garfunkel Skrevet 25. november 2025 #1 Skrevet 25. november 2025 (endret) Årets deltakere: https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/dette-er-deltakerne-i-farmen-kjendis/18298284/ Elsker at flere fra Hotel Cæsar er med 😄 Personlig er jeg litt lei av Maurstad-familien, synes de er med på alt av reality for tiden. Sesongpremieren er tirsdag 6.januar. Flere som gleder seg? Endret 25. november 2025 av garfunkel 4
I.I.Rasta Skrevet 25. november 2025 #2 Skrevet 25. november 2025 Åh jeg elsker Maurstad-familien. De er en supermorsom gjeng! 14 2 1
tregutter Skrevet 25. november 2025 #3 Skrevet 25. november 2025 Jeg vet ikke hvem halvparten er, og resten er med på alt av reality om dagen.. Skuffende, for Farmen kjendis har jeg pleid å se. Det blir noe annet i år tenker jeg. 2 1
Mollebolle Skrevet 25. november 2025 #4 Skrevet 25. november 2025 Stinius og Mari blir gull 😃Men dessverre er det litt for mange jeg ikke har sansen for. Kunne godt spart meg for: Jonas, Fritz, Sondre, Trude og ikke minst Peder. For meg virker det som Peder bare vil vise seg og blir kjendis. Litt som på Jakten. Men, kommer til å følge med uansett 🙈 5 1
Kålrota Skrevet 25. november 2025 #5 Skrevet 25. november 2025 tregutter skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke hvem halvparten er, og resten er med på alt av reality om dagen.. Skuffende, for Farmen kjendis har jeg pleid å se. Det blir noe annet i år tenker jeg. Det er vel egentlig bare et tegn på at de har truffet med casten? For at programmet skal appellere til flest mulig, må de jo nødvendigvis ha med folk fra ulike miljø og aldersgrupper. Jeg vet ikke hvem youtuberne er, tipper at ungdommene har lite kjennskap til for eksempel Mari Maurstad. At jeg ikke vet hvem de er fra start ødelegger heller ikke opplevelsen, det vet man jo ikke med vanlig Farmen heller? 5 2
Cid Skrevet 25. november 2025 #6 Skrevet 25. november 2025 (endret) Blir morsomt å endelig se Kim Kolstad og Henriette Lien på skjermen sammen for første gang siden hun skjøt han i 2002 😄 Nå trenger vi bare at Anette Hoff og Tom Eddie Brudvik dukker opp som utfordrere og Lene Elise Bergum som Torpet deltaker og så har vi the OG Hotel Cæsar på gården Endret 25. november 2025 av Cid 9 4
Djækklåsst Skrevet 25. november 2025 #7 Skrevet 25. november 2025 Jens August kommer nok til å gjøre det skarpt. Har god erfaring med enkle forhold. Hvor mange år var det han var på øya etter flystyrten? 10 6
Cid Skrevet 25. november 2025 #8 Skrevet 25. november 2025 Djækklåsst skrev (3 timer siden): Jens August kommer nok til å gjøre det skarpt. Har god erfaring med enkle forhold. Hvor mange år var det han var på øya etter flystyrten? 2 og et halvt år, ble bestis med presidenten på Brown Island med gitt. 2
Cid Skrevet 25. november 2025 #9 Skrevet 25. november 2025 Med Mari og sønnen hennes så har nesten hele Maurstad familien tatt turen innom Farmen 🤪 Mangler bare han eldstesønnen nå, synd at vi ikke fikk med oss Toralv Maurstad i første sesong når han fortsatt var frisk, før han fikk slag. 2
enkefru Skrevet 25. november 2025 #10 Skrevet 25. november 2025 Cid skrev (11 minutter siden): Med Mari og sønnen hennes så har nesten hele Maurstad familien tatt turen innom Farmen 🤪 Mangler bare han eldstesønnen nå, synd at vi ikke fikk med oss Toralv Maurstad i første sesong når han fortsatt var frisk, før han fikk slag. I neste runde blir nok svigerdøtrene med... 😂 2 2
Cid Skrevet 25. november 2025 #11 Skrevet 25. november 2025 Hvis Sølje Bergman er med på Torpet Kjendis så vil vi ha to tidligere Ninni skuespillere i samme sesong 😄 3 2
Djækklåsst Skrevet 25. november 2025 #12 Skrevet 25. november 2025 Cid skrev (3 timer siden): Hvis Sølje Bergman er med på Torpet Kjendis så vil vi ha to tidligere Ninni skuespillere i samme sesong 😄 Og begge to er litt alternative, bl.a. vaksine-motstandere. Ville Ninni vært det samme? 2
Cid Skrevet 25. november 2025 #13 Skrevet 25. november 2025 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Og begge to er litt alternative, bl.a. vaksine-motstandere. Ville Ninni vært det samme? Spørs om hun havna i fengsel eller ikke 2
Cid Skrevet 26. november 2025 #14 Skrevet 26. november 2025 Håper at dette blir en tradisjon at de har 2 Cæsar skuespillere i hver sesong 😄 i så fall så ønsker jeg å se disse to dukke opp i neste sesong! Og disse 2 som utfordrere. 3 2
Djækklåsst Skrevet 26. november 2025 #15 Skrevet 26. november 2025 Dette er et familieprogram! Juni og Christian er mest kjent for å drikke seg dritings på sprit, f.eks. mens de planlegger OL. Og halvbrødrene Scott & Rolv tok jo begge selvmord.
Kålrota Skrevet 26. november 2025 #16 Skrevet 26. november 2025 Hele Norge har ikke disse hotell Cæsar-assosiasjonene, da. Jeg har vel sett en halv episode eller noe sånt. 7 1
Cid Skrevet 26. november 2025 #17 Skrevet 26. november 2025 Djækklåsst skrev (3 minutter siden): Dette er et familieprogram! Juni og Christian er mest kjent for å drikke seg dritings på sprit, f.eks. mens de planlegger OL. Og halvbrødrene Scott & Rolv tok jo begge selvmord. Mens Ninni er mest kjent for å skyte Jens August i hodet. 2
Cid Skrevet 26. november 2025 #18 Skrevet 26. november 2025 Kålrota skrev (2 minutter siden): Hele Norge har ikke disse hotell Cæsar-assosiasjonene, da. Jeg har vel sett en halv episode eller noe sånt. Morsomt for de som så på 2 1
Djækklåsst Skrevet 26. november 2025 #19 Skrevet 26. november 2025 Cid skrev (1 minutt siden): Mens Ninni er mest kjent for å skyte Jens August i hodet. Ja, ble han ikke blind?! I hvert fall for en stund. Og den stakkars hederlige pastoren Arne Marcussen som hadde samme kostyme ble jo drept! Ninni burde fått 21 års forvaring og skulle fremdeles ha sittet inne. 1 1
Cid Skrevet 26. november 2025 #20 Skrevet 26. november 2025 Djækklåsst skrev (2 minutter siden): Ja, ble han ikke blind?! I hvert fall for en stund. Og den stakkars hederlige pastoren Arne Marcussen som hadde samme kostyme ble jo drept! Ninni burde fått 21 års forvaring og skulle fremdeles ha sittet inne. Ble blind i store deler av 2003 sesongen, og så ble han kjent med Sue Astrid i mens. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå