AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #1 Skrevet 25. november 2025 Trenger tips til julegave til niesen vår, hun blir også storesøster til våren (hvis noe kan passe i forhold til det). Hva kan være en hit her? Har tenkt litt på dukke og dukkevogn, lekekjøkken eller trehjulssykkel med håndtak. Er noe av dette for tidlig kanskje? Hun har så mye babyleker ellers, begynner å bli bra fart og nysgjerrighet i frøkna nå😅 Anonymkode: eab05...bec
Himmelen_91 Skrevet 25. november 2025 #2 Skrevet 25. november 2025 Lekekjøkken er jo fint, kjøpte lekekjøkken til barnet mitt når han var 8 måneder 😂 han elsker det ennå. Han likte den kjempe godt når han lærte seg å stå, da stod han ofte foran kjøkkenet sitt å lekte 😍 fikk Brio sin togbane også veldig tidlig, så klarte han å bygge skinner sammen i den alderen men bygget ikke en hel togbane. Men det var jo veldig spennende. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #3 Skrevet 25. november 2025 Du kan pakke inn nesten hva som helst. En sko, en stekespade, en bok. Papiret er uansett som regel det morsomste i den alderen. Anonymkode: 0c3d5...361
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #4 Skrevet 25. november 2025 Det er kjempefine gaver og ikke for tidlig Istedet for trehjulsykkel med håndtak ville jeg sett på sånne sparkesykler som kan brukes med og uten sete istedet. Eller gåbil hvis barnet ikke har det, det var veldig populært her i alder 1-3 år. Helst de med bagasjerom. Ellers en del generelle tips i denne tråden: Anonymkode: f0b8f...4b6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #5 Skrevet 25. november 2025 Jeg ville spurt foreldrene. Anonymkode: 2a625...cd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå