Gå til innhold

Langvarig/fast elsker til hotwife

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med:

En samlivstil der hun i forholdet har en fast "bull", som hun med jevne mellomrom har sex med, enten alene eller med han til stede/deltakende over en periode på et halvt år eller mer?

Vi har mange, og utelukkende gode, erfaringer med trekant med andre menn i ny og ne. Vi har likevel ikke kommet i en situasjon der det er "en spesiell" som er fast og varig for henne/oss, men vi begge kjenner at det er det vi ønsker oss nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
omnislash skrev (19 minutter siden):

Er det noen som har erfaring med:

En samlivstil der hun i forholdet har en fast "bull", som hun med jevne mellomrom har sex med, enten alene eller med han til stede/deltakende over en periode på et halvt år eller mer?

Vi har mange, og utelukkende gode, erfaringer med trekant med andre menn i ny og ne. Vi har likevel ikke kommet i en situasjon der det er "en spesiell" som er fast og varig for henne/oss, men vi begge kjenner at det er det vi ønsker oss nå.

Er han bi nyskjerrig?

Skrevet

Men hva vil du med dette? At noen skal liste opp navn og kontaktinformasjon? 

Du skriver "erfaring med" og deretter at dere ikke har funnet det dere ønsker. Om andre har denne erfaringen hjelper jo ikke dere når dere allerede har bestemt dere for at dere ønsker en mer langvarig relasjon. 

Dere vet hva dere vil ha, men dere må nesten klare å finne dette selv. Skulle vært merkelig om folk satt og delte ut mannfolk her. 

Anonymkode: 51c41...efe

• Liker 3
Skrevet
Soft mann skrev (6 minutter siden):

Er han bi nyskjerrig?

Ikke meg du spør men jeg tenker det er en fordel. I alle fall ikke være redd for å være naken i en seksuell situasjon med en annen mann.

Jeg fantaserer om det samme og er bi-nygjerrig så ville ikke hatt noe i mot seksuell kontakt om kjemien stemte.

• Liker 1
Skrevet
911 skrev (1 minutt siden):

Ikke meg du spør men jeg tenker det er en fordel. I alle fall ikke være redd for å være naken i en seksuell situasjon med en annen mann.

Jeg fantaserer om det samme og er bi-nygjerrig så ville ikke hatt noe i mot seksuell kontakt om kjemien stemte.

Er jo en fin måt måte å sjekke ut nysgjerrigheten på tenker eg

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle vært merkelig om folk satt og delte ut mannfolk her. 

🤣 men seriøst finnes det flust av fora der menn i alle aldre står klare til det TS etterlyser. Lykke til TS. Håper dere finner en aktuell kandidat.

Skrevet

Viss bullen er gift og vil holde det hemmelig så kan det være håp om å holde på en fast over tid. 

Er det en single mann vil han nok drifte videre etter noen omganger. 

Anonymkode: 16ff1...2a6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Viss bullen er gift og vil holde det hemmelig så kan det være håp om å holde på en fast over tid. 

Er det en single mann vil han nok drifte videre etter noen omganger. 

Anonymkode: 16ff1...2a6

Ikke min erfaring. Jeg har en som er singel, det har vart i 3-4 år nå🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (29 minutter siden):

Ikke min erfaring. Jeg har en som er singel, det har vart i 3-4 år nå🥰

Hvordan startet det, og hvordan har de 3-4 årene utviklet seg? ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hva vil du med dette? At noen skal liste opp navn og kontaktinformasjon? 

Du skriver "erfaring med" og deretter at dere ikke har funnet det dere ønsker. Om andre har denne erfaringen hjelper jo ikke dere når dere allerede har bestemt dere for at dere ønsker en mer langvarig relasjon. 

Dere vet hva dere vil ha, men dere må nesten klare å finne dette selv. Skulle vært merkelig om folk satt og delte ut mannfolk her. 

Det er da vel åpenbart fra innlegget mitt at jeg ønsker å høre andres erfaringer med det vi nå søker, og ikke om noen har kandidater på hånd 😆

• Liker 2
Skrevet
omnislash skrev (18 minutter siden):

Hvordan startet det, og hvordan har de 3-4 årene utviklet seg? ☺️

Det startet med en forespørsel på en sexpositiv side. Vi møttes for et kjemitreff. Fant raskt ut at vi likte hverandre. Møtes ikke så ofte, bor ikke i samme by. Annenhver måned ca. Er helt åpen på det da, mannen min vet det og har vært med et par ganger. 

• Hjerte 2
Skrevet
Langline skrev (19 minutter siden):

Det startet med en forespørsel på en sexpositiv side. Vi møttes for et kjemitreff. Fant raskt ut at vi likte hverandre. Møtes ikke så ofte, bor ikke i samme by. Annenhver måned ca. Er helt åpen på det da, mannen min vet det og har vært med et par ganger. 

Møtes dere hovedsakelig for å ha sex? Hvordan er sexen med han ift mannen din? Hva holder det gående i så lang tid?

• Liker 1
Skrevet
omnislash skrev (7 timer siden):

Møtes dere hovedsakelig for å ha sex? Hvordan er sexen med han ift mannen din? Hva holder det gående i så lang tid?

Møtes utelukkende for sex. Og den er så god og tiltrekningen er såpass sterk at vi begge er ivrig på å fortsette. Har veldig god sex med mannen min også, men dette et spennende og deilig supplement

• Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (30 minutter siden):

Møtes utelukkende for sex. Og den er så god og tiltrekningen er såpass sterk at vi begge er ivrig på å fortsette. Har veldig god sex med mannen min også, men dette et spennende og deilig supplement

Møter den andre mannen andre damer også eller er han eksklusiv med deg og mannen din? 

Anonymkode: f9988...614

Skrevet
Langline skrev (3 timer siden):

Hvordan har mannen din forholdt seg til dette etter hvert som tiden har gått? Er han fortsatt like nysgjerrig på hvordan du opplever det? Tenner han fortsatt på dere to? Eller har det blitt så normalisert at han ikke tenker særlig over at du har sex med han?

• Liker 1
Skrevet
omnislash skrev (38 minutter siden):

Hvordan har mannen din forholdt seg til dette etter hvert som tiden har gått? Er han fortsatt like nysgjerrig på hvordan du opplever det? Tenner han fortsatt på dere to? Eller har det blitt så normalisert at han ikke tenker særlig over at du har sex med han?

Oppstår det ikke følelser mellom deg og den andre mannen når dere ligger sammen over så lang tid?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Oppstår det ikke følelser mellom deg og den andre mannen når dere ligger sammen over så lang tid?

Mentalt robuste folk blander ikke sex og følelser.

Anonymkode: aec49...cc8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Anonymkode: aec49...cc8

Veldig bra at dere klarer dette, men det kan jo oppstå følelser med noen man har sex og kvalitetstid med uansett hvor mentalt robust man er. Så fantastisk ordning dere har og jeg, i likhet med andre her, lurer på veldig mange ting siden jeg tenner på dette, men skal spare deg :D 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men i alle dager da.

Mentalt robuste folk har følelser som de klarer å håndtere

Det du beskriver er en robot

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Møter den andre mannen andre damer også eller er han eksklusiv med deg og mannen din? 

Han gjør nok det, uten at det er et tema vi har diskutert i særlig grad. Vi bruker kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...