AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #1 Skrevet 22. november 2025 Har jobbet i nåværende jobb i 1,5 år og kjenner at jeg allerede vil gjøre noe nytt. Ikke fordi jeg ikke trives i rollen, men jeg blir fort lei og vil alltid ha nye utfordringer etter en viss tid. Er dette helt høl i hodet? Andre som bytter jobber hvert 2 år? Anonymkode: d54ae...352 1
Knirke Skrevet 22. november 2025 #2 Skrevet 22. november 2025 Kommer an på hva man jobber med. Jeg byttet jobber ofte da jeg var yngre, type servering, butikk, resepsjon, sesongjobber etc.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #3 Skrevet 22. november 2025 Vel, dette kommer nok an på bransje/arbeidssted. På mange arbeidsplasser er det mulighet for intern karriereutvikling. Selv har jeg jobbet på samme sted i 3 år, og har hittil hatt 3 forskjellige jobber. Hvert år finner de på noen «nye utfordringer» de tenker jeg bør ta på meg. Det er slitsomt det og. 😆 Anonymkode: f7de0...c39 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #4 Skrevet 22. november 2025 Kommer jo an på hva man gjør. Jeg jobber som skoleleder og ansetter folk på skole og sfo. Hvis lærere eller fagarbeidere i 40 årene søker, og CVen viser at vedkommende har byttet jobb annet hvert år hele livet stusser jeg jo veldig på hvorfor. Anonymkode: 5ba8e...944
Gidavmeg Skrevet 22. november 2025 #5 Skrevet 22. november 2025 Jeg har aldri jobbet et sted lenger enn 8 år. Blir fort lei. Har vært i arbeidslivet i 25 pr 1
Summeer Skrevet 22. november 2025 #6 Skrevet 22. november 2025 Tja. Noen raske skifter er bare bra, men når vi ansetter i senior roller ser vi etter om man også har vært 3+ år noe sted siden det tyder på at man får mer ansvar og tåler litt motstand og kjedeligere perioder 😉
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #7 Skrevet 22. november 2025 Jeg har vært i min nåværende jobb drøyt 2 år, og kjenner at jeg er klar for noe nytt nå ja. Man må jo ha en viss progresjon i livet tenker jeg, ellers blir jo alt meningsløst. Anonymkode: a0820...f13
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #8 Skrevet 22. november 2025 Kjenner meg veldig igjen, siden jeg trives i jobben min nå og akt egentlig er også kommer jeg ikke til å bytte jobb med mindre noe helt sykt kommer opp. Anonymkode: 7ee90...2a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå