Gå til innhold

Badet ditt...hvordan er det innbydende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips til noen grep for å gjøre baderommet innbydende og lekkert? Badet er ikke så stort, har badekar og hvit innredning. Hvordan gjøre det koselig å være der inne...lunt, reint og fint. Har et duftlys...:) noen tips? :) 

Anonymkode: 73667...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddig, rent til enhver tid, og varmt. Pene og rene håndklær, duftpinner i en diskret lukt. Det holder for meg.

Anonymkode: b3c41...bfa

• Liker 2
Skrevet

passer på å bytte håndklær regelmessig og vaske do og dusj ofte, vasker teppet på gulvet hver uke og har noen planter i vinduet og duftpinner.. Kurver til skittentøy som ikke flommer over, tørker støv ofte. 

Anonymkode: c8c7a...37a

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal det være koselig å være på badet? Spør bare fordi jeg oppriktig lurer, for det er det rommet jeg foretrekker å tilbringe minst mulig tid på.

Hvordan få det reint er jo ganske selvforklarende dog. 

Anonymkode: 841ce...81a

• Liker 1
Skrevet

Unngå at det er for kalde farger. Kritthvitt, grå og svart er ikke lurt, og spesielt ikke høykontrast. Dette gjør det mindre lunt.

Siden du sier at du har et hvitt bad, trekker jeg frem forskjellen på IKKE LUNT og LUNT:

Her er et bad som ikke er lunt, selv om det er rent, moderne og gir en følelse av at det er pusset opp. Fargen er for kritthvit, og gir en sykehus-følelse. Kontrasten mellom det svarte dusjglasset gjør også øynene slitne. 

4e2bc1412d2f3702e3159aa94a0ca913.jpg

Her er enda et bad som er svært kaldt i fargene, som er uheldig. Igjen, sykehusfølelse. Ikke lunt. 

245688b8228256a16a02361d61d4e021.jpg

Her er samme bad som over her, sikker ai-generert begge to. Men her ser du effekten av litt varmere farger og mindre kontrast. 

47b0916812df5d5cfe194c760d750b5f.jpg

Her er et veldig bra bad, fargemessig. Om man liker stilen er noe annet. Men her er det virkelig lunt, til tross for lyse farger. 

9d1a1a8eae8cf790d1d9e3d2a8db950f.jpg

Om du legger ut bilder av deler av badet sitt, så er det lettere å hjelpe deg med tips av farger, badematter, håndklær og lignende. 

Anonymkode: f3eb4...c62

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For utenom rent og ryddig, så er planter viktig for meg. 
Jeg liker interiør i tre. For eksempel krakk og/eller bokser i bambus. Håndtak, knotter, og knagger gjerne i smijern. 

Anonymkode: a88ea...65d

• Liker 1
Skrevet

Som nevnt, treverk er tingen. Det trenger ikke være mye, en krakk eller noen kurver. Også må lyspærer ha varmt lys, ikke hvitt og kjølig. 

Anonymkode: 06f25...b35

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor skal det være koselig å være på badet? Spør bare fordi jeg oppriktig lurer, for det er det rommet jeg foretrekker å tilbringe minst mulig tid på.

Hvordan få det reint er jo ganske selvforklarende dog. 

Anonymkode: 841ce...81a

Hvorfor skal det ikke det? Selv om du ikke bruker så mye tid der, så gjøre mange andre det. Jeg synes også at det er fint når det er litt stemning på badet, når vi har gjester osv. Liker at rom ser koselig ut generelt. 

Anonymkode: d5208...1ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...