Gå til innhold

Vognpose

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke har dere og hvor mange har dere? 

Anonymkode: f0380...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 vinterposer. 
1 jævlig tykk i dun som moren min hadde tatt vare på, kan bruke den på nordpolen- Brio var merket mener jeg. Får knapt plass til den i vogna og har vært brukt bare et par ganger. 
1 easygrow nature, den vi bruker hjemme på vinter. 
1 som jeg vet er easygrow hvertfall, brukes i barnehage på vinter. 

så har vi 3 sommerposer. Husker faktisk ikke merkene, bare at 1 av de er easygrow. 

Anonymkode: f9dab...eda

Skrevet

Var har to. En i vogna i barnehagen og en hjemme. Begge er voksi urban. Er fornøyd med dem. De er varme og gode og kan brukes lenge pga forlengerdelen. 
Vi har ikke brukt sånne mellomsesongposer. Dette er mitt tredje barn og da jeg fikk min første var ikke vårpose en ting. Så har ikke kjøpt det til den siste heller. Det holder med underdelen til voksi urban og teppe/dyne når det blir for varmt for vinterposen. 

Anonymkode: 979bd...e4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Var har to. En i vogna i barnehagen og en hjemme. Begge er voksi urban. Er fornøyd med dem. De er varme og gode og kan brukes lenge pga forlengerdelen. 
Vi har ikke brukt sånne mellomsesongposer. Dette er mitt tredje barn og da jeg fikk min første var ikke vårpose en ting. Så har ikke kjøpt det til den siste heller. Det holder med underdelen til voksi urban og teppe/dyne når det blir for varmt for vinterposen. 

Er første veldig gammel da? Vårpose var en ting da min var liten og han er over 18 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er første veldig gammel da? Vårpose var en ting da min var liten og han er over 18 

Nei. 13. kanskje jeg bare fra fjern. Kjøpte det aldri og har klart oss fint uten😅

Skrevet

Vi har to, en lett vinter vognpose fra merket Petit Cherrie, kjøpt på jobbyroom for mange år siden. Funger fint til høst, vår og mildere vinterdager. 

Så har vi en tykk vognpose med dun, til de kaldeste dagene. Tror merket er Reflex, altså barnas hus sitt eget merke. Den er vi også fornøyd med, yngste sover godt i den på de kalde dagene :)

Skrevet

Har tre. Storesøster har Voksi Urban i barnehagen, lillesøster har Najell som passer i sleepcarrier. Også har vi en Voksi City til overs

Har også to stk Voksi Sky Light til vår/sommer/høst 

Skrevet

Har en bilstolpose, voksi move.

En voksi urban i barnehagen

En voksi vår/sommer pose, og en easygrow.

En 20 år gammel, men god voksi pose hjemme. 

Har 2 barn.

Anonymkode: 97cfc...913

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvilke har dere og hvor mange har dere? 

Easygrow , 2 stk 

Skrevet

En voksi urban og en tynn fra Yngri/Barnas hus. Sover på madrass på gulvet i barnehagen, så bruker kun hjemme 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...