AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #1 Skrevet 24. november 2025 Så mye grafikk med dill og dall, det er gaver, kuponger og greier. Jeg ble først fristet i gang ved at jeg tilsynelatende skulle få en gave. Valgte en gave, men den ser ut til å ha forsvunnet. Så skulle jeg få åtte gaver til, alle til 0 kr. Så poppet det opp noe om kuponger og kjøp for minst 200 kr. Jeg trodde/håpet at det var et krav for å få de åtte gavene, så jeg valgte et par varer som fikk meg over 200 kr. Så var det strake veien til check out, veldig direkte, men der var det svært lite info om hva jeg kjøper og betaler for, var først og fremst pris og betalingsmåte. Tenkte at åtte gaver var for godt til å være sant, men bare valgte de åtte. Ser ut til at både den første gaven og de åtte andre er borte. Har likevel sendt inn en bestilling på mye forskjellig, står 18 items, men når jeg summerer og tar med "x2" på noen av tingene får jeg 17. Er den opprinnelige gaven med likevel? Den står ikke i lista med varene jeg betaler for i hvert fall. Har Temu kundeservice? Har aldri kjøpt noe fra Temu og skulle egentlig ikke det, men ble lokket inn pga en billig vare som fort ble tilgjengelig som en gave. Så ballet det på seg og dette er nok uansett god valuta for pengene. 813 kr for mye klær, kjøkkenutstyr og annet. Anonymkode: fdab1...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #2 Skrevet 24. november 2025 Fant support, men det er jo en bot. Bare lukket hele greia til slutt. Jeg skjønner at Temu er kinesisk og at dette sikkert funker i Asia, men aldri vært borti maken til kaosbutikk. Anonymkode: fdab1...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #3 Skrevet 24. november 2025 Temu har Kundeservice Anonymkode: fc5f3...312
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #4 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fant support, men det er jo en bot. Bare lukket hele greia til slutt. Jeg skjønner at Temu er kinesisk og at dette sikkert funker i Asia, men aldri vært borti maken til kaosbutikk. Anonymkode: fdab1...0a9 Skriv menneske eller Kundeservice noen ganger så får du snakke med en person Anonymkode: fc5f3...312
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #5 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Temu har Kundeservice Anonymkode: fc5f3...312 Utenom chatbot? Anonymkode: fdab1...0a9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #6 Skrevet 24. november 2025 Noen som skjønner noe av dette? Anonymkode: fdab1...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #7 Skrevet 24. november 2025 nei. det er sikkert laget for folk som liker candy crush. Anonymkode: b1608...168
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #8 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Noen som skjønner noe av dette? Anonymkode: fdab1...0a9 Reglene står oppe til høyre. Bare lese betingelser der. Anonymkode: fa37b...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #9 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som skjønner noe av dette? Anonymkode: fdab1...0a9 Gått på den der før. Velger gaver, må så handle for en viss sum - så blir gavene fordelt ut over de neste bestillingene🥲 sånn jeg forstod det hvertfall, droppet det bare. Har handlet der litt, men betaler bare «fullpris». Anonymkode: 35be9...f29 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #10 Skrevet 24. november 2025 Bare tull. Du kan sitte i fjorten timer og forsøke å velge dill du ikke vil ha, som liksom skal være «gratis». Også må du kjøpe masse (som du antageligvis heller ikke vil ha) for å få igjennom bestillingen, men ingen av de tullete «gavene» er med. Prøvde det der en gang, og etter den første summen jeg måtte bestille for så sto det at jeg måtte bestille for enda mer for å få disse «gavene». Så jeg la inn en bestilling til på masse drit jeg ikke vil ha, men fortsatt var ingen av «gavene» med. Da sto det bare at jeg måtte bestille for enda mer for å liksom få disse «gavene». Heldigvis gikk det an å kansellere begge bestillingene jeg hadde lagt inn. Anonymkode: ba3a2...814 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #11 Skrevet 25. november 2025 Bruk en annen da, eller kjøp samme junk på Biltema - der alt er bare kaos, de ansatte kan ingenting og de har ikke engang nettbutikk. Anonymkode: 93c78...9a8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2025 #12 Skrevet 25. november 2025 Temu er djevelens verk. Anonymkode: 0ed60...d5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå