Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07

marsy

Anbefalte innlegg

da har vi gjort klar bordplassering. Jeg synes det gikk kjempebra i starten, og vi var enige om alt.. men til slutt satt vi igjen med 3 navn som ikke passet inn noe sted :sur: så måtte vi starte på nytt igjen.

Vi har oss og foreldre på et eget bord, og gjestene sitter på 4 runde bord med 8-9 på hver. Vi tegnet opp bordene på ark - skrev ned navnene på alle gjestene på et annet ark, og klippet ut, slik at vi bare flyttet papirlapper rundt. Kjempelurt!

Vi ble nå enige til slutt da :)

I går var vi på Traktøren og satte opp ønskeliste.. har selvfølgelig allerede nå fått dårlig samvittighet for at det var mye dyrt der... men glassene og serviset vårt koster ca 110-200kr per del + at vi ønsket oss en del andre småting vi trenger også..

Veide meg i dag og veide mindre enn jeg kan huske å ha veid på ca 3-4år! gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Smart å klippe ut navnelapper som man kan flytte på. Tror vi får gjøre det vi også! :)

Hva slags butikk er traktøren? Det er jo fint om man har noe i alle prisklasser på ønskelisten, slik at ingen føler seg truffet. Men man må jo få ha det man ønsker seg på lista også, er jo en ønskeliste selv om det kan blir dyre ting på den. Dessuten kan det jo hende at flere går sammen om en gave.

Artig at du har gått ned i vekt da. Pass på at kjolen ikke har blitt for stor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Revenka!

tror ikke det er noen fare for at kjolen blir for stor.. jeg vil gjerne ned et par kilo til, for den strammer fortsatt litt rundt puppene. Det blir spennende når jeg får somlet meg til å kjøpe undertøy, for da ser jeg hvordan kjolen blir.

Her er forresten brudebuketten vi har plukket ut sammen.

Bordpynt blir i samme stil og samme blomster

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Holdt på å si at dere har da kommet veldig langt, helt til bordplasseringen liksom- før jeg kom på at det er veldig liten tid til dere skal gifte dere! ;)

Bordplassering er nok ikke av det letteste, nei ... så bra at dere er så godt i gang!

Kjempebra at du veide mindre enn på lenge også!! :tommelsmil: Det går riktige veien! :-D

Brudebukettene var kjempefin! :d

Ha en fortsatt flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

:sur: Jeg fikk ikke opp bildet av buketten.. jeg vil se! ;)

Det blir ikke helt det samme uten riktig undertøy. Jeg har tenkt til å kjøpe korsett og sko i butikken når jeg skal legge opp kjolen. Så får jeg alt på plass da. Skrekk og gru, er bare 1 mnd igjen til jeg bør tenke på å få den tilpasset. Tiden går så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk alle jentene!

Revenka: Traktøren har alt mulig rart av servise, glass, bestikk, designting, kjøkkenting osv..

nå tror jeg jaggu det blir kake likevel. Har fått en veldig bra pris. Ca 1000kr

for 2 etasjes kake inkludert levering til hotellet. Det er mye mindre enn alle andre steder jeg har vært borti.

Forventer å få endelig pris i morgen.

Ting vi har igjen:

-undertøy brud og brudgom

-sko brudgom

-gjestebok

-bordkort

-hårpynt

-engangskamera

-avtale nærmere med forlovere og toastmastre

-BETALE! :overrasket:

håper alt går bra med dere og planleggingen også....?

Huff.. nå er det ikke lenge igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN,

HUSKER DU HVOR LANG TID DET TOK FRA DERE REGISTRERTE DERE TIL DERE FIKK DEN?behandlingstid? når dere var hos registeren?

vet du om vi må reise hjem igjen først osv?

får ikke svar på mail fra de skal ringe i morgen eller mandag til registeren.

ikke lenge igjen for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyger og du skal snart gifte deg! Tenk det du!Stilig brudebukett. Skjønner at det er et puslespill å få sett i sammen bordplanen,alle skal jo liksom kose seg og ha det bra. Mye å ha hensyn til.

Du er flink å slanke deg, må passe deg ja, så du ikke må til å legge inn kjolen din ;) Er ikke lenge til du kan forvente et utdrikkingslag heller da, viss du skal ha det?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innom med et lite hei!

Tida flyr vel nå tenker jeg, ikke lenge igjen. Huff, blir litt av et puslespill når vi skal sette sammen bordplasseringa ser jeg for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN,

HUSKER DU HVOR LANG TID DET TOK FRA DERE REGISTRERTE DERE TIL DERE FIKK DEN?behandlingstid? når dere var hos registeren?

vet du om vi må reise hjem igjen først osv?

får ikke svar på mail fra de skal ringe i morgen eller mandag til registeren.

ikke lenge igjen for deg ;)

Vi var i England for å registrere oss i oktober (brukte tiden til å ha møte på hotellet for å planlegge selskapet, bestille meg frisørtime osv). Det tok vel ca 1 mnd fra vi registrerte oss til vi fikk dokumentene i posten. Fra dere registrerer dere må det henges opp en lapp på en oppslagstavle på rådhuset i 14dager... hvis ingen protesterer innen disse dagene går det i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jentene.. ja nå har jeg blitt drukket ut... :overrasket:

det kom veldig overraskende på.. jeg trodde jeg skulle på shopping med jentene, men plutselig fikk jeg skjerf over øyene midt inne på oslo city - og da var moroa i gang!

