AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #1 Skrevet 24. november 2025 Hei! Jeg har hatt Mirena i 2,5 måned og blødde ikke no særlig i starten, men fikk mensens til vanlig tid og vanlig lengde måneden etter. Nå kom den etter klokka denne måneden også, men det virker som om jeg blør litt mindre + at jeg slipper spotting tre dager før og tre dager etter mens som jeg hadde med kobberspiral. Noen som har opplevd det samme, men allikevel mistet mensen helt eller hvertfall fått kortere? Hadde virkelig håpet jeg skulle slippe 6 dager i måneden med mensen når jeg bytta til hormonspiral... Anonymkode: 633d9...4b5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #2 Skrevet 24. november 2025 Jeg er på hormonspiral nr 2, og begge gangene har jeg mistet mensen etter noen mnd med småblødninger. Det ble mindre helt fra starten, men tok ca et halvt års tid før det hadde stabilisert seg og den var borte 😊 Anonymkode: b106d...5d3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #3 Skrevet 24. november 2025 Har hatt mirena i snart 30 år. Har sluppet menstruasjon i alle disse årene. Veldig deilig. Det har i blant vært litt misfarge på utflod, noe jeg regner med er litt spotting. Men det er alt. Anonymkode: cca44...ca2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #4 Skrevet 24. november 2025 Jeg mista mensen med en gang og slapp den i 10 år. Rett inn i vanlig syklus når den var ute. Anonymkode: 62739...d16
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar Jeg har hatt mirena i nesten 4 år nå men har spottet litt den siste tiden og det virker som mensen er tilbake.. det står den varer i 8 år? Hvor lenge har dere hatt den uten mens? Anonymkode: f042f...23a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå