AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #1 Skrevet 26. november 2025 Hei flinke damer! 🌟 Håper noen kan hjelpe meg litt med beslutningsvegringen 🙈 På den lille gjestedoen vår (ca. 1 x 1,2 m) har jeg tenkt å male veggene i Red Maple fra Jotun og ha en hvit marmor flis på gulv. Resten av detaljene blir i gull – armatur, vannlås, en grønn plante osv. Tanken er skikkelig Hollywood glam i miniformat. Jeg klarer bare ikke bestemme meg for hvilken gulvflis som blir finest til dette – hva ville dere valgt? 💕 Legger ved et bilde av de jeg tenker er aktuelle. Anonymkode: 9452b...24e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #2 Skrevet 26. november 2025 Jeg syns umiddelbart at den nederst til venstre passet best med stilen. Men om det blir litt voldsomt kanskje?? Øverst til venstre syns jeg ser skitten ut. Valget hadde falt på en av de i midtrekken. Anonymkode: eaa84...4e8
Luffen Skrevet 26. november 2025 #3 Skrevet 26. november 2025 Den nede til venstre skilte seg ut ja og var penest. Hadde valgt den, spesielt når det er til så lite rom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå