911 Skrevet 24. desember 2025 #41 Skrevet 24. desember 2025 Nattsvale skrev (49 minutter siden): Man vil jo ikke bare ha en pikk, men også resten av mannen som skal være oppegående. Kjempeviktig at mannen er oppegående. Les litt hva aktuelle kandidater legger ut og send en pm. Tror ikke du får dickpics uten at du ber om det.
Langline Skrevet 25. desember 2025 #42 Skrevet 25. desember 2025 (endret) Resignert skrev (På 24.12.2025 den 2.11): Om man snur det hele på hodet, som et interessant tankeeksperiment: Du er lykkelig gift med han som i dag er elskeren din. Ville du da hatt noe seksuelt utbytte av nåværende ektemann som en eventuell elsker? Ja, det ville jeg, han er en veldig god elsker, spesielt oralt er han super. Men kravspek for elsker og ektemann er ulik da, noen kriterier er de samme selvfølgelig, men den er mye lengre og det er ulik vekting av kriteriene.. Endret 25. desember 2025 av Langline
911 Skrevet 25. desember 2025 #43 Skrevet 25. desember 2025 Nattsvale skrev (5 timer siden): Tror jeg heller forsøker et sted hvor det ikke er så ekstremt. Liker bedre å vite hva utstyret er festet på. De fleste menn har p...k Siden jeg foreslo er nok mer fokusert på store peniser (og noen små) og mindre på personer da alle er anonyme inntil de "åpner" seg på PM. Jeg har flere som jeg vet navnet på og fått bilder av. Dette er personlig informasjon som jeg aldri deler med andre. Kanskje en ren datingside er mer for deg? Der kommer jeg til kort dessverre, men google vet Lykke til. Håper det ordner seg for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå