Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07

marsy

Anbefalte innlegg

bare kort innom - skal besøke dere andre i morgen :)

Siden sist har jeg funnet et perfekt sjal i tyll (rembo styling, sånn som kjolen min) på Finn.no som jeg kjøpte på tirsdag - så da er det i boks. Fikk det til halv pris, selv om det var ubrukt, så det var jo bare glimrende. :sjarmor:

Har vært hos min eminente brudesalong i dag, for å tilpasse kjolen.

Var bare små justeringer, så hun ordnet det mens jeg ventet, og tok bare 300kr for det. Ble kjempefornøyd. Guro på Brudekammerset anbefales veldig :)

Ble rørt når jeg prøvde på hele kjolen igjen, foran et helspeil - veldig spesielt når jeg vet at det bare er en måned igjen!

Har også bestemt meg for å bruke stroppeløs BH, og heller kjøpe hold-in undertøy fra figleaves, for å holde magen inne. Sparer en del penger på å ikke kjøpe korsett også. Skal bare kjøpe strømper, og noe fint til "bryllupsmatta" :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Utrolig hvor bra finn er altså. Halv pris er jo bare supert!!!

Så bra at det ikke tok noe lang tid å justere den. Jeg må snart til min salong, men jeg venter til jeg har fått skoene så jeg vet hvor høy jeg blir.

Tenk, en mnd er jo ingen ting. Klart du blir rørt av å prøve kjolen. Alt blir jo så mye mer virkelig da. Jeg har tilfeldigvis noen valser og bryllupsmarsjer på iPoden, og får frysninger når jeg tenker meg hvordan det blir ;)

Jeg har tenkt til å ha korsett, men er de veldig dyre?? Stroppeløs bh høres kjekt ut. Hva er figleaves? Ikke hørt om. Det er jo greit å spare der man kan spare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor bra finn er altså. Halv pris er jo bare supert!!!

Så bra at det ikke tok noe lang tid å justere den. Jeg må snart til min salong, men jeg venter til jeg har fått skoene så jeg vet hvor høy jeg blir.

Tenk, en mnd er jo ingen ting. Klart du blir rørt av å prøve kjolen. Alt blir jo så mye mer virkelig da. Jeg  har tilfeldigvis noen valser og bryllupsmarsjer på iPoden, og får frysninger når jeg tenker meg hvordan det blir ;)

Jeg har tenkt til å ha korsett, men er de veldig dyre?? Stroppeløs bh høres kjekt ut. Hva er figleaves? Ikke hørt om. Det er jo greit å spare der man kan spare!

Skikkelige korsett koster over 1000kr. Bh'n min kostet 200kr på salg hos Lindex :ler: Figleaves.com er en nettbutikk for undertøy og "shapewear" (a la "hold inn" ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

innom å oppdaterer meg litt

nå er det ikke lenge til

når reiser dere?

følger spent med på fortsettelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også og bestille noe fra figleaves, du får si fra hvis du gjør det, om du er fornøyd osv. Er visst veldig stor forskjell på sånne hold-in greier. At ikke de sklir opp/ned og sånn..

ellers innom for å oppdatere meg litt. Heldig, du som ikke har lenge igjen.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så bra du fant sjal til pris! Skikkelig kupp jo! :-D

Heldig som har bare en måned igjen du ... kunne tenkt meg å gifte meg i morgen jeg, men jeg har jo ikke alt klart så det blir litt vanskelig ;) Men det er mer og mer som faller på plass nå, herlig og spennende! :-D

Jeg vurderer korsett, men siden jeg har for små pupper, tydeligvis, :frustrert: så kanskje jeg skal gjøre som deg og bruke stroppeløs bh og noe på figleaves for å holde magen inne ... hm. Men har alltid hatt lyst på korsett da :( Lang leveringstid? Ikke at vi har såå hastverk, men blir litt stressa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker igjen i dag!!

KJØREPLAN

0900-0950 : Spise frokost med forlover (husk kamera)

1000-1130 : Frisørtime (husk å ta bilder - tiara)

1200-1345 : Sminking og påkledning sammen med forlover

1345-1400 : Møte pappa

1400-1430 : Vielse: åpningssang, løfter, signering av bok

1430-1545 : Fotografering

1430-1530 : Gjestene får champagne, gjestebok og "hvem er hvem" legges frem

1530 : Toastmaster ber gjestene gå til bords

1545 : Vi ønsker velkommen, introduserer toastmastere

1555 : Toastmastere informerer om meny/drikke

1600-2000 : Middag serveres med vin. Isvann på bordene. + taler

2030 : DJ begynner, kaffe avec serveres, kake serveres, sjokoladefontene settes frem.

2100 : Første dans

0100 : Baren stenger

0130 : DJ ferdig

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for under 4 uker igjen! :hoppe:

Kjøreplanen ser kjempebra ut! :-D

Håper det fortsatt går bra med planleggingen! Utdrikningslag snart, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååhhhhhh på søndag er det 1 APRIL og da er det din mnd :hoppe::hoppe:

hvordan går det med siste forberedelser?

når reiser dere?

gleder meg til min tur snart,men først er det DIN TUR

:bryllup:

HA EN FIN HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser 18.april, tiiiidlig på morgenen... flyr til London, og har leiebil :)

siden sist:

har reservert plass til kattepusen på dyrepensjonat

har ordnet med alternativ meny til venn som ikke tåler mat med laktose

brudgom har reservert bord til felles middag for de som vil, dagen etter vielsen

har bestilt ringer (skal hente i morgen)

har lett etter hvite stay ups - og korsett

bestilt bryllupsreise til Paris

skal lage bordkort i kveld

har fått vår første bryllupsgave også :) blir morsomt å sitte hjemme etter bryllupet og pakke opp sammen

utdrikningslag har jeg hatt :) finnes et innlegg et sted her i dagboka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi det er jammen ikke lenge til du reiser,ikke mye tid dere skal være der i forveien.

vi reiser to uker før,men det er familie vi bor hos så vi tar ferie også

gleder meg til å følge med i innspurten

ønsker deg en fiiiiin påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig ingen grunn til å reise dit tidligere. Alt er i orden, vi skal bare ha et lite møte på hotellet, og et møte med vigsler, for å gå igjennom detaljer, så er alt ok...

et tips til alle: på H&M (sikkert andre lignende butikker også) får man kjøpt manikyrsett, der man selv kan lage fransk manikyr. Finnes i to ulike farger. Jeg fikk kjempefine negler på første forsøk! Da slipper jeg heldigvis å bruke penger på negledesigner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Nå er det ikke lenge igjen! :hoppe: for ;)

Ville bare ønske deg en god påske!

Håper du kjenner meg igjen til tross for nickbyttet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

God påske ja! Takk for HM tips. Jeg skal prøve ut det. Hadde tenkt til å få fransk manikyr dagen før :) Nå er det forresten ikke lenge igjen heller. Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi, nå er det ikke lenge igjen! Jeg får sommerfugler i magen på dine vegne.. hihi..

takk for tipset om manikyrsett..må øve meg litt før bryllupet, og pøve og styrke de sprøe neglene mine på et vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå er det ikke lenge til den stor dagen din! Har du alt under kontroll??Gleder meg til å høre om den store dagen, Jeg også har kjøpt manikyrsett på h&m, men ikke prøvd det på enda. Lykke til i innspurten til den store dagen, jeg blir litt nærvøs når jeg merker at det nærmer seg såpass...

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg avreise, spennende saker! Lykke til i innspurten marsy, håper dagen deres blir alt dere har drømt om :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...