AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei. Jeg har nylig fått en litt heavy diagnose som jeg må leve med resten av livet, selv etter operasjon. Kjenner jeg er ordentlig sliten og trenger å komme meg vekk litt, gjerne en helgetur i fine turområder med hunden. Jeg er avhengig av å kunne kjøre til overnattingsplassen. Holder til i Akershus (Vestby), hvor kan man reise som er maks 4 timer unna, men som gir litt annen natur enn den vanlige, kjedelige skogen man er så vandt til? Gjerne et sted hvor man kan leie seg ei billig hytte eller noe, og kunne vandre ut på tur. Anonymkode: e9360...efc
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Du kan gå på Ut.no og se etter turforslag og hytter der: https://ut.no/kart#7.36/59.892/9.93 Anonymkode: a1c20...28b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Kom og gå på Kyststien i Holmestrand! Litt usikker på hvor det finns hytter til utleie i nærområdet - men ett eller annet kystnært Vestfoldsted burde det jo finnes. Kjipt å høre om diagnosen din forresten. Livet blir ikke alltid som planlagt, men det kan bli fint allikevel💜 (har flere ganske altoppslukende tilstander selv, og det er iallfall min erfaring). Alt godt🪁 Anonymkode: 5c1c5...93b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Har du vurdert Sverige? Anonymkode: c1404...4b6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du vurdert Sverige? Anonymkode: c1404...4b6 Nei, grunnet hunden min. Ønsker ikke å gå igjennom hele prosessen med pass for en helgetur Anonymkode: e9360...efc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå