flickan Skrevet 30. oktober 2006 #321 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det går sa bra så.. Hvis du har vært flink resten av uka, har du helt sikkert gått ned noe.. Vi får krysse fingrene for hverandre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det går sa bra så.. Hvis du har vært flink resten av uka, har du helt sikkert gått ned noe.. Vi får krysse fingrene for hverandre i kveld ← *krysser* har lovt meg selv at jeg ikke skal prøve kjolen før jeg nærmer meg slutten av kurset.. håper inderlig at den sitter bedre da (selv om jeg har 4 mnd igjen mellom kurset er slutt og bryllupet). har forresten lest det nye Bryllupsmagasinet og synes Lilly-kjolene i år (vel 2007 da) er kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. oktober 2006 #323 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det går nok bra med veinga idag, dessuten er ikke å spise for lite det verste du kunne gjort (?) Jeg skjønner jo at det ikke er bra, men det er vel verre å spise for mye kosemat? Lykke til med veiinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 30. oktober 2006 Overnatting oss: 4 netter i suite (1 natt spandert av hotellet) Overnatting gjester: reservert 25 rom *send oppdatert romfordeling til hotellet Lokale: Hotell. Skal både bo der (sammen med gjestene), ha vielse og middag/selskap der. Vielse: borgerlig Inngangsmusikk vielse: ikke bestemt Musikk vielse: ikke bestemt Tekstlesing vielse: ikke bestemt Utgangsmusikk: vet ikke om vi trenger Ringer: Hvitt gull *ikke ordnet Blomster: Leverandør: Katies Flowers Bukett 4 stk knapphullsblomst (bg, bgforlover, far bg, far brud) 2 større oppsatser til vielse 4-5 mindre oppsatser til bordene/middag Mat: Etter vielse: lett servering, frukt, canapeer Forrett: soppsuppe Hovedrett: kylling med parmaskinke og hvitvinssaus Dessert: mango creme bruleé Kake: * ikke bestemt Diverse mat: Sjokoladefontene: booket av Liquid Chocolate, 2 timers leie, de ordner frukt Snacks: *ikke bestemt, kjøper vi inn? Drikke: Etter vielse: rosé champagne Til mat: rødvin + champagne til taler Etter middag: kaffe avec (cognac/baileys) Barløsning: *ikke bestemt Klær brud: kjole: rembo styling, OK sko: *ikke bestemt undertøy: *ikke bestemt (korsett + truse + strømper) smykker: *ikke bestemt (tiara + øredobber) Klær brudgom: *ikke bestemt (leie) Gave til gjester: *ikke bestemt Gave til forlovere: *ikke bestemt Frisør: Toni & Guy. Prøvetime dagen før kl 12 Time på dagen *flytt tidspunkt til 0930-1000 *finn flere bilder av frisyrer Fotografering: svoger har fått hovedansvar for å ta masse bilder engangskamera til gjestene *ikke bestemt *ikke bestemt om vi skal ha profesjonell fotograf Video: *ikke bestemt, husk å avtale med en som filmer vielsen Trykksaker: invitasjoner -ok bordkort - ok takkekort *ikke bestemt menyer *hør om hotell ordner dette Musikk: DJ - Ok - hotell ordner *husk å avtal nærmere om musikkvalg Brudevals: Something Changed - Pulp Transport: *ikke bestemt trenger transport både til frisør, til å ta bilder samt gjesteutflukt dagen etter. Diverse: Gjestebok *ikke ordnet Hvem-er-hvem oversikt *ikke ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 30. oktober 2006 #325 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fin liste!! Snillt hotell som spanderer en natt Lykke til med veiing i dag. Det går nok bra. Det er vanskelig å spise nok avogtil. Høres jo rart ut, men er sant Jeg har veiing i morgen. Håper ikke bursdagskaker i dag setter spor. Ikke jeg som har bursdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 31. oktober 2006 #326 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan gikk veiingen? Jeg gikk opp 0,3.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 31. oktober 2006 #327 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så organisert du er! Jeg liker lister. Gleder meg til å høre om veiingen. Jeg synes også det vanskeligste av alt er å spise nok. Fort gjort å glemme et måltid, spesielt når det er travelt på jobb eller i helgene når jeg står opp litt seinere enn vanlig. Lykke til i alle fall! Og Bea: Det er sikkert bare muskler vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 31. oktober 2006 til alle som har vært innom jeg møtte opp veldig tidlig på møtet i går og fikk æren av å veie meg først.... -2,7 kg!! er kjempefornøyd. Nå skal de sies at kroppen min nok var full av vann forrige gang, så en del av dette er vann som heldigvis har forsvunnet. Gleder meg til å prøve brudekjolen om noen uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victori@ Skrevet 31. oktober 2006 #329 Del Skrevet 31. oktober 2006 til alle som har vært innom jeg møtte opp veldig tidlig på møtet i går og fikk æren av å veie meg først.... -2,7 kg!! er kjempefornøyd. Nå skal de sies at kroppen min nok var full av vann forrige gang, så en del av dette er vann som heldigvis har forsvunnet. Gleder meg til å prøve brudekjolen om noen uker!! ← Så flink du har vært!! Ja disse kroppene våres vet å samle vann i tide og utide. Prøver å slanke meg litt nå før jul på egenhånd, og så skal jeg begynne på GR etter jul. Vil ned 10-15 kg! Har gått ned 2 kg siden forrige onsdag. Og det uten å trene, så det har nok vært en del vann her og ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 31. oktober 2006 #330 Del Skrevet 31. oktober 2006 UTROLIG BRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 31. oktober 2006 #331 Del Skrevet 31. oktober 2006 WOW!! :enig_anim: Virkelig bra! Send litt slanke-støv til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Glemte å si at listen ovenfor er lånt/inspirert av Bare Bea Takk for skryt... herlig med litt motivasjon! Endret 31. oktober 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 1. november 2006 #333 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Du er jo kjempeflink!!Stå på! Kor mange kcal skal du ete per dag? Kjekk liste du har, vi er fleire som har "lånt" den fra bea.. Endret 1. november 2006 av jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. november 2006 Forfatter #334 Del Skrevet 1. november 2006 Du er jo kjempeflink!!Stå på! Kor mange kcal skal du ete per dag? Kjekk liste du har, vi er fleire som har "lånt" den fra bea.. ← Jeg har meny 2, som tilsvarer 1600kcal per dag.. sliter med å få i meg all maten faktisk, så jeg er aldri sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 6. november 2006 #335 Del Skrevet 6. november 2006 Går fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. november 2006 #336 Del Skrevet 7. november 2006 Hvordan gikk veiinga i går? Jeg fikk ikke vært da jeg var på vei hjem fra Oslo.. Men føler meg ganske sikker på at jeg har gått ned denne uka.. Fikk igjen brudekjolen da jeg var hjemme. Nå må jeg bare ned så jeg kan puste i den.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. november 2006 #337 Del Skrevet 7. november 2006 Gratulerer med å ha gått ned!! Flink du!! :-D Bra liste du har laget, burde somle meg til å gjøre noe sånt jeg også ... Ang. gave til forlovere, hva slags gave da? Det har jeg ikke fått tenkt på før nå, så tips hadde vært fint ... hmm. Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 7. november 2006 #338 Del Skrevet 7. november 2006 Du er veldig flink Er det ikke gøy når man får resultater? Jeg syns det er kjempestas. Ekstra gøy å prøve kjolen da ja. Jeg har veiing i dag. Ikke vært noe flink i det hele tatt til å trene, men jeg har ikke spist over budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 8. november 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 8. november 2006 har ikke hatt tid til å være på nettet, derfor har det vært lite aktivitet her inne... på mandag hadde jeg bare gått ned 0,1 kg. Men jeg var syk forrige uke, og var hjemme fra jobben tre dager med influensa og feber. Så jeg var bare glad jeg ikke hadde gått opp... Kjolen sitter veldig fint, bortsett fra over puppene, der den er alt for trang.. hadde håpet på mindre pupper av denne slankinga, men det har ikke skjedd ennå... Nå blir det spinning og styrketrening for overkroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 8. november 2006 #340 Del Skrevet 8. november 2006 Det er kjipt når man ikke har gått ned så mye som forventet. Og det er vanskelig hvis man har vært syk/lite aktiv. Vi får håpe det går bedre denne uken, for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå