marsy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #401 Del Skrevet 2. mars 2007 tusen takk for tips revenka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. mars 2007 #402 Del Skrevet 2. mars 2007 Så bra at slankingen vises på kjolen! :-D Sjal er nok smart, både fint og nyttig. Skal selv ha sjal, veldig smart hvis det ikke blir så varmt på dagen og jeg fryser litt (selv om det ikke varmer så mye da). Andre har problemer med at puppene forsvinner først når de slanker seg, men du mister ikke noe, merkelig det der! Krisesex i bryllupet kunne jo blitt veldig morsomt Skjønner ikke hva krisesex skal hjelpe for, men God helg!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #403 Del Skrevet 2. mars 2007 Har vært hjemme syk fra jobben i dag, men har fått gjort noen småting med bryllupet. Har betalt for sjokoladefontenen vi skal ha - og har nok en gang prøvd å få betalt for selskapet til hotellet vårt - men visa kortet går ikke igjennom. Tror kanskje jeg har en max grense? Har også prøvd hele kjolen i dag, og den satt veldig fint, men som tidligere nevnt var den litt stor rundt midjen, og kanskje litt stor rundt rumpa.. men skjørtet skal jo ikke være tettsittende heller (a-form). Ringte kjolesalongen og bestilte tilpasningstime, men hun hadde så mye å gjøre at hun måtte ringe meg igjen neste uke for å avtale nærmere. Hun antydet en pris på ca 500kr hvis det var få endringer som skulle gjøres - jeg synes ikke det var så ille. Har også bestilt meg gulltiara fra lisenett.no og en pakke med drinkebonger. Da mangler jeg bare korsett, truse, strømper og sjal før antrekket er komplett! Noen som vet hva sjal koster på en brudesalong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. mars 2007 #404 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva slags kjole har du forresten? Var innom Agape tidligere i dag. Min forlover skulle se på selskapskjoler. Der var det så mange nydelige kjoler. Jeg ville nesten ha en ny kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #405 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva slags kjole har du forresten? Var innom Agape tidligere i dag. Min forlover skulle se på selskapskjoler. Der var det så mange nydelige kjoler. Jeg ville nesten ha en ny kjole!! ← her er kjolen min: Rembo Styling Niza her er også bilde av kjolen min på finn.no: kjolen min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 4. mars 2007 #406 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvilken farge har du på kjolen? Digger den kjolen der, den jeg har likt best hittil av de jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 4. mars 2007 #407 Del Skrevet 4. mars 2007 Utrolig fin kjole! Er det halterneck "bånd" på den fra finn? jeg likte den veldig godt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. mars 2007 #408 Del Skrevet 4. mars 2007 Den kjolen var kjempefin! Skal du ha sånn halterneckbånd, som Revenka nevner? Eller stroppeløs? Ser du skal ha bryllup i England - nå har jeg ikke lest hele boka di, så kan hende det står - men hvilken by er det? Har jobba på hotell i England tidligere hvor vi hadde bryllup hver lørdag. Først vielse, så middag og deretter fest i en annen del av hotellet. Utrolig fint å ha alt på samme sted, man hadde hele dagen sammen med gjestene, og fotograferingen ble gjort i hagen til hotellet. Tror det var der min superromantiske side ble født - jeg sto jo hver lørdag og fulgte spent med Siden jeg har sett hvor bra det fungerer, foreslo jeg det også for min samboer som et alternativ, men akkurat der er han for tradisjonell Så for oss blir det hejmme i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 5. mars 2007 #409 Del Skrevet 5. mars 2007 følger spent med på forsettelsen.. veldig fin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvilken farge har du på kjolen? Digger den kjolen der, den jeg har likt best hittil av de jeg har sett ← Jeg har sett at den beskrives som ivory på nettet, men jeg ville heller kalt den kremhvit, for den er bittelitt gul i fargen. Utrolig fin kjole! Er det halterneck "bånd" på den fra finn? jeg likte den veldig godt altså. ← Kjolen har egentlig "omvendt halterneck", et bånd som starter på ryggen og går rundt halsen. Men jeg skal snu det rundt, slik at det blir slik som den på finn.no, der båndet starter på brystet og går rundt nakken. Da blir den mindre naken også. Ser du skal ha bryllup i England - nå har jeg ikke lest hele boka di, så kan hende det står - men hvilken by er det? ← tror ikke det står, men det er i Wolverhampton. Vi har reist veldig mye rundt i England, men har venner i Wolves, og en fotball-tilknytning Hvor i England jobbet du? følger spent med på forsettelsen.. veldig fin kjole ← takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 5. mars 2007 #411 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) skal dere ha fotograf der? vet dere hvilke priser de ligger på? jeg har skrevet mail til de,men ikke så rask med svar.... stedet ligger ved telford sant? vi skal ca halv time fra dere da Endret 5. mars 2007 av minnimy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. mars 2007 #412 Del Skrevet 5. mars 2007 Åh, er du syk?? Så kjedelig Håper du blir frisk snart! :-D Så kjedelig at du ikke får betalt ... Kan ha noe med maxgrense å gjøre kanskje, ja ... Det ordner seg nok! Så bra at kjolen sitter fint! At den er litt stor i midjen gjør jo ikke noe, det er jo kjempefint, dessuten er det "bare" å sy den inn Den blir nok kjempebra!! :-D 500 for tilpasning var ikke dyrt synes jeg, nei, selv om jeg ikke har peiling på slikt ... Artig med tiara! Bilde??? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. mars 2007 #413 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann! innom med et lite vink. Har vært litt borte i det siste. Kjolen din er jo nyydelig. Jeg elsker rembo-kjolene. Du er så heldig som snart skal i ilden. Du er vel rimelig spent nå.. =) god bedring! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. mars 2007 #414 Del Skrevet 7. mars 2007 Wolverhampton er ganske langt nord, er det ikke? Og Wolves-supportere er det vel ikke supermange av i Norge, så da må jeg si meg imponert i tilfelle! Jeg bodde i Bournemouth, nydelig liten by på sørkysten. Lange strender og fine hager Dere får sikkert et nydelig bryllup! Det virker som du har full kontroll i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #415 Del Skrevet 8. mars 2007 skal se om jeg får lagt ut noen bilder om ikke så lenge... Mellon Collie: Det er vel rundt 200 wolves-supportere i Norge (http://www.vikingwolves.com), så det er da noen Takk for lykkeønskninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 9. mars 2007 #416 Del Skrevet 9. mars 2007 Her skjer det mye mens jeg er uten datamaskin.. Det må være hærlig m,otivasjon å se at kjolen blir mer og mer passelig, og kanskje en dråpe for stor, skulle gitt mye for den følelsen..Jeg liker kjolen din veldig godt, også en av mine favoritter! Vi kaver og sliter med alt som skal ordnest, og så skal du være i england i tillegg, d må være en utfordring.. Har du bestemt deg for borddekking?Gleder meg til å høre om den store dagen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #417 Del Skrevet 9. mars 2007 Har du bestemt deg for borddekking?Gleder meg til å høre om den store dagen! Klem ← Fargene "våre" er gull og ivory... Ivory duk og tøyservietter. Blomster midt på bordet (gjestene sitter på runde bord), som matcher brudebuketten min med gyldne roser, og kremhvite liljer. Vi har kjøpt kubbelys på Indiska, med gullfarge (25kr per stk) og små blanke glassfat til å sette kubbelysene på (5kr per stk). Skal kjøpe engangskamera til hvert bord i gull fra kortbutikken.no (ca 75kr stykket) Vet ikke helt om vi skal ha så mye mer på bordene... liker at det er ganske enkelt egentlig. Jeg skal forresten selge kjolen min etter bryllupet, så hvis noen har lyst på, er det bare å si i fra. Størrelse 38/40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 9. mars 2007 #418 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg skal forresten selge kjolen min etter bryllupet, så hvis noen har lyst på, er det bare å si i fra. Størrelse 38/40 ← Kanskje det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 11. mars 2007 Kanskje det? ← Bor du i Oslo-området er du ihvertfall velkommen til å prøve den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2007 #420 Del Skrevet 15. mars 2007 innom med et lite hei! Håper alt står bra til med deg og planlegginga. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå