AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #1 Skrevet 25. november 2025 Jobbet 8 år tidligere som vernepleier. Jobber med noe annet nå. Hvor lenge tror dere jeg kan gjøre annet før jeg bør søke tilbake? Etterhvert får jeg kanskje ikke jobb som det? Anonymkode: 02925...6a2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #2 Skrevet 25. november 2025 P.ga. behovet som er i helsesektoren vil du nok alltids få en slags jobb innen helse. Sykehjem, hjemmesykepleien eller liknende. Hvis det er noe du kan tenke deg da. Hilsen vernepleier på 6 året. Anonymkode: c78e6...bc1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #3 Skrevet 25. november 2025 Jeg er også vpl og jobber med noe annet. Jeg tror vi kan komme tilbake når som helst 😊 Anonymkode: 6daf6...ce9
William_S Skrevet 26. november 2025 #4 Skrevet 26. november 2025 (endret) Behovet er så umettelig innafor helse at selv om man har vært ute av faget en stund så kan man komme tilbake. Man så jo det under covid hvor en del kulturarbeidere som var utdanna sykepleiere i bunn fikk seg kjapt jobb selv om det var mange år siden de hadde tatt en eneste vakt i helsevesenet. Endret 26. november 2025 av William_S
AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #5 Skrevet 26. november 2025 Vi kan komme tilbake når som helst. Jeg blir med ujevne mellomrom kontaktet, og det er over ti år siden jeg var i virke som vernepleier. Anonymkode: c63e2...ada
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå