er bare tøv fra en priviligert hvit dame. Eksempelet fra boken handler om hvordan søstra hennes hadde det dritt på jobb og ønsket seg forandring. Og ved hjelp av manifestasjon fikk hun ny jobb i New York! Hos forfatterens firma...... Det hadde sikkert ingenting med at hun fikk jobben fordi hun var søstra 🙄 Anonymkode: 0669f...786 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:07 #5 Skrevet onsdag kl. 17:07 Det siste jeg manifisterte var en ny bolig. Jeg gikk fullstendig inn i det, og så kun programmer om huskjøp, for eksempel My Lottery Dream Home. Jeg så for meg følelsen av å bo så vakkert jeg klarte. Og plutselig dukket et vidunderlig hus opp på nettet. Det burde kostet mer, og det burde blitt kjøpt av noen andre. Men alt gikk vår vei, og nå bor vi her. Jeg har hatt en stor visjonstavle på nett i mange år, og når jeg sjekket den nå, så ser jeg at alt er oppfylt! Jeg vet ikke om det er ekte, men det føles sånn. Så jeg ble nysgjerrig på om flere har opplevd dette? Er jo noen år siden det var i vinden. Anonymkode: 08ad0...b1b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:16 #6 Skrevet onsdag kl. 17:16 Tenk på alle som sulter og drømmer om mat. Tenk på alle arbeidsløse, fattige mennesker som brennende ønsker seg jobb og hus i et rikere land, Tror de visualiserer og ønsker disse tingene SÅ mye sterkere enn en nordmann ønsker seg kjæreste, mer lønn eller ny bil, gitt… Anonymkode: dcec3...cb7 2 1
Natttåke Skrevet onsdag kl. 17:18 #7 Skrevet onsdag kl. 17:18 Merkelig at det sort sett er priviligerte mennesker fra før av som får disse svarene. Nei, jeg er jordnær og tror ikke på slikt. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:02 #8 Skrevet onsdag kl. 18:02 Dette er jo ganske åpenbart. Hvis manifistering hadde noe for seg så hadde det jo ikke fantes fattigdom her i verden. Tror du ikke de som ser på sine barn som sulter ihjel ikke tenker på noe annet og vil noe annet mer enn å få mat til barna? Hvorfor er det bare i den vestlige verden, med overflod allerede, at dette er en ting? Anonymkode: f517a...862 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:12 #9 Skrevet onsdag kl. 18:12 Høres umulig ut, men her har altså ting så til de grader gått min vei i mange mange år, at for min del ser dette ut til å stemme uansett. Flere, mange store ting har vippet i mitt favør i flere tiår. Også helt usannsynlige ting som at regjeringen helt uten forvarsel reverserte en regel som slo uheldig ut for meg, 2 ganger Jeg har også fått all gjeld slettet med et pennestrøk. Og fått et hus som lyn fra klar himmel. Sluppet unna store regninger. Og mye mye mer. Så enten er jeg bare født under en usannsynlig lykkestjerne eller så er det noe i dette. Anonymkode: b3a3a...586 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Høres umulig ut, men her har altså ting så til de grader gått min vei i mange mange år, at for min del ser dette ut til å stemme uansett. Flere, mange store ting har vippet i mitt favør i flere tiår. Også helt usannsynlige ting som at regjeringen helt uten forvarsel reverserte en regel som slo uheldig ut for meg, 2 ganger Jeg har også fått all gjeld slettet med et pennestrøk. Og fått et hus som lyn fra klar himmel. Sluppet unna store regninger. Og mye mye mer. Så enten er jeg bare født under en usannsynlig lykkestjerne eller så er det noe i dette. Anonymkode: b3a3a...586 Så du mener at ditt ønske om bedre økonomi er sterkere enn ønsket til et kreftsykt barn om at barnet skal bli friskt? Anonymkode: dcec3...cb7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du mener at ditt ønske om bedre økonomi er sterkere enn ønsket til et kreftsykt barn om at barnet skal bli friskt? Anonymkode: dcec3...cb7 ønsket til foreldrene, skulle det stå Anonymkode: dcec3...cb7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Dette er ikke noe jeg snakker høyt om til mange, men jeg har nå en liste på snart 100 (92 per dags dato) svært spesifikke eksempler av ting jeg muligens har manifestert. Det er såpass spesifikke ting at mine venner og familie har bitt seg merke til det, og det er blitt en løpende vits hos oss. Ironien er at jeg tydeligvis kun klarer å manifestere ting jeg ikke eeeegentlig bryr meg så mye om, men ting jeg bare nevner på måfå. Plutselige innfall som jeg aldri tenker noe særlig på etter å ha ønsket det i et lite øyeblikk. For å gi noen eksempler, for å vise hvor spesifikt jeg mener: Eks 1: Jeg snakket med venninner om at jeg ikke ønsket meg en hund før den perfekte hunden kom levert på døren min, og jeg beskrev at jeg ønsket en som ikke bjeffer, en terrierlignende valp med hvit pels med en sort flekk på rygg eller nakke, og hvilken størrelse jeg ønsket at den skulle være. Jeg nevnte også ønsker om personligheten, at den skulle være eventyrlig og elske å dra ut, og veldig kosete, men selvstendig og gjerne litt som en katt. 5 måneder senere dukket det opp en flyer på døren med en 6mnd terriermixvalp til omplassering. Sort hjerteformet flekk mellom skulderbladene. Jeg ringte, og ble fortalt at den har en skade på stemmebåndet og kan ikke bjeffe, kun små heselyder. Jeg adopterte den og alt annet jeg hsdde nevnt, viste seg også å stemme. Jeg hadde ingen oppriktige tanker om å få meg hund, iallfall ikke på lang tid, men den føltes som skapt for meg. Eks 2: Jeg nevnte til min bror at jeg ønsker meg en blomstervase som ser ut som naturtro testikler. Det var midt i en tåpelig, ikke-engang-morsom dialog hv8r vi bare køddet rundt. Ingen del av meg MENTE det, men jeg beskrev denne vasen, fordi det var morsomt i konteksten vi diskuterte. Ikke engang to uker senere, blir jeg oppringt av en venninne som har vært på bruktmarked i mitt nabolag og spør om jeg vil møtes. Vi møtes, hun forteller om et impulskjøp hun angret på og vil gi bort, og opp av handlenettet drar hun opp en håndlaget, naturtro testikkelvase. med blodårer og HÅR. Fryktelig greie, men skummelt likt det jeg beskrev med min bror, og min venninne var ikke fortalt noe om den samtalen med han. Jeg kan fortsette, men det blir langt. Jeg har tonnesvis med flere, like spesifikke saker. Det er for freaky til at jeg tør tenke for mye over det, så synes jeg det er kjipt at jeg ikke heller får de millionene jeg drømmer om, eller en båt eller noe slikt. Anonymkode: 97088...3de 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er ikke noe jeg snakker høyt om til mange, men jeg har nå en liste på snart 100 (92 per dags dato) svært spesifikke eksempler av ting jeg muligens har manifestert. Det er såpass spesifikke ting at mine venner og familie har bitt seg merke til det, og det er blitt en løpende vits hos oss. Ironien er at jeg tydeligvis kun klarer å manifestere ting jeg ikke eeeegentlig bryr meg så mye om, men ting jeg bare nevner på måfå. Plutselige innfall som jeg aldri tenker noe særlig på etter å ha ønsket det i et lite øyeblikk. For å gi noen eksempler, for å vise hvor spesifikt jeg mener: Eks 1: Jeg snakket med venninner om at jeg ikke ønsket meg en hund før den perfekte hunden kom levert på døren min, og jeg beskrev at jeg ønsket en som ikke bjeffer, en terrierlignende valp med hvit pels med en sort flekk på rygg eller nakke, og hvilken størrelse jeg ønsket at den skulle være. Jeg nevnte også ønsker om personligheten, at den skulle være eventyrlig og elske å dra ut, og veldig kosete, men selvstendig og gjerne litt som en katt. 5 måneder senere dukket det opp en flyer på døren med en 6mnd terriermixvalp til omplassering. Sort hjerteformet flekk mellom skulderbladene. Jeg ringte, og ble fortalt at den har en skade på stemmebåndet og kan ikke bjeffe, kun små heselyder. Jeg adopterte den og alt annet jeg hsdde nevnt, viste seg også å stemme. Jeg hadde ingen oppriktige tanker om å få meg hund, iallfall ikke på lang tid, men den føltes som skapt for meg. Eks 2: Jeg nevnte til min bror at jeg ønsker meg en blomstervase som ser ut som naturtro testikler. Det var midt i en tåpelig, ikke-engang-morsom dialog hv8r vi bare køddet rundt. Ingen del av meg MENTE det, men jeg beskrev denne vasen, fordi det var morsomt i konteksten vi diskuterte. Ikke engang to uker senere, blir jeg oppringt av en venninne som har vært på bruktmarked i mitt nabolag og spør om jeg vil møtes. Vi møtes, hun forteller om et impulskjøp hun angret på og vil gi bort, og opp av handlenettet drar hun opp en håndlaget, naturtro testikkelvase. med blodårer og HÅR. Fryktelig greie, men skummelt likt det jeg beskrev med min bror, og min venninne var ikke fortalt noe om den samtalen med han. Jeg kan fortsette, men det blir langt. Jeg har tonnesvis med flere, like spesifikke saker. Det er for freaky til at jeg tør tenke for mye over det, så synes jeg det er kjipt at jeg ikke heller får de millionene jeg drømmer om, eller en båt eller noe slikt. Anonymkode: 97088...3de Kan du legge ut bilde av den vasen ? 😄 Anonymkode: b946b...2fd 1
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #14 Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så du mener at ditt ønske om bedre økonomi er sterkere enn ønsket til et kreftsykt barn om at barnet skal bli friskt? Anonymkode: dcec3...cb7 Så jeg sa ingenting om noe slikt. Anonymkode: b3a3a...586
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå