Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jobbet i nåværende jobb i 1,5 år og kjenner at jeg allerede vil gjøre noe nytt. Ikke fordi jeg ikke trives i rollen, men jeg blir fort lei og vil alltid ha nye utfordringer etter en viss tid. Er dette helt høl i hodet? Andre som bytter jobber hvert 2 år?

Anonymkode: d54ae...352

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva man jobber med. Jeg byttet jobber ofte da jeg var yngre, type servering, butikk, resepsjon, sesongjobber etc. 

Skrevet

Vel, dette kommer nok an på bransje/arbeidssted. På mange arbeidsplasser er det mulighet for intern karriereutvikling. Selv har jeg jobbet på samme sted i 3 år, og har hittil hatt 3 forskjellige jobber. Hvert år finner de på noen «nye utfordringer» de tenker jeg bør ta på meg.

Det er slitsomt det og. 😆

Anonymkode: f7de0...c39

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer jo an på hva man gjør. Jeg jobber som skoleleder og ansetter folk på skole og sfo. Hvis lærere eller fagarbeidere  i 40 årene søker, og CVen viser at vedkommende har byttet jobb annet hvert år hele livet stusser jeg jo veldig på hvorfor. 

Anonymkode: 5ba8e...944

Skrevet

Jeg har aldri jobbet et sted lenger enn 8 år. Blir fort lei. Har vært i arbeidslivet i 25 pr

• Liker 1
Skrevet

Tja. Noen raske skifter er bare bra, men når vi ansetter i senior roller ser vi etter om man også har vært 3+ år noe sted siden det tyder på at man får mer ansvar og tåler litt motstand og kjedeligere perioder 😉

Skrevet

Jeg har vært i min nåværende jobb drøyt 2 år, og kjenner at jeg er klar for noe nytt nå ja. Man må jo ha en viss progresjon i livet tenker jeg, ellers blir jo alt meningsløst. 

Anonymkode: a0820...f13

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen, siden jeg trives i jobben min nå og akt egentlig er også kommer jeg ikke til å bytte jobb med mindre noe helt sykt kommer opp. 

Anonymkode: 7ee90...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...