Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er leder for ti stk. Vi får ikke noe penger til julegaver til ansatte, så det går fra egen lomme, og bør derfor ikke koste for mye😄 

I fjor ble det litt spiselig og noe drikke. 

Tips? 

Anonymkode: 22d73...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade og kaffe?

Anonymkode: 2ed81...61c

Skrevet

Aldersgruppe? 

Anonymkode: a03b2...fc0

Skrevet

Konfekt og et korr med hilsen og hva du setter pris på hos den ansatte 😊 vi fikk et sånn korr i fjor med en vinflaske, og det var aå hyggelig å få et sånn kort 

Anonymkode: 9722c...e38

• Liker 1
Skrevet

Jacobs trøfler og kort kankje? 

Skrevet

Det aller hyggeligste hadde vel vært en julemiddag hjemme hos deg, men det er kanskje ikke et alternativ?

Noe spiselig er vel alltid hyggelig, så sant man tar hensyn til allergi osv hvertfall.

Anonymkode: 17d0c...4ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er leder for ti stk. Vi får ikke noe penger til julegaver til ansatte, så det går fra egen lomme, og bør derfor ikke koste for mye😄 

I fjor ble det litt spiselig og noe drikke. 

Tips? 

Hvorfor i alle dager vil du bruke egne penger på det så lenge du selv er ansatt? 

• Liker 2
Skrevet

Har du hage? kanskje en bukett med vrihassel eller kristtorn? :) Ellers hadde jeg blitt glad for et kort, med en hyggelig og litt personlig hilsen som viser at jeg blir satt pris på.

Anonymkode: c1560...c2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du hage? kanskje en bukett med vrihassel eller kristtorn? :) Ellers hadde jeg blitt glad for et kort, med en hyggelig og litt personlig hilsen som viser at jeg blir satt pris på.

Anonymkode: c1560...c2d

Dette er det beste forslaget så langt. Du skal ikke måtte bruke egne penger på gaver til ansatte, samtidig ville det for meg betydd veldig mye å få et personlig kort fra lederen min hvor hun skriver hva jeg betyr for arbeidsplassen. 

Anonymkode: 1080c...65e

• Liker 1
Skrevet

Det året leder hadde kjøpt en julestjerne (blomsten altså) med penger fra egen lomme til hver av de hen var leder for, ble jeg faktisk rørt. Det var en veldig hyggelig gest. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Lederen min inviterte til julelunch hun hadde laget selv et år bedriften ikke hadde økonomi til julegaver. Det er den beste gaven vi har fått. Hun er for det første helt sykt flink til å lage mat og for det andre var det et bevis på at hun virkelig satt pris på oss ❤️

Anonymkode: 4a1b6...3de

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Aldersgruppe? 

40-60 :) 

Skrevet
Kygos skrev (2 timer siden):

Hvorfor i alle dager vil du bruke egne penger på det så lenge du selv er ansatt? 

Jeg er mellomleder. Synes de ansatte fortjener en liten oppmerksomhet til jul. 

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for mange gode forslag😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 23.10):

Jeg er mellomleder. Synes de ansatte fortjener en liten oppmerksomhet til jul. 

Det er selvsagt fint, men julegave er jo som regel fra arbeidsgiver/eier, ikke en leder som selv er ansatt. Du burde jo også få julegave. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...