AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:27 #1 Skrevet tirsdag kl. 22:27 Jeg har trent i ca 1 år, men har 0 peiling på dette. Aldri oppsøkt noe informasjon, bare går på treningssenteret 2-3 ganger i uka. Er der kanskje 40 minutter, hvor jeg varmer opp på tredemølle i 10 min (går i oppoverbakke/jogger det jeg orker, som er typ 3 minutter sammenhengende), gjør noe styrketrening, og kroppsøvelser. Ikke veldig tung trening, jeg blir litt svett men det renner ikke av svette liksom. Veldig lite framgang på ett år, men jeg har blitt bittelitt sterkere. Det er greit. Eneste målet mitt med trening er å fortsette å gå dit, og at det gir meg litt mer energi som mamma. Har ingen pulsklokke og har aldri undersøkt et treningsprogram. Spiser heller aldri noe spesielt etter trening. Tar meg bar en kaffe når jeg kommer hjem. Bør jeg tenke på noe mat når jeg trener med såpass lav intensitet? Vil jeg få bedre framgang hvis jeg spiser noe karbo/protein rett etterpå? Har et relativt sunt kosthold til vanlig. Prøver å få i meg nok proteiner. Mye gresk yoghurt, cottage cheese, havregrøt og peanøttsmør. Er helt normalvektig (skulle aller helst gått ned et par kilo, men har bmi på sånn 23). Anonymkode: f558e...3c3
mannor Skrevet tirsdag kl. 22:34 #2 Skrevet tirsdag kl. 22:34 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har trent i ca 1 år, men har 0 peiling på dette. Aldri oppsøkt noe informasjon, bare går på treningssenteret 2-3 ganger i uka. Er der kanskje 40 minutter, hvor jeg varmer opp på tredemølle i 10 min (går i oppoverbakke/jogger det jeg orker, som er typ 3 minutter sammenhengende), gjør noe styrketrening, og kroppsøvelser. Ikke veldig tung trening, jeg blir litt svett men det renner ikke av svette liksom. Veldig lite framgang på ett år, men jeg har blitt bittelitt sterkere. Det er greit. Eneste målet mitt med trening er å fortsette å gå dit, og at det gir meg litt mer energi som mamma. Har ingen pulsklokke og har aldri undersøkt et treningsprogram. Spiser heller aldri noe spesielt etter trening. Tar meg bar en kaffe når jeg kommer hjem. Bør jeg tenke på noe mat når jeg trener med såpass lav intensitet? Vil jeg få bedre framgang hvis jeg spiser noe karbo/protein rett etterpå? Har et relativt sunt kosthold til vanlig. Prøver å få i meg nok proteiner. Mye gresk yoghurt, cottage cheese, havregrøt og peanøttsmør. Er helt normalvektig (skulle aller helst gått ned et par kilo, men har bmi på sånn 23). Anonymkode: f558e...3c3 Hvis du vil ha fremgang må du enten få opp pulsen eller løfte med tyngre vekter, eventuelt en kombinasjon av disse to
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Som personen over her, du får ingen fremgang om du ikke jobber hardere. Øk vektene, få opp pulsen. Jeg har gjerne i meg 20-30gram protein etter styrketrening, men jeg løfter veldig tungt i over en time. Anonymkode: 179ef...008
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden mannor skrev (21 timer siden): Hvis du vil ha fremgang må du enten få opp pulsen eller løfte med tyngre vekter, eventuelt en kombinasjon av disse to Jeg får opp pulsen litt på tredemølla. Pusher meg litt til å jogge i 3 minutter i oppoverbakke, det er veldig tungt. Har begynt å pushe meg litt på vekter også. Så jeg ser litt framgang. Får til noen ting nå jeg ikke klarte før men er det lurt å spise noe etter trening, eller har det ikke no å si? Er som sagt ikke så opptatt av resultater, gjør det mest for å ha energi i hverdagen. Ts Anonymkode: f558e...3c3
I Grosny Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 23.27): Jeg har trent i ca 1 år, men har 0 peiling på dette. Aldri oppsøkt noe informasjon, bare går på treningssenteret 2-3 ganger i uka. Er der kanskje 40 minutter, hvor jeg varmer opp på tredemølle i 10 min (går i oppoverbakke/jogger det jeg orker, som er typ 3 minutter sammenhengende), gjør noe styrketrening, og kroppsøvelser. Ikke veldig tung trening, jeg blir litt svett men det renner ikke av svette liksom. Veldig lite framgang på ett år, men jeg har blitt bittelitt sterkere. Det er greit. Eneste målet mitt med trening er å fortsette å gå dit, og at det gir meg litt mer energi som mamma. Har ingen pulsklokke og har aldri undersøkt et treningsprogram. Spiser heller aldri noe spesielt etter trening. Tar meg bar en kaffe når jeg kommer hjem. Bør jeg tenke på noe mat når jeg trener med såpass lav intensitet? Vil jeg få bedre framgang hvis jeg spiser noe karbo/protein rett etterpå? Har et relativt sunt kosthold til vanlig. Prøver å få i meg nok proteiner. Mye gresk yoghurt, cottage cheese, havregrøt og peanøttsmør. Er helt normalvektig (skulle aller helst gått ned et par kilo, men har bmi på sånn 23). Anonymkode: f558e...3c3 Punkt 1, oppretthold din bmi på 23, slipper du deg ned blir det veldig vanskelig å bygge muskler. Punkt 2. Den treninga du driver med er mest sannsynlig fullt støttet av ditt normale gjennomtenkte kosthold. Jeg tror ikke du trenger noe mer, men kanskje noen vitaminer, mineraler og omega 3 fisk. Å spise noe mer blir først viktig når du trener mer. Endret 2 timer siden av I Grosny
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå