Gå til innhold

Filterkaffe, hva er din favoritt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøper du din favoritt uansett pris? jeg kjøper enten Friele, Kjeldsberg eller Evergood. Noen andre tips? :) 

Anonymkode: 1078d...4ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coop Blå

Anonymkode: 49e63...c3b

Skrevet

Liker finsk kaffe best :) Dette er min favoritt

shopping?q=tbn:ANd9GcQMb3L9cjUuwXbAr7KIaP9wGJS47qoA0NLoQOYqYh99oVucZLd7ir3Jop0qGCbIOyD4NA6WETTHjG0CKYR_A6szG8efnSKQIPWRme_6ADzMtJpKPvLnlaSHgg

I Norge kjøper jeg ikke mye kaffe, men liker Friele Mørkbrendt - den sorte posen. Mener det er Friele

Anonymkode: abc08...6b0

• Liker 1
Skrevet

Blå java  

Anonymkode: e485e...dc9

Skrevet

Alltid Evergood 🙂. Finnes ikke noe som er like godt. Blåser i pris.

Anonymkode: 60fb6...497

• Nyttig 1
Skrevet

Åh lukten av en nyåpnet pose kaffe ❤️❤️ 

Jeg har Nespressomaskin nå, er bare meg i husstanden som drikker kaffe. Ble så lei av å trakte én og én kopp, og vaske alt mellom hver kopp.. 

Men om jeg trakter selv liker jeg rød Evergood, men har også kjøpt den sort og lilla posen fra Sverige eller Meny. Den er også veldig god! 

Kanskje jeg skal unne meg en pose fra den lokale kaffesjappa til jul, nykvernet kaffe på pose. Verdens beste lukt! ❤️

Anonymkode: 713c8...e57

Skrevet

Er veldig glad i Evergood, men den er blitt så sabla dyr! 😭

Anonymkode: d570f...bef

Skrevet

Friele ❤️🖤❤️🖤 

Ja jeg prioriterer den kaffen uansett, morgenkaffen betyr så mye for meg *lykke* at den blir prioritert uansett pris (for den er dyr). De sier at lykke ikke kan kjøpes for penger men akkurat her er jeg noe usikker ja:rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Evergood❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: d7923...d77

Skrevet

Har kommet til Evergood er best. Tok en gang en blindtest med Friele, som var den jeg egentlig foretrakk i "gamle dager", men må innrømmes av Evergood er bedre. 

Eller er jeg så gammel at jeg har et ganske nostalgisk forhold til kaffemerker. Da jeg vokste opp var Ali den mest utbredte, fordi kaffe var dyrt før også, og folk hadde mindre penger. Jobbet også hos en kjøpmann og mener at bare "de rikeste" kjøpte Evergood.

Coop Kaffe var for de som handlet alt på S-Laget. På den tiden var det i bygda folk som aldri handlet på S-Lage, mens andre aldri handlet hos private kjøpmenn. De fleste handlet vel litt begge steder. Vet at det ikke var uvanlig å blande gul og rød Coop, der gul var mild og rød kraftig. Fantes også orange og etter hvert blå. 

Det var også ymse andre merker som Cirke-kaffe, Mills, Krone Kaffe etc... 

Anonymkode: b1c39...123

Skrevet

Kjøper Xtra sin kaffe, den merkeløse i coop-butikkene. Mye billigere, og absolutt god nok.

Anonymkode: 56525...816

• Liker 1
Skrevet

Krone filterkaffe.

Anonymkode: 78957...159

Skrevet

Friele, Evergood eller bønner fra små kaffeprodusenter som jeg maler selv.

Skrevet

Friele er best men kaffe har blitt så dyrt at nå kjøper vi billige typer, slik som Kjelsberg eller Coop sin. Kan eventuelt blande de halv og halv, så man får Friele smak men billigere.

Anonymkode: 96fa7...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...