minnimy Skrevet 16. april 2007 #441 Del Skrevet 16. april 2007 ønsker deg en kjempe kjempe fin reise og en nydelig dag,håper alt blir som planlagt. lykke lykke til xxx vi gleser oss til referat evnt bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 17. april 2007 #442 Del Skrevet 17. april 2007 Bare innom for å ønske deg lykke lykke til og si at jeg gleder meg til å høre referat og evt. se bilder Kos deg på den store dagen din! Klem Jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. april 2007 #443 Del Skrevet 17. april 2007 Åj, du reiser idag du!! God reise, og ehm, hva sier man- lykke til?! :-D Håper du får en kjempesuper dag!!! stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 21. april 2007 #444 Del Skrevet 21. april 2007 gratulerer med dagen håper dagen blir heeeeeeeeeeeeeeelt perfekt. gleder oss til referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 23. april 2007 Forfatter #445 Del Skrevet 23. april 2007 Hei KG-jentene! Da var jeg jaggu meg gift! Og det var gøy! og ganske så romantisk også... :rødme: Vi tok ingen bilder selv (naturlig nok), så jeg kan ikke vise noen bilder ennå. Vi kom hjem i dag, og regner med at vi får noen bilder de nærmeste dagene. Skal gi beskjed når jeg får dem, så kan de som vil ha bilder sende meg en PM. Skriver referat snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. april 2007 #446 Del Skrevet 23. april 2007 Hei KG-jentene! Da var jeg jaggu meg gift! Og det var gøy! og ganske så romantisk også... :rødme: Vi tok ingen bilder selv (naturlig nok), så jeg kan ikke vise noen bilder ennå. Vi kom hjem i dag, og regner med at vi får noen bilder de nærmeste dagene. Skal gi beskjed når jeg får dem, så kan de som vil ha bilder sende meg en PM. Skriver referat snart!! ← Gratulerer!!!! :hoppe: Fortell, fortell!! :-D Vil gjerne se bilder Ååå, så koselig at du er gift!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. april 2007 #447 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer så mye, gleder meg til å lese om dagen deres!!! Tenk at du er gift :rødme: (jeg synes den smileyen er sååå søt) Vil også gjerne se bilder altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. april 2007 #448 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer til både deg og mannen din, marsy. Jeg vil gjerne se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. april 2007 #449 Del Skrevet 23. april 2007 gratulerer nok en gang. gleder meg til referat og vil gjerne se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. april 2007 #450 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer såå mye marsy! Vil også gjerne se bilder når de kommer... Hvis mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 24. april 2007 #451 Del Skrevet 24. april 2007 Gratulerer så masse! Jeg vil gjerne også se bilder, særlig av kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 24. april 2007 #452 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) GRATULERER SÅ MYE SOM FRU!! Vi gleder oss til rapport og bilder!! Endret 24. april 2007 av Floja Felíz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. april 2007 #453 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) GRATULERER SOM FRU!!! Endret 25. april 2007 av Bare Bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 26. april 2007 #454 Del Skrevet 26. april 2007 GRATTIS!!! HURRA!!! *gleder meg til referat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 26. april 2007 #455 Del Skrevet 26. april 2007 Gratulerer så mye! Gleder meg masse til referat! Og jeg vil gjerne se bilder om jeg får lov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 6. mai 2007 Huff dette tok sin tid! Men vi er midt oppe i flytting, så jeg har rett og slett ikke så mye tid til internett... Jeg har fått noen bilder nå. Vil du se, send meg mailadressen din på PM OK: REFERAT: Vi reiste over tidlig onsdagsmorgen, og fikk hele onsdagen for oss selv til å slappe av på hotellet. Hadde et kort møte med kontaktpersonen på hotellet, for å dobbeltsjekke at alt var OK. Hadde på forhånd sendt ut mail til konditor, blomsterdekoratør og sjokoladefontene-damen for å forsikre meg om at alt var i orden. Brudekjole og dress gikk fint som håndbagasje. På torsdagen kom gjestene jevnt og trutt utover dagen. Reise gikk bra. To kofferter forsvant, men ble sendt med taxi til hotellet samme kveld av SAS, så helgen ble reddet. Vi hadde et kortmøte på rådhuset for å gå igjennom seremonien, og på kvelden når alle var fremme hadde vi et lite møte med toastmastere og forlovere, bare for å gå igjennom det som skulle skje. Natten før bryllupet byttet sambo rom med en venninne av meg som hadde enkeltrom, slik at vi sov hver for oss. Veldig praktisk i forhold til bryllupsdagen også, siden vi da kunne ordne oss hver for oss. Fredagsmorgenen dro jeg og forlover til byen der vi spiste frokost, før vi dro til frisøren. Frisøren vasket og fønet håret mitt før hun krøllet det med rettetang, satte inn diademet (som en hårbøyle). Frisørtimen tok kun 1time og kostet bare 250kr!!!. Tilbake på hotellet hadde vi 3 timer igjen til vielse. Tiden gikk med til lakking av negler, sminking og påkledning (som tok bare 15min!) og litt spising, sammen med forlover og venninne. Blomsterdekoratøren kom innom for å levere bukett. Så ringte de fra resepsjonen og sa at alt var klart. Og da tuslet jeg og forlover ned. Pappa ventet på meg i resepsjonen. Måtte svare på noen enkle spørsmål fra vigslerne før alt var klart. Må innrømme at jeg ble ganske så spent når jeg hørte starten på musikken vår ("men går eg øve engene" - Vamp). Pappa førte meg inn i salen, der de hadde laget midtgang med rød løper, og satt opp blomster. Vielsen var kort, tror alt varte max 30 minutter, men rørende. Jeg var likevel så konsentrert at jeg ikke begynte å gråte. Etter vielsen ble det rosé champagne til alle - så tok vi bilder i hagen. Vi hadde strålende sol og over 20 grader, så gjestene koste seg ute på terrassen. Middagen var strålende. Kremet soppsuppe (1 glass hvitvin), kyllingbryst med parmaskinke, kremet hvitvinssaus, korianderkål, poteter og grønnsaker (2 glass rødvin), og mango creme brulee. Vi hadde kjøpt inn flasker, og hadde tydeligvis beregnet bra, for det ble satt ut flasker av det de hadde til overs mot slutten av middagen. Vi hadde 6 taler + takk for maten. Foreldrene våre, forloverne, og begge vi to holdt tale. Jeg begynte å gråte under talen fra foreldrene mine, forloveren min og mannen min (og min egen tale! ). Toastmasterne (vi hadde to) hadde morsomme introer til hver taler, og avsluttet middagen med dukketeater! Veldig bra! Etter middagen hadde vi en pause for å strekke på beina og slappe av i solen. Deretter ble det servert kake og kaffe avec (cognac/baileys), og satt frem sjokoladefontene (en stor hit!). Etter dette entret vi dansegulvet og tok vår første dans som mann og kone til "Something Changed" av Pulp (Something Changed står det også inne i ringene våre). Kanskje eneste "brudevals" med innlagt luftgitarsolo av brudgommen Etter dette var det fritt frem. Selv om vi bare var 40 stk, og delt mellom 2 rom (DJ og dansegulv i det ene, og småbord og bar i det andre) var dansegulvet stadig fullt og det ble mange 80-talls hits! Vi snek oss av gårde til bryllupssuiten ca kl 0100 (jeg var utrolig sliten!). Lørdagen etter ble det bytur, shopping, publiv og en felles middag, før vi alle ble samlet i hotelbaren på kvelden. De fleste gjestene dro hjem søndags formiddag, mens vi ble en dag lenger og fikk koset oss litt ekstra sammen. Tror ikke dette ble så romantisk skrevet, men det var en fantastisk fin dag, og ikke minst helg sammen med venner og familie :rødme: Alt gikk som det skulle, og jeg har INGENTING jeg irriterer meg over. Det ble faktisk bedre enn forventet! Lykke til jenter, og gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #457 Del Skrevet 6. mai 2007 Glemte å skrive ned kjøreplanen når jeg skrev referatet: 1000-1100 : Frisørtime 1100-1345 : Sminke, spise litt, ordne negler, ordne smykker, kle på seg (trengte tiden) 1355-1400 : Møte pappa 1400-1430 : Vielse 1430-1615 : Rosé champagne til alle. Vi tok bilder og minglet med gjestene 1615-1630 : Gikk til bords. Vi ble presantert - ønsket velkommen, overlot ordet til toastmasterne 1630-1900/1930 : Middag. 6 taler + takk for maten og sprell fra toastmastere. Ble ferdig før tiden, men det var like greit, så fikk vi en god pause før kaffe. 1930-2030 : Mingling 2030 - : kaffe avec, kake og sjokoladefontene 2115 - : første dansen - dansegulvet åpnet (Baren stengte 0100, DJ ferdig 0130) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. mai 2007 #458 Del Skrevet 6. mai 2007 GRATULERER Det hørtes ut som en superfantastisk flott dag, kjente sommerfuglene når jeg leste det Sender deg en PM for vil jo gjerne seg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 6. mai 2007 #459 Del Skrevet 6. mai 2007 Åh, gratulerer så masse til deg og din kjære! Hørtes ut som en kjempefin dag og jeg synes du fikk fortalt den romantisk jeg Gleder meg enda mer etter din historie (hvis det går an ) Sender deg PM jeg, så får du avgjøre om jeg får se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 7. mai 2007 #460 Del Skrevet 7. mai 2007 gratulerer nok en gang,og vil gjerne se bilder. dagen deres høres perfekt ut,kjente i magen min nå at det virkelig nærmer seg for oss også nå tenk at dere er nå gift etter en lang vente tid.hvordan føles det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå