Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I mangel på noe bedre skrudde jeg på det evigvarende programmet " La oss danse" Fortsatt myw glittrr og glamour, der sitter den godeste Jan Thomas som ser yngre ut enn på lenge ( såklart takket være diverse skjonnhets tiltak) men var egentlig ikke han som fikk meg til å reagere, hva får folk til å elske disse ferdighets programmene hvor alt handler om å skryte ( ble nesten kvalm) ikke fordi de ikke har gjort seg fortjent til ros for det har de nok. Men hvorfor synes folk som ser på tv dette er så underholdene mon tro? Mulig jeg er en surmaget kjerring men sliter virkelig med å se undeholdningsverdien.i et program som sikkert har gått på tv i minst 15 år. Ikke at det er noe alternativ å skru over til Nrk med maskorama som er enda verre.

Enda godt jeg har netflix og diverse strømmetjenester 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener "skal vi danse" så tenker jeg du kan ytre dine meninger her:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
timbar skrev (9 minutter siden):

I mangel på noe bedre skrudde jeg på det evigvarende programmet " La oss danse" Fortsatt myw glittrr og glamour, der sitter den godeste Jan Thomas som ser yngre ut enn på lenge ( såklart takket være diverse skjonnhets tiltak) men var egentlig ikke han som fikk meg til å reagere, hva får folk til å elske disse ferdighets programmene hvor alt handler om å skryte ( ble nesten kvalm) ikke fordi de ikke har gjort seg fortjent til ros for det har de nok. Men hvorfor synes folk som ser på tv dette er så underholdene mon tro? Mulig jeg er en surmaget kjerring men sliter virkelig med å se undeholdningsverdien.i et program som sikkert har gått på tv i minst 15 år. Ikke at det er noe alternativ å skru over til Nrk med maskorama som er enda verre.

Enda godt jeg har netflix og diverse strømmetjenester 

Fordi jeg liker dans og musikk. Og fordi det er artig /interessant når det er kjente folk med. Men,skal sies at programmet var mye bedre før. Det er blitt for mye tull med dommerne.  Mye mer slepphendte, samt for mange av de som overhodet ikke kan dans. Jan Thomas  er helt overflødig  der. Sier bare tull. Han skuespilleren er også irriterende.Men,det er vel det samfunnet  vil ha,da. Mest mulig underholdning  og fjas.  Men,jeg digger programlederne.  De løfter  programmet, både fordi de er flinke men også pga den gode kjemien dem i mellom.

Programmet heter for øvrig " Skal vi danse ".

Anonymkode: c9383...9f0

• Liker 1
Skrevet

Et program som heter La oss danse finnes ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...