Gå til innhold

nå igjen !!!!!!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

lurer på om jeg kankasje ikke har fått underlivssopp igjen! hadde det for et år siden eller noe slikt og fjernet det da med canesten, var også hos lege! men nå småsvir det men klør ikke fult så mye! men jeg kan nok innrømme at det klør også litt! problemet er bare at jeg skal ha min menstrasjon om to tre dager hvordan funker det da med canesten? og jeg trenger vel ikke gå en tur til legen igjen, er det ikke slik at dersom jeg har vært der en gang og jeg vet at jeg har hatt sopp kan det fort komme igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt kan det være sopp igjen, ville ventet med Canesten kuren til etter mensen jeg. Men du har ikke vurdert om det kan være noe annet?? Klamydia gir ofte symptomer som kløe og svie i underlivet, av og til også smerter i magen. Dersom du har hatt nye seksualkontakt kan det være lurt å ta en klamydiaprøve. Eller det kan være du ar en annen infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen??? Om du får sopp bare en gang i året skal du prise deg lykkelig du. Nå skal jeg igang med en antibiotika kur, igjen, så det er vel tid for soppens frembrudd også da tenker jeg, igjen :-? Forrige mnd måtte jeg også på en antibiotika kur, så da gikk det som det pleier å gå da :-?

Men til spørsmålet ditt..............ække sikker jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

snakk om å skremme meg da! jeg vil ikke ha klamydia! nei har hatt samme partner i flere år jeg! men det er godt å høre at det er andre som sliter! kjøpte meg canesten krem idag og skal gni den inn! dropper det underveis i mens perioden men dersom det ikke bedrer seg skal det jammen meg gnis inn på nytt etter mensen! men hvordan skal jeg stoppe min kjære... "nei ikke ikveld, har fått sopp skjønner du" :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har lest her inne at jenter kan plages med gjentatte sopp-infeksjoner gang på gang på en p-pille, men når de skifter p-pille-merke, så forsvinner soppen.

Så kan det være at du reagerer på p-pille-typen, og bør skifte? Dette er bare synsing fra min side, jeg vet ikke så mye om dette. Bare mente at jeg har lest det en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh...jeg hadde vist mer på hjertet...

Jeg har brukt canesten noen ganger i mitt liv, men de siste gangene var jeg liksom "immun" mot canestenen. Det virka ikke lengre. Det viste seg at det ikke var candia-bakterien jeg hadde, men bakteriell vaginose. Mot det skal en bruke en annen krem enn canesten. Tror den er reseptbelagt. Du kan jo gå inn på doktoronline eller noe, og lese om bakteriell vaginose.

Er det ikke gøy å få slengt både diagnoser som klamydia og bakteriell vaginose ut i lufta? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
snakk om å skremme meg da! jeg vil ikke ha klamydia! nei har hatt samme partner i flere år jeg!

Jeg fikk chlamydiautbrudd etter flere år i samme forhold. Begge trofaste. (!)

Chlamydia ligger skjult uten noen symptomer lenge.... Så det kaaaan jo være en god ide å sjekke likevel, hvis du likevel skal til legen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vel jeg synes den kremen hjelper allerede jeg!mn d svir litt ved urinering enda! men det har jo bare gått en halv dag med den kremen! jeg lever i håpet jeg altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...