Kath Skrevet 28. september 2006 #281 Del Skrevet 28. september 2006 huff fotograf ja... vi fant ingen i østfold som var særlig flinke, ingen anbefalninger heller. Så vi endte opp med å bruke Studio Vest da de var en av få som ville ta turen helt til Jeløya, men det koster oss 1500 kr ekstra men, er det en ting vi har bestemt oss for å bruke penger på så er det fotograf! Siden vi sparer inn mye penger på blomster og eks andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. september 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) hmm.. har fortsatt ikke fått svar på mailene jeg har sendt til de to fotografene som var ganske rimelige.... huff fotograf ja... vi fant ingen i østfold som var særlig flinke, ingen anbefalninger heller. Så vi endte opp med å bruke Studio Vest da de var en av få som ville ta turen helt til Jeløya, men det koster oss 1500 kr ekstra men, er det en ting vi har bestemt oss for å bruke penger på så er det fotograf! Siden vi sparer inn mye penger på blomster og eks andre ting ← enig i at fotograf er en viktig ting... er veldig bekymret for at vi ikke får noen skikkelig fine bilder hvis vi ikke bruker en skikkelig fotograf. Endret 29. september 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 29. september 2006 #283 Del Skrevet 29. september 2006 Innom en liten tur med en god helg hilsen Håper du hører fra fotografene snart. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 29. september 2006 #284 Del Skrevet 29. september 2006 Ha en god helg!!!! Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 29. september 2006 #285 Del Skrevet 29. september 2006 Vi skal også ha sjokoladefontene i bryllupet vårt (liten hjemmefontene)! Jeg har siklet på den et år, og endelig fikk vi tak i en. Gleder meg utrolig mye til den kommer. Sjokolade..... mmm... Åh, ja, hvis dere har utenlandsbryllup så forstår jeg at dere må sende de ut tidlig. Vi får se om jeg klarer å få ut våre til uken. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. september 2006 #286 Del Skrevet 29. september 2006 Nam.. sjokolade... *drømme* Innom med og ønsker om good helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. oktober 2006 #287 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei Innom med ein mandagsklem Enig i at fotograf er viktig, då får ein vertfall ein del skikkelege bilder. Kjekt å ha til seinare. Var nå billig det der, håpar du får svar snart!! No får eg og lyst å ha sjokoladefontene.. kor får ein kjøpt slike ting?evt. låne? Ha ein fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 2. oktober 2006 #288 Del Skrevet 2. oktober 2006 UTROLIG FIIIN KJOLE!!!! Men nå kan jeg ikke lese mer om sjokolade, da sprekker jeg fullstendig!! Det er flere enn du som har noen centimeter igjen til kjolen sitter! Jeg har vært skikkelig sløv i det siste, men nå er det full skjerpings igjen. Jeg jogger gjennom trim-vinteren sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #289 Del Skrevet 3. oktober 2006 til alle flotte KG-jenter! No får eg og lyst å ha sjokoladefontene.. kor får ein kjøpt slike ting?evt. låne? ← Jeg vet at man kan leie, eller kjøpe hos Sjokoladefossen her i Norge. Da får man kjøpt både fontene og sjokolade. Så trenger dere bare å skaffe oppskjært frukt eller bær som dere kan dyppe i sjokoladen. UTROLIG FIIIN KJOLE!!!! Men nå kan jeg ikke lese mer om sjokolade, da sprekker jeg fullstendig!! Det er flere enn du som har noen centimeter igjen til kjolen sitter! Jeg har vært skikkelig sløv i det siste, men nå er det full skjerpings igjen. Jeg jogger gjennom trim-vinteren sammen med deg! ← Velkommen tilbake FF Du har jo vært kjempeflink med GR kurs og trening. Jeg har lagt opp en kjempelur plan med trening annenhver dag, men nå skal jeg reise bort de neste 3 helgene og da blir det null trening og mye usunne ting... huff... Vi får inspirere hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. oktober 2006 #290 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Bare innom en liten tur, jeg... Må si dere er motiverte og flinke som trimmer så mye! Selv hadde jeg egentlig ingen plan om å trimme ... selv om jeg gjerne kunne tenkt meg flatere mage... glemmer hele tida å ta mageøvelser også, håpløs! Men det hjalp heldigvis å kutte ned på colaen da! Ha en fortsatt super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. oktober 2006 #291 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jo oftere jeg er innom sjokoladefontene-siden din jo mer får jeg lyst på sjokoladefontene..*sikle* dette må jeg nok tenke nøøøye over.. *mannen oppitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #292 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Bare innom en liten tur, jeg... Må si dere er motiverte og flinke som trimmer så mye! Selv hadde jeg egentlig ingen plan om å trimme ... selv om jeg gjerne kunne tenkt meg flatere mage... glemmer hele tida å ta mageøvelser også, håpløs! Men det hjalp heldigvis å kutte ned på colaen da! ← Huff, cola er jo kjempegodt, men skikkelig fy dessverre! Jeg synes heldigvis at cola light er ganske godt da, så da føler jeg ikke at jeg går glipp av for mye helgekos men potetgullet mitt, det gir jeg aldri fra meg.. jeg MÅ ha potetgull i helga!! Jo oftere jeg er innom sjokoladefontene-siden din jo mer får jeg lyst på sjokoladefontene..*sikle* dette må jeg nok tenke nøøøye over.. *mannen oppitt* ← det ser himmelsk ut, ikke sant? jeg får vann i munnen bare jeg tenker på det! Dere kan jo kjøpe en liten en, og ha den på kakebordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 5. oktober 2006 #293 Del Skrevet 5. oktober 2006 tror du overbeviser oss til å ha sjokoladefontene må bare overbevise gutta våre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. oktober 2006 #294 Del Skrevet 5. oktober 2006 Huff, cola er jo kjempegodt, men skikkelig fy dessverre! Jeg synes heldigvis at cola light er ganske godt da, så da føler jeg ikke at jeg går glipp av for mye helgekos men potetgullet mitt, det gir jeg aldri fra meg.. jeg MÅ ha potetgull i helga!! ← Jeg liker faktisk ikke cola noe mere nå, etter at jeg kuttet det drastisk ut. Dvs, jeg drikker det- men bare et glass to-tre ganger i uka. Før drakk jeg tre 1 1/2 liter flasker i uka ... Jeg liker ikke cola light, synes ikke den smaker ordentlig cola... Men nå har jo Cola Zero kommet, og den smakte faktisk nesten det samme som "ordentlig" cola, men er helt uten sukker (dog, den har jo noen andre, tvilsomme søtningsstoffer ... ) Men et godt alternativ, da! Naaam, potetgull er godt! Spesielt SuperChips ... Heldigvis spiser jeg ikke det så ofte... for potetgull er visst det godteriet med mest fett ... Men kanskje ikke det gjelder slike "lett"potetgullprodukter? *håpe* Uansett, noen laster må man jo få ha for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg liker faktisk ikke cola noe mere nå, etter at jeg kuttet det drastisk ut. Dvs, jeg drikker det- men bare et glass to-tre ganger i uka. Før drakk jeg tre 1 1/2 liter flasker i uka ... Jeg liker ikke cola light, synes ikke den smaker ordentlig cola... Men nå har jo Cola Zero kommet, og den smakte faktisk nesten det samme som "ordentlig" cola, men er helt uten sukker (dog, den har jo noen andre, tvilsomme søtningsstoffer ... ) Men et godt alternativ, da! Naaam, potetgull er godt! Spesielt SuperChips ... Heldigvis spiser jeg ikke det så ofte... for potetgull er visst det godteriet med mest fett ... Men kanskje ikke det gjelder slike "lett"potetgullprodukter? *håpe* Uansett, noen laster må man jo få ha for seg selv! ← for 15 sider!! Cola Zero smakte som vann med kullsyre synes jeg.. så der ble jeg skuffa Jeg spiser heldigvis sjokolade og annet godteri veldig sjelden, så da synes jeg det er litt mer OK å spise "lett"potetgull - men jeg lurer sikkert meg selv Uansett må vi jo ha lov til å spise og drikke noe!? God helg til alle KG damer Har gått igjennom dagboken og slettet noen linker, og "anonymisert" litt... selv om de som kjenner meg fort hadde skjønt at dette er min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #296 Del Skrevet 6. oktober 2006 Forresten: mitt store hodebry når det gjelder kjøreplan er hva som skjer rett etter middag. Ideelt vil jeg ha en liten pause så folk kan skravle litt, strekke på beina, gå på do, røyke osv. Men jeg vil ikke at pausen skal bli alt for lang, og at det skal bli dødtid. Synes rekkefølgen bør være slik: middag ferdig senest kl 1930-2000 pause kaffe avec, sjokoladefontene settes frem 2030-2100 første dans, Dj starter, baren åpner. 30 min senere fontenen skal stå fremme i 2 timer, og det er jo mye "lettere" enn en marsipankake for eksempel, så folk kan forsyne seg litt utover kvelden. Høres dette greit ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. oktober 2006 #297 Del Skrevet 7. oktober 2006 også for 15 sider!!! Kjøreplanen din høres veldig greit ut, synes jeg:) Selv er jeg litt bekymret for at folk ikke greier å underholde seg selv når vi ikke har band/dj/dans ... men det går sikkert bra, folk snakker jo sammen og så skal vi jo ha kaffe og kaker så Hm, syntes Cola Zero smakte helt kurant jeg- så og si ekte colasmak. Men nå er jeg ikke hekt lengre uansett, så det er ikke så farlig Ja, man må få spise og drikke litt usunne ting ... man lever bare én gang (kanskje?) Ha en god helg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #298 Del Skrevet 8. oktober 2006 også for 15 sider!!! Kjøreplanen din høres veldig greit ut, synes jeg:) Selv er jeg litt bekymret for at folk ikke greier å underholde seg selv når vi ikke har band/dj/dans ... men det går sikkert bra, folk snakker jo sammen og så skal vi jo ha kaffe og kaker så ← skal dere ikke ha musikk i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 8. oktober 2006 #299 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjøreplanen så bra ut Takk for oppmuntring/lykkeønskninger for morgendagen. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. oktober 2006 #300 Del Skrevet 10. oktober 2006 skal dere ikke ha musikk i det hele tatt? ← Hmmm ... hadde ikke tenkt til det. Jeg mener, har jo ikke tenkt å ha band, så er det noe annen musikk vi kan ha? *en smule forvirra* Råd mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå