Gå til innhold

Gi ny sjanse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kort fortalt: En jeg dater. 

Vi avtalte fra start å være åpne om hvis vi datet eller hang med andre. Likevel begynte han å gå tur med en nabodame uten å si noe. Da jeg spurte, sa han først at det «ikke var en greie», og han nektet for at de var venner på Facebook – men det viste seg at de faktisk var det. Da jeg konfronterte ham, la han seg flat og innrømmet at han løy, selv om han sier det ikke var noe mellom dem.

Spørsmål: Bør jeg gi ham en ny sjanse, eller er dette et rødt flagg?

Anonymkode: 45daf...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt for lite kontekst, med det lille der virker du sykelig sjalu og kontrollerende. 

Anonymkode: ac2af...7d5

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor jugde han når han ikke trengte det!! 
selvfølgelig skal han ha lov til å gå tur med henne. 

Skrevet

Det er ett gigantisk rødt flagg...

Hvem i all verden konfronterer en date om at de har gått tur med en nabo? Jeg hadde løpt fort som f om en date hadde ment at jeg ikke kunne gå tur med andre engang... Hvis grensene er der allerede før man faktisk er sammen, hadde jeg fått gå på do alene med lukket dør om det hadde blitt ett forhold?

Anonymkode: 0e044...a2c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke interessert i menn som serie dater. Om denne nabo dama er en vennine eller en han treffer med intensjoner for noe mer er umulig å vite med så lite kontekst.

Men jeg tolererer ikke løgn uansett hva den handler om. Jeg ville aldri brydd meg om å konfrontere en mann jeg kun dater. Men jeg ville avsluttet relasjonen og gått videre i livet. 

Anonymkode: 402d1...08f

• Liker 1
Skrevet

Dere hadde en gjensidig avtale, han brøyt den. Så løy han til deg.

Hvor rødt må et rødt flagg være før det er et rødt flagg, Ts?

Anonymkode: 122a6...66c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

eller hang med andre.

Da jeg konfronterte ham, la han seg flat og innrømmet at han løy, selv om han sier det ikke var noe mellom dem.

er dette et rødt flagg?

Litt rødt flagg å legge føringer for hvem man skal henge med.

Kontrollerende.

Anonymkode: 96bff...7e4

Skrevet

Man har lov til å ha venner, ts. Du har null og niks med hvem han velger å være venner med eller hvilket kjønn de har. Han har null med hvilke venner du har og hvilket kjønn de har. 

Det er lov å gå tur med folk. Helt uten å si fra til noen som helst. Dette er verken isis sitt terrorvelde eller kirkens mørke kontrollerende middelalder. Heldigvis.

Heller bør regelen din være denne: aldri noensinne å innlede et forhold med en person - mann eller kvinne - som ikke har nære venner av begge kjønn. 

Anonymkode: 473fe...032

Skrevet

Nei, ikke gi ham en ny sjanse. Han har vist han ikke er til å stole på, han juger og driver med dobbeltspill. De andre kyrne som kommenterer her er det bare å drite i. 

Anonymkode: 70f40...90e

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...