Gå til innhold

Langvarig/fast elsker til hotwife

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oppstår det ikke følelser mellom deg og den andre mannen når dere ligger sammen over så lang tid?

Anonymkode: f9988...614

Jo, det gjør det, han har en liten hybel i hjertet mitt😊 Men ikke noe som truer/ utfordrer hovedhuset.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
omnislash skrev (5 timer siden):

Hvordan har mannen din forholdt seg til dette etter hvert som tiden har gått? Er han fortsatt like nysgjerrig på hvordan du opplever det? Tenner han fortsatt på dere to? Eller har det blitt så normalisert at han ikke tenker særlig over at du har sex med han?

Han spør og får vite, håndterer det veldig bra og blir tent av det.

• Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (18 minutter siden):

Han spør og får vite, håndterer det veldig bra og blir tent av det.

Men på samme måte som da det startet? Eller har det vært en endring i løpet av disse årene? Lurer så på om det blir normalisert og på en måte en del av hverdagen som "alt annet"?

Skrevet
omnislash skrev (20 timer siden):

Er det noen som har erfaring med:

En samlivstil der hun i forholdet har en fast "bull", som hun med jevne mellomrom har sex med, enten alene eller med han til stede/deltakende over en periode på et halvt år eller mer?

Vi har mange, og utelukkende gode, erfaringer med trekant med andre menn i ny og ne. Vi har likevel ikke kommet i en situasjon der det er "en spesiell" som er fast og varig for henne/oss, men vi begge kjenner at det er det vi ønsker oss nå.

Ja, det har vi. Vil ikke kalle det en samlivstil da frekvensen og perioder kan svinge mye. Men vi har hatt en fast "bull" over lengre perioder, der jeg har sex med han og mannen min enten er til stede eller vet om det. Treffer slike på sex dating sider, mannen selekterer gjerne først før vi går videre. For oss ligger det mye spenning, glede og energi i dette, men det er mye som skal klaffe. Man utvikler et slikt "spill" sammen og når det klaffer så er det virkelig fint. For meg er sex med "bullen" noe annet enn med mannen min. Jeg/vi ønsker også at det det skal være sånn. Om jeg hadde kommet hjem til min kjære og sagt til han at runden med "bull" var middelmådig så nå er det sannelig på tide at du gir meg det jeg lengter etter, da er vel litt av vitsen borte? Sex med "bull" er annerledes, litt røffere, mer begjær, han dominerer mer enn mannen så jeg kan bare la meg styre og bli utfordret, både seksuelt og mentalt. Jeg har utviklet en form for hengivenhet til han, som selvsagt er en form for følelse men det stopper også der. Det er ekstremt viktig for meg at den dagen han ikke vil/ikke er tilgjengelig/jeg (vi) avslutter relasjonen så skal det kjennes helt OK ut og ikke ha et snev av "kjærlighetssorg" innblandet. Klart, kanskje vil jeg kjenne en form for savn (nå hadde det vært deilig å fått en heftig runde slik bare han (og jeg) fikk til) men det skal ikke gjøre vondere enn at det går over etter en kort tenkepause. 

Skrevet

Hotwife her...hatt to faste bull i 1.5 år

Anonymkode: da676...113

Skrevet
omnislash skrev (1 time siden):

Men på samme måte som da det startet? Eller har det vært en endring i løpet av disse årene? Lurer så på om det blir normalisert og på en måte en del av hverdagen som "alt annet"?

Normalisert tror jeg ikke jeg kan betegne det som. Dette er fremdeles spennende, enda bedre etter hvert også fordi vi vet mer om hva den andre liker. Jeg får ikke mindre lyst på mannen min heller, kanskje tvert imot.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hotwife her...hatt to faste bull i 1.5 år

Anonymkode: da676...113

Gjerne fortell mer om hvordan denne perioden har vært, hva lags rutiner dere har, hyppighet, mannen din sin rolle, hvordan ting har forandret seg/etablert seg over tid osv.. ☺️

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi er også i ferd med å få en fast elsker til henne. Er det noen som har regler eller tips å komme med? Kun kommunikasjon (messenger?) hvor alle  parter kan se? Han er gift og har lov. Hvor ofte er det vanlig å treffes? Hvor treffes dere? Han bor langt unna, så vi ser for oss på hotell med kona og elsker, eller hjemme hos oss. Men vi har barn å ta hensyn til,  så det kan bli upraktisk. 

Noen tips på veien?

Anonymkode: 28239...bfc

Skrevet

Ja, jeg har erfaring med dette, men fra den andre siden. Jeg har vært/er bull for 3 par, der to av forholdene er avsluttet av praktiske årsaker (flytting med for lang avstand). Alle har vært langvarige (vi snakker år) med om ikke alltid veldig hyppige, så ihvertfall jevnlige treff. Jobb, barn og livet generelt har jo en tendens til å komme i veien😅

Min erfaring er at HW/cuck par generelt har god kontroll på hva dette er før de hiver seg ut i det, og at dette i bunn og grunn ikke er for å ydmyke cuck (selv om det kan forekomme i selve leken), men noe som styrker deres forhold. Jeg på min side er også veldig klar over min rolle, og selv om jeg gjerne kan møte HW alene, er det på et seksuelt, men utelukkende vennskapelig plan. 

Noen ønsker at mannen skal være fraværende, men vite om treff, noen vil at han skal være tilstede i samme hus, kanskje se på, men ikke ha muligheten til å være med. Andre igjen ønsker en viss deltakelse fra ham, hvor en stor del av greia og tenningen allikevel er at hun nyter en annen. Dette er jo viktig for paret å avklare på forhånd, og regner med at TS har diskutert sånne temaer grundig med sin partner allerede. 

Det finnes sider, noen mer seriøse enn andre, der man kan søke etter slikt. I fare for et skred nysgjerrige som egentlig bare skal titte, ønsker jeg ikke å legge ut noe detaljert om dette åpent her. Om TS ønsker, kan heller tips utveksles på pm. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette blir det tull av. En får følelser på et tidspunkt…

Anonymkode: d4465...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 11.50):

Mentalt robuste folk blander ikke sex og følelser.

Anonymkode: aec49...cc8

Ojda. Så vi som ikke har noen som helst interesse av sex uten at det er følelser involvert er ikke mentalt robuste mener du?

• Liker 4
Skrevet
Langline skrev (På 26.11.2025 den 18.17):

Normalisert tror jeg ikke jeg kan betegne det som. Dette er fremdeles spennende, enda bedre etter hvert også fordi vi vet mer om hva den andre liker. Jeg får ikke mindre lyst på mannen min heller, kanskje tvert imot.

Tilbyr han deg bedre sex enn hva mannen din kan? 

Anonymkode: bc6a0...74a

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, har flere års erfaring med det, da som "Bull" for par, i ulike settinger. Enten som fast elsker for en Hotwife (som har det meste av regien), en Slutwife (der gjerne hennes mann har regien), Stag&Vixen der paret alltid er sammen (han ser på/melder seg på/tar over) eller cuckold settinger der han ikke får lov/ønsker ikke være med, bare får se på og/eller ydmykes. 

Min erfaring er at de fleste som forsøker dette snubler ganske mye og ofte. Hovedårsaken er at det (stort sett) er mannen sine fantasier som ønskes realisert og hun blir med for hans skyld og enten blir hun skuffet/lei seg eller han skuffet/sjalu. De gangene jeg har møtt mer trygge par så har jeg fått gleden av å være fast elsker/Bull over tid, noe som har beriket alle involverte. 

Jeg tør påstå at det betinger full åpenhet, tillit og avklarte rammer men kanskje vel så viktig: Det stilles store krav til kona/damen i paret. Fordi hun både skal ha rollen som "utro" kone som nyter friheten, inkludert være en deilig elskerinne for elskeren men ikke minst være den lykkelige (utro) "slutty" kona overfor sin mann og tilfredsstille hans ønsker, enten det er som allerede beskrevet eller mer dominerende, altså ydmyke han slik at han fantaserer om. Min erfaring er at det ikke for alle, forståelig nok. Om vi i tillegg legger til det faktum at møter med elskeren bør være et hakk opp seksuelt (hvis ikke - hva er da poenget?), med den risikoen at eventuell hengivenhet overfor han gjør det mer krevende hjemme, for begge, så skal det noe til å få dette til å fungere. Hun skal altså være bevisst og oppmerksom ovenfor begge mennene involvert, og hennes mann skal gjerne både dyrke, oppmuntre og pushe henne samtidig som han skal være oppmerksom på at hun (fremdeles) er hans. 

Min glede over å få sterke relasjoner til par som fikser dette har ikke vart lenger enn tre-fire år, av den enkle grunn at de enten avbryter opplegget eller tar lengre pauser, og en eventuell oppstart deretter innbefatter at de søker en ny elsker, noe man kan forstå. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tilbyr han deg bedre sex enn hva mannen din kan? 

Bedre? Ja og nei. Ja fordi det er annerledes og min reaksjon også blir annerledes. Han er større, har en annen teknikk og vinkelen blir forskjellig. Nei fordi mannen min kjenner meg så godt at han vet akkurat hva som får meg til å komme fort både oralt og ved samleie. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (2 timer siden):

Bedre? Ja og nei. Ja fordi det er annerledes og min reaksjon også blir annerledes. Han er større, har en annen teknikk og vinkelen blir forskjellig. Nei fordi mannen min kjenner meg så godt at han vet akkurat hva som får meg til å komme fort både oralt og ved samleie. 

Er det noe du ikke gjør med elskeren din? Kyssing/klining f.eks? Treffes dere hjemme hos ham? Overnatter du? Unnskyld mange spørsmål, men jeg er veldig nysgjerrig på dette. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noe du ikke gjør med elskeren din? Kyssing/klining f.eks? Treffes dere hjemme hos ham? Overnatter du? Unnskyld mange spørsmål, men jeg er veldig nysgjerrig på dette. 

Møtes på hotell eller hjemme hos oss. Han overnatter ikke på mitt hotellrom, heller ikke jeg hos han. Vi møtes jo for sex og da er alt tillatt😊

Endret av Langline
  • Liker 1
Skrevet
Langline skrev (19 minutter siden):

Møtes på hotell eller hjemme hos oss. Han overnatter ikke på mitt hotellrom, heller ikke jeg hos han. Vi møtes jo for sex og da er alt tillatt😊

Vet din mann om det i forveien? Er han med på hotellet, men gjør noe annet i mens du har besøk?  Er misunnelig på deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vet din mann om det i forveien? Er han med på hotellet, men gjør noe annet i mens du har besøk?  Er misunnelig på deg. 

Han vet om det. Er med av og til, altså slik at vi har trekant. Men oftest møter jeg han alene. Jeg vet jeg er privilegert over å ha en såpass raus mann.

• Liker 1
Skrevet
Langline skrev (6 timer siden):

Om man snur det hele på hodet, som et interessant tankeeksperiment:

Du er lykkelig gift med han som i dag er elskeren din. Ville du da hatt noe seksuelt utbytte av nåværende ektemann som en eventuell elsker? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...