Susan Sto Helit Skrevet 10. oktober 2006 #301 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hmmm ... hadde ikke tenkt til det. Jeg mener, har jo ikke tenkt å ha band, så er det noe annen musikk vi kan ha? *en smule forvirra* Råd mottas med takk ← Vi hadde bærbar PC, med noen små PC-høyttalere til. Det ga grei lyd det. Hadde planer om MP3 spiller, men det ble litt svakt. Men en CD-spiller og ferdigbrennte CD'er er et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hmmm ... hadde ikke tenkt til det. Jeg mener, har jo ikke tenkt å ha band, så er det noe annen musikk vi kan ha? *en smule forvirra* Råd mottas med takk ← Synes bare det var litt rart, for for meg hører fest og musikk sammen Og da får jo ingen danset i løpet av kvelden, ikke brudeparet heller.... Vi skal ha en DJ som spiller musikk utover kvelden, men det fungerer jo helt fint med en cd-spiller/PC med sanger på, som man styrer selv i løpet av kvelden. Mange selskapslokaler har etter min erfaring høytalere og anlegg man kan låne, ellers har dere kanskje det selv eller kan låne av venner eller bekjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. oktober 2006 #303 Del Skrevet 11. oktober 2006 Heisann! Synes kjøreplanen din ser veldig bra ut, tenker en del på de samme tingene som deg. Men det blir vel en ordning, hvis det ikke passer med planen er det jo bare å gjøre om på det. Og ingen vil merke om planen egentlig var annerledes. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 11. oktober 2006 Inspirert av Bare Bea og Reveenka har jeg nå meldt meg på GR-kurs, med oppstart om 1 1/2 uke. Har gått ned ca 6 kg på egen hånd i løpet av sommeren, men trenger hjelp til å få ekstra gode vaner, og klare de siste tunge kiloene. Har som mål å gå ned 10-12 kg til. Hvis jeg klarer det må jeg mest sannsynlig sy inn kjolen, men det er det verdt!! Skal til England i en uke nå for å ordne med praktiske detaljer rundt bryllupet. Håper tanken på at det snart er oppstart på GR kan føre til at jeg holder meg unna alt for mye øl, chips og burgere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 19. oktober 2006 da har vi besøkt hotellet, og det var bare helt fantastisk!! Utrolig nydelig lokale, stor flott hage og uteplass og en herlig suite med boblebad Menyen blir mest sannsynlig: Kremet soppsuppe ........... Kylling med parmaskinke og kremet hvitvinssaus ........... Mango creme bruleé Fikk også bekreftet at pappa skal føre meg opp "kirkegulvet", noe som blir veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 19. oktober 2006 #306 Del Skrevet 19. oktober 2006 Så flott at hotellet var like flott som dere håpet!! Fytti grisen for en griselekker meny dere har!! Kylling med parmaskinkeer jo bare utrolig fantastisk!! Jeg kommer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 22. oktober 2006 #307 Del Skrevet 22. oktober 2006 Grete rode kurs blir spennande, skulle bjønt eg og..elles klarar eg ikkje holde meg i helgane.. Så flott at de har fått sett på hotell og div. og fått bestemt meny, den høyrest veldig god ut! Eg likar kylling! suite med boblebad Du er heldig! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. oktober 2006 #308 Del Skrevet 22. oktober 2006 da har vi besøkt hotellet, og det var bare helt fantastisk!! Utrolig nydelig lokale, stor flott hage og uteplass og en herlig suite med boblebad Menyen blir mest sannsynlig: Kremet soppsuppe ........... Kylling med parmaskinke og kremet hvitvinssaus ........... Mango creme bruleé Fikk også bekreftet at pappa skal føre meg opp "kirkegulvet", noe som blir veldig koselig ← Heldiggriser, dere kommer sikkert til å få det helt fantastisk.. *drømmer om suite med boblebad* og til menyen sier jeg bare NAM.. Spesielt hovedretten sntes jeg høres helt nydelig ut.. Men alt er bra altså.. I morgen er det vel kursstart på GR? følger med deg vettu hihi.. neida.. ikke noe press, men vi passer jo så fint på hverandre her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 #309 Del Skrevet 23. oktober 2006 Synes bare det var litt rart, for for meg hører fest og musikk sammen Og da får jo ingen danset i løpet av kvelden, ikke brudeparet heller.... Vi skal ha en DJ som spiller musikk utover kvelden, men det fungerer jo helt fint med en cd-spiller/PC med sanger på, som man styrer selv i løpet av kvelden. Mange selskapslokaler har etter min erfaring høytalere og anlegg man kan låne, ellers har dere kanskje det selv eller kan låne av venner eller bekjente? ← Jeg vet det ikke er helt vanlig, men forloveden og jeg er ikke noen danseløver så det blir nok ingen brudevals på oss... dessuten så er ingen i slektene våre noen danseløver heller, så det blir ikke naturlig for oss å ha musikk og dans. Håper bare ikke folk kjeder seg eller synes noe mangler likevel ... Men vi skal jo ha kaffe og dessert og slikt, så det blir nok nok som skjer likevel Hotellet deres høres helt topp ut da, spesielt boblebadet! Det er det eneste jeg ville savnet med hotellet vårt... men man kan ikke få alt Menyen deres hørtes bra ut:) Har ikke funnet ut hva vi skal ha enda vi, det kan bli litt vanskelig siden jeg er vegetarianer. Det blir vel muligens noe annet til meg, eller en variasjon av det de andre får, vi får se Koselig at faren din skal følge deg opp kirkegulvet! Det skal min også, og jeg gleeeder meg! Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis han ikke kunne ... vil ikke gå der helt alene ... vil ha pappaen min, ja! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 24. oktober 2006 til alle herlige jenter som har vært innom mens jeg har vært på reisefot de siste 2 ukene I morgen er det vel kursstart på GR? følger med deg vettu hihi.. neida.. ikke noe press, men vi passer jo så fint på hverandre her inne.. ← I går var det kursstart ja. Har ikke fått kikket nøyaktig på boka enda, men synes dette virker greit og enkelt å forstå. Ser at jeg må spise mer enn jeg gjør og selvfølgelig kutte ut en del ting (en skolebolle er jo 17 kosepoeng... hjelpe meg!) Kommer til å kutte ut mye brød, og heller spise knekkebrød, som jeg faktisk synes er bedre (og grovere), også kan jeg spise "mer" Litt usikker om jeg skal prøve å kutte ut alt av kosepoeng, eller om jeg skal unne meg noe i helga, hvie jeg har vært flink nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. oktober 2006 #311 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei hei! og velkommen tilbake Så flink du er som starter på GR-kurs! Angående om du skal kutte ut alle "kosepoeng" eller unne deg noe så synes jeg du skal unne deg noe ... men det kommer jo helt ann på hvilken type person du er. Hvis det å unne deg noe i helga gjør at du sprekker er det jo ikke så lurt, men hvis du derimot lettere holder deg om du kan unne deg noe bare i helgene så er det jo greit nok:) Vanskelig for meg å svare på, men selv ville jeg hvertfall unnt meg noe en sjelden gang i blant. 17 poeng hørtes jo veldig mye ut! Hvor mye poeng har andre ting da, som cola eller pizza eller lignende? *nysgjerrig* Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 24. oktober 2006 17 poeng hørtes jo veldig mye ut! Hvor mye poeng har andre ting da, som cola eller pizza eller lignende? *nysgjerrig* Ha en fin dag! ← Man får bare 2 poeng per dag man kan bruke, men de kan man samle opp i løpet av en uke, slik at man kan unne seg litt ekstra på lørdag for eksempel... husker ikke alle poengene.. men husker at en håndfull popcorn er 1 poeng, og en håndfull potetgull er 2-3 poeng. Jeg er tilhenger av å unne seg litt, men samtidig kjenner jeg at konkurranseinnstinktet virkelig våkner.... har ikke lyst til å ikke ha gått ned noe på mandag når vi skal veies igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. oktober 2006 #313 Del Skrevet 24. oktober 2006 Artig med GR. Jeg har mitt 5. kursmøte i dag. Har hatt forstoppelse denne uken så jeg har ikke gått ned noe Jeg koser meg med en sjokolade på lørdager for mine kosemerker. Det syns jeg fungerer utmerket. Man må kunne kose seg litt. Poenget er jo å gjøre endringer man kan leve med. Vi skal jo ikke slutte å spise snop, men begrense det veldig! Lykke til den første uken da. Vær flink å trimme også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) -lokale -overnatting for oss -overnatting for gjestene -transport -flybilletter -vielse / booke time -innbydelser -bordkort -takkekort -mat /meny -drikke til maten -barløsning -klær til brud -klær til brudgom -fotografering -ringer -blomster -bordplassering -frisør -kake -sjokoladefontene -musikk i vielse -musikk til festen -engangskamera -gjestebok -hvem-er-hvem plakat -gaver til gjestene huff.. nå glemte jeg helt sikkert noe... Endret 25. oktober 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. oktober 2006 #315 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gr-kurset sitt poengsystem hørtes smart ut. Det er ihvertfall slik jeg greier å holde meg unna godteri hver dag, ikke ved å ikke unne meg noe i det hele tatt- da blir det bare til at jeg spiser mye ... viljestyrke, hvor? :tunge: Lista di begynner å bli veldig bra nå da! :-D Skal dere ordne overnatting til gjestene/betale overnatting til gjestene? Hva er "hvem-er-hvem" plakat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Lista di begynner å bli veldig bra nå da! :-D Skal dere ordne overnatting til gjestene/betale overnatting til gjestene? Hva er "hvem-er-hvem" plakat? ← Vi har fått grupperabatt på hotellet, så det er vi som ordner med rom til alle gjestene. Vi ordner også med flybilletter (pga jobb). Gjestene betaler reise og opphold selv, men har fått en gunstig pris. "Hvem-er-hvem" er en plakat/plansje vi skal lage der vi skriver litt om hver av gjestene (og gjerne et bilde også). Den skal ligge fremme samtidig som gjesteboken, og bordplasseringen, mens vi tar bilder, slik at gjestene kanskje kan oppdage at de har noe til felles, og komme lettere i prat... Det er nemlig en del som ikke kjenner hverandre så godt. Skal forhåpentligvis skrive litt morsomt også da... Vi skal bare skrive - navn (håper vi kan få til bilde av alle sammen) - hvordan vi kjenner dem - veldig kort om deres interesser Endret 25. oktober 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. oktober 2006 #317 Del Skrevet 25. oktober 2006 Et glass cola er forørig 2 kosemerker (60kcal) Lightbrus uten sukker er imidlertid 0.. Lista di ser kjempebra ut. Du har mye på plass. Hvem-er-hvem-plakaten var lur..*noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. oktober 2006 #318 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Men dere betaler ikke rommene til gjestene? Kjekt med grupperabatt, skulle kanskje hørt med hotellet vårt om de gir slikt også ... Den "hvem-er-hvem" plakaten var jo veldig smart da! Har ikke kommet langt nok til å tenke på gjestebok enda engang vi, men skal prøve å se om vi får til noe lignende *hermekråke* ... Er det usunnere å spise en skolebolle enn et glass cola? Siden skolebollen har 17 (!!!?) kosepoeng, mens et glass cola har bare 2? *forvirra* Endret 25. oktober 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 25. oktober 2006 #319 Del Skrevet 25. oktober 2006 Flinke damer som går på Grete Rode! Enig med Revenka og Teria om at ein må unne seg litt innimellom, eller trur eg det vert fortare å sprekke. Men om ein er slik at ein ikkje klarar å stoppe, så er det kanskje like greitt å holde seg vekke ein periode. Eg har opplevd å ikkje ha lyst på snop når eg ikkje har ete det på nokre veker *utruleg, men sant* Akuratt som om søtsuget vart vekke når kroppen ikkje fekk søte ting. men uansett er jo poenget å finne ein gyllen middelveg som ein kan leve med på sikt, og som er bra for kroppen.. den har ikkje eg funne enda.. Hvem er hvem plakat høyrest veldig spennande ut, men er det kun fordi familiane ikkje kjenner kvarandre?våre familiar kjenner til kvarandre, så vil sikkert ikkje gjere samme nytten då.. Eit tips om søtsuget vert for stort: IFA utan sukker!!Gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #320 Del Skrevet 30. oktober 2006 i dag er det GR-dag... og jeg gruer meg skikkelig til veiing... var i dårlig form i helga og fikk ikke spist det jeg burde.. spiste ikke noe "feil" mat utover kosemerkene, men spiste alt for lite i følge planen min.... huff huff... skal sende lang mail til hotellet i dag med alle mulige spørsmål angående mat osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå