Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07

marsy

Anbefalte innlegg

har ikke hatt tid til å være på nettet, derfor har det vært lite aktivitet her inne...

på mandag hadde jeg bare gått ned 0,1 kg. Men jeg var syk forrige uke, og var hjemme fra jobben tre dager med influensa og feber. Så jeg var bare glad jeg ikke hadde gått opp...  ;)

Kjolen sitter veldig fint, bortsett fra over puppene, der den er alt for trang.. hadde håpet på mindre pupper av denne slankinga, men det har ikke skjedd ennå...  :sur:

Nå blir det spinning og styrketrening for overkroppen!

Jeg har omvendt prblem.. Mine pupper forsvinner jo.. :sjenert:

Spurte samboer i går om han hadde lagt merke til at de var blitt mindre, han svarte; "ja, jeg la faktisk merke til det da vi satt på toget." DA HADDE JEG EN TYKK POSETE ULLGENSER PÅ MEG! kjipingen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjipt når man ikke har gått ned så mye som forventet. Og det er vanskelig hvis man har vært syk/lite aktiv. Vi får håpe det går bedre denne uken, for oss begge :)

Skal ut å spise med jobben neste mandag, så da går jeg glipp av neste innveing.. men jeg er sikker på at resultatet blir bedre når jeg kommer meg på møte om 1 1/2 uker.

Jeg har omvendt prblem.. Mine pupper forsvinner jo.. :sjenert:

Spurte samboer i går om han hadde lagt merke til at de var blitt mindre, han svarte; "ja, jeg la faktisk merke til det da vi satt på toget." DA HADDE JEG EN TYKK POSETE ULLGENSER PÅ MEG! kjipingen..  :ler:

Heldiggris :ler: Skjønner at det kanskje ikke er så kult for så mange, men for meg er det drømmen å gå ned en bh-størrelse eller to! Ser at jeg tydeligvis er litt uproposjonert når jeg prøver klær :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må ganske lik kropp Marcy. Jeg fikk ned masse ifjor pga sykdom, men puppene holdt seg i nøyaktig samme str. Kan ikke bruke skjorter, finner ingen som sitter noe fint. Har du samme str i overdelen som underdelen til kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultata kjem nok, berre stå på!

Puppane mine blir aldri mindre når eg slanker meg heller. Dei blir berre større når eg går opp, men ikkje mindre når eg går ned..kunne godt tenkt meg ein størrelse mindre..Men det er fint med litt størrelse på puppane i brudekjolen, så det er nå ein fordel med det.. :sjenert:

Dette klarer du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må ganske lik kropp Marcy. Jeg fikk ned masse ifjor pga sykdom, men puppene holdt seg i nøyaktig samme str. Kan ikke bruke skjorter, finner ingen som sitter noe fint. Har du samme str i overdelen som underdelen til kjolen?

jeg har samme størrelse i toppen som i skjørtet. Skjørtet sitter kjempefint, og toppen sitter også nå flott rundt midjen, men puppene blir liksom skvisa :ler:

Jeg kan heller ikke bruke skjorter, unntatt hvis jeg kun knepper igjen rundt midjen.

Prøvde en topp som var en størrelse større i butikken, men den var faktisk for stor i midjen når jeg hadde på korsett. Har ca 5 måneder igjen til jeg skal på tilpassningstime, så det går nok greit (håpe håpe håpe!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordan står det til med puppene? Går det rette veien? :) Greit at du har god tid på deg. Jeg hadde litt av det samme problemet med min kjole. Den var noe trang over brystet og klemte de litt flat, men i midjen satt den fint. Jeg er ganske bredskuldret også da. Nå har jeg gått ned noen kg og den sitter mye penere allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle flotte jenter!!!

vi har fått restriksjoner på internettbruk på jobben, så da kan jeg ikke titte innom så mye lenger... :frustrert::sur:

så langt er jeg veldig fornøyd med GR. Har gått ned -4,6kg på 4 uker :hoppe:

"dessverre" forsvinner det fra rumpa, og ikke disse berømte puppene :ler:

prøvde kjole-toppen i dag igjen, og da syntes jeg den satt litt bedre. Men det er fortsatt litt igjen før den sitter perfekt... også vil jeg jo ha litt tynnere overarmer og skuldre også da... :) blir aldri fornøyd.

Tror også jeg har bestemt meg for å kjøpe gullsko, siden kjolen er champagnefarget, og den har noen gulldetaljer. Skal kjøpe noen sko i helgen.. gleder meg!

nå skal jeg sende ut noen mail for å høre mer på pris på kake og bryllupsfotograf.

stor :klem: til alle dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er flink!Synst de er ivrige slankebruder her inne, og for ein motivajson vi har, kan ikkje få betre! Alle menn, som eg kjenner vertfall, synst det er fint me litt pupp, og dama i brudesalongen sa det var fint med litt pupp i brudekjole, så ikkje ta det så tungt! Eg har litt store pupper (str.D) og eg synst ikkje mine såg store ut i brudekjolen, såg dei nesten ikkje igjen. Men til vanleg synst eg nå dei er litt store då..kunne tenkte meg ein C-cup,men ser ut som det er å drøyma..

Fin helg til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink!Synst de er ivrige slankebruder her inne, og for ein motivajson vi har, kan ikkje få betre! Alle menn, som eg kjenner vertfall, synst det er fint me litt pupp, og dama i brudesalongen sa det var fint med litt pupp i brudekjole, så ikkje ta det så tungt! Eg har litt store pupper (str.D) og eg synst ikkje mine såg store ut i brudekjolen, såg dei nesten ikkje igjen. Men til vanleg synst eg nå dei er litt store då..kunne tenkte meg ein C-cup,men ser ut som det er å drøyma..

Fin helg til deg :klem:

Jeg er også D.. men mimrer tilbake til da jeg var en B/C :)

Jeg synes også det er fint med pupper (både i brudekjoler og generelt), men akkurat i min kjole blir de litt skvisa, foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lekkert det høres ut med gullsko da. Jeg lurte litt på champagnefarget kjole selv, men jeg kledde ivory best. Champagnefarget er jo helt nydelig da!!

Med snitt på over 1 kg i uken er jo veldig bra :klappe: Så flink du er.

Kjedelig med restriksjoner for internett på jobb, du får ta det igjen på kveldene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjedelig med restriksjoner på internettbruken på jobb! Dårlig gjort ovenfor deg og oss! :sur:

Wow, 4,6 kg på 4 uker er jo råbra!!! Imponert jeg :klappe:

Keep up the good work ;)

Fortsatt god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...