AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #1 Skrevet 25. november 2025 Jeg har brukt mineralfoundation fra Bare minerals i mange år. Jeg syns den matte fungerer best for meg. Kjøpte en gang den originale, og syns den ble mer synlig på huden, mens den matte smelter mer inn.) Men jeg sliter med å finne nyansen jeg vil ha, og lurer på om jeg skal teste et annet merke. Jeg har sett på Idun. Noen som vet hvordan de to er i forhold til hverandre? Eller har andre forslag? Det må være noe jeg kan gå og se på i butikk, for å være sikker på at fargen blir riktig. Jeg har relativt lys hud, for øvrig, ikke superlys, men i den lyse enden. Har fått høre at jeg har nøytral undertone, evt tenker jeg den går litt mot kald. Er veldig var for at foundation kan se gul ut på meg, særlig om vinteren, så kan ikke ha varme toner i seg. Medium beige i Bare minerals funker bra om sommeren når jeg er litt brun, men blir for mørk om vinteren. Og så er jeg 43 år, om det har betydning. Har vel litt blandingshud - kan bli litt tørr, men ikke veldig, og litt blank ila dagen. Ikke mye synlige linjer, men så klart noen. Anonymkode: 5b6e3...84c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #2 Skrevet 25. november 2025 har du testet jane iredale? Anonymkode: 5b454...608
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #3 Skrevet 25. november 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): har du testet jane iredale? Anonymkode: 5b454...608 Nei, har ikke testet noe annet enn Bare Minerals. Men har hørt om Jane Iredale. Er det noen som selger det i fysisk butikk i Norge? ts Anonymkode: 5b6e3...84c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå