Gå til innhold

Har du erfaring med utendørs kattehus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant dette på zooplus og tenker at hvis jeg setter det på en palle og legger isopor i bunnen med ullteppe ol over som katten kan ligge inni, er det vel beskyttelse for vær og vind noen timer i slengen?

Screenshot_20251122_135455_Chrome.thumb.jpg.e2cdbfe47d4a7e27509e99d3a1b2621e.jpg

Anonymkode: 02b0d...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kun en trekasse med pledd inni og litt treull slik at de kan lage hulle selv inne i kassa.

Anonymkode: bf977...91b

• Nyttig 1
Skrevet

Har dette, etterisolert med isopor og lammeskinn. Er ikke så kalde vintre her, men pusene begynner å dra på åra. 165644.jpg

Anonymkode: 3a3d7...b5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har dette, etterisolert med isopor og lammeskinn. Er ikke så kalde vintre her, men pusene begynner å dra på åra. 165644.jpg

Hvor har du kjøpt det?

Ts

Skrevet

Lurer på det samme :) Har 2 katter og skulle gjerne hatt et utendørs kattehus til dem. Kan gjerne etterisolere selv

Anonymkode: 77efa...f0a

Skrevet

Tja, så lenge det kun er vær og vind det skal beskytte mot, og ikke kulde, så vil det nok fungere. Men å kun ha "gulvisolasjon" i ett plastskur vil bli iskaldt i store deler av landet på vinteren... 

Jeg bor i Oslo-området og ville ikke latt kattene mine tilbringe flere timer ute i vinterkulda med kun ett plastskur... 

Jeg har kattehus i tre. Det er lagt isopor for isolasjon i gulv, tak og vegger, samt alt er kledd med ull. Har også gardin i ull innenfor åpningen. Kattehuset står på overbygd veranda. 

Anonymkode: 099c6...cb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor har du kjøpt det?

Ts

Zooplus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...