Først drink på Hard Rock cafe, før vi dro på magedanskurs. Deretter kjørte vi Oslo rundt i karaoketaxi, før vi spiste på en italiensk restaurant. Dro så på klubbkveld på latter før vi havnet på karaokebar, der jeg selvfølgelig måtte avslutte kvelden med en sang :)

Utrolig koselig, og akkurat slik jeg ville ha det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det høres veldig koselig ut ;) Morsomt når man ikke aner det da. Jeg trodde du var i england jeg, men er du egentlig her?

Nå er det like før du blir fru. Tiden går så fort. Buketten var forresten kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn foruten at jeg ikke synger hørtes det utdrikningslaget der herlig ut. Tror jeg må hinte litt til venninner om hvordan jeg kunne tenkt meg det, har lite lyst til å gå utkledd i byen og skulle finne på flaue sprell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg har borteperioder for tida ... men nå skal jeg prøve å komme tilbake for fullt ;)

Så koselig at du har blitt drukket ut! Utdrikningslaget hørtes koselig ut, og det hørtes ikke ut som du ble "dritt" ut heller? Litt redd for hvordan mitt blir!:overrasket:

Nå nærmer dere dere den store dagen med stormskritt! Begynner du å få nerver, eller ?;)

Du må ha en fortsatt fin helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig fornøyd med utdrikningslaget!

Jeg har ikke fått nerver.. men merker jo at det nærmer seg veldig fort... har alltid synes at jeg har hatt så god tid, men nå haster alt!!

Er egentlig mest stressa for at noe skal skjære seg - og i natt drømte jeg at jeg giftet meg, men hadde glemt å barbere meg under armene!!!! krise :overrasket:

ellers er det jo mye :trene: for å få gjort siste finpuss...

Hvilken side av brudgommen sitter forresten bruden på under bryllupet?

enda noen huskelister

KRISESETT I BRYLLUPET:

-kleenex

-q-tips

-sikkerhetsnåler

-nål og tråd

TING SOM GJENSTÅR:

-kjøpe gjestebok og gullpenn

-lys til bryllupet

-ordne neglene

-farge og klippe håret

-lage bordkort

-lage ordentlig bordplan som kan legges frem for gjestene

-finpusse kjøreplanen

-sende ut infomail til gjestene

-kjøpe ringer

-tilpasse kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye som står igjen nå, spennende! :-D

Kjempesmart med "krisesett", tror nok jeg må stjele den ideen ;)

Hadde ekkel drøm om bryllupet i natt jeg også, men jeg hadde glemt å kjøpe både undertøy, sko og slør :ler: Håper vi ikke er sanndrømte! ;)

Skal på ringshopping vi også snart, gleder oss veldig! Har dere funnet ut hva det skal stå inni ringene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRISESETT I BRYLLUPET:

-kleenex

Ekstremt trøtt idag, og skal skynde meg å lese mens jeg drikker tekoppen min på jobb. Leste de to setningene omtrent samtidig og stusset litt på hvorfor du hadde skrevet "krisesex i bryllupet" :rodme:

Hvordan går det med treningen og å passe inn i kjolen? Har du mulighet til å sy den ut om den blir for trang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt trøtt idag, og skal skynde meg å lese mens jeg drikker tekoppen min på jobb. Leste de to setningene omtrent samtidig og stusset litt på hvorfor du hadde skrevet "krisesex i bryllupet" :rodme:

Hvordan går det med treningen og å passe inn i kjolen? Har du mulighet til å sy den ut om den blir for trang?

:legrine: krisesex!! hihi.. håper ikke det....

Kjolen sitter fint, men jeg har ikke kjøpt korsett til den ennå. Men jeg har prøvd den flere ganger med den stroppeløse bh'en min, og nå går heldigvis glidelåsen igjen uten problemer. Men jeg synes jo at det "tyter litt ut", likevel... særlig på ryggen. Tror jeg skal kjøpe et sjal for å skjule både overarmer og rygg litt...

Trener fortsatt 4 ganger i uken - og spiser 4-5 måltider om dagen. og det har jo tydeligvis effekt.. kjolen er faktisk litt løs rundt midjen, så der tror jeg den må syes litt inn (!! :overrasket: ) Men disse puppene mine minker jo aldri

Noen som vet hvor man kan få kjøpt ting å feste bordkortene på? (hvis noen skjønner... vi lager bordkort i papir, men tenkte å finne noe som vi kan feste dem til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Så gøy at det blir smalere om midjen selv om puppene fortsatt er der. Morro når det går nedover uansett hvor :)

Jeg kom over noen hjerter som kan festes på glass (bordkortholdere altså). Gå inn på www.pandurohobby.no og søk på artikkelnr 023874. Eller noen hjerter i tre 023876.

http://bryllupsweb.no/bryllupsshop-bordpynt.html fant jeg mange fine bordkort til bryllup. Verdt en titt, selv om noen var litt dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...