AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #1 Skrevet 21. november 2025 Det verste med vinteren er å måtte gå med strømpebukser til kjoler og skjørt. Hvordan får man dem til å holde seg oppe? Jeg har to skuffer fulle av forskjellige strømpebukser i forskjellige merker og prisklasser, men alle ruller seg i en pølse når jeg sitter. Det kan hende de er litt store. Men siden jeg har lange ben, kan jeg ikke ha så liten størrelse heller. En oroblu-forhandler sa i alle fall det en gang. Hvordan løser dere andre dette? Anonymkode: 38f78...dcf
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #2 Skrevet 21. november 2025 Kjøp riktig størrelse. Jeg har aldri opplevd av strømpebukse ruller ned. Anonymkode: 02ee5...e51 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #3 Skrevet 21. november 2025 Kan være mye på grunn av anatomi 🙄 På meg ruller også absolutt alt, uansett merke eller størrelse. Har løst det med stayups og ullboxer. Råsexy 😁 Anonymkode: cea7e...3f4 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #4 Skrevet 21. november 2025 Jeg kjøper gravid strømpebukser. Ruller ikke ned. Anonymkode: 85ebc...c05
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #5 Skrevet 22. november 2025 Jeg sørger for å ha riktig størrelse. Er strømpene for små vil de gli ned og evt rulle på meg. Jeg har god erfaring med Oroblu både den med sånn myk kant og den hold in rumpe løft strømpene. På generelt grunnlag synes jeg hold in strømper sitter bedre enn vanlige. Anonymkode: 7e63b...997 1
SPOCA Skrevet 22. november 2025 #6 Skrevet 22. november 2025 De eneste strømpebuksene jeg synes fungerer er Snag tights. De ruller aldri. Oroblu og andre merker ruller og er generelt vonde, så de har jeg gitt opp. 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #7 Skrevet 22. november 2025 Jeg bruker wolford i tynne strmpebukser, og Lindex sine bomulls strømpebukser. Og de er alle høye i livet, og sklir ikke ned. Oroblu bare ruller ned på meg, den er lavere i livet. Anonymkode: 13af6...bf5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #8 Skrevet 22. november 2025 Har kun problemer med at de sklir av under julebordet, hater når det skjer. Anonymkode: 1ac78...9c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #9 Skrevet 22. november 2025 SPOCA skrev (3 timer siden): De eneste strømpebuksene jeg synes fungerer er Snag tights. De ruller aldri. Oroblu og andre merker ruller og er generelt vonde, så de har jeg gitt opp. Jeg må si meg enig. Absolutt alle andre strømpebukser ruller på meg, mens snag tights aldri hverken ruller eller sklir ned. Attpåtil varer de "evig" og har overlevd selv angrep fra ville kattunger uten så mye som en bitteliten rift. Anonymkode: ab3a8...a2f 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #10 Skrevet 22. november 2025 Elsker også snags. De har i så mange størrelser også. Og i alle farver Anonymkode: 37f2e...79e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #11 Skrevet 22. november 2025 Kjøp riktig størrelse eller gå ned litt i vekt. Anonymkode: 7502b...641 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #12 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøp riktig størrelse eller gå ned litt i vekt. Anonymkode: 7502b...641 😅 Jeg skal ikke ned i vekt. «Riktig størrelse» er en del av utfordringen når jeg har benlengde som tilsvarer str L, mens vekt tilsvarer XS-S. Ellers takk for tips om Snag tights, skal sjekke ut. Stay ups har dessverre pleid å falle av på meg, som selvfølgelig er kjempepinlig. Hofteholdere gjør at de holder seg på litt lenger, men festene popper opp hele tiden — og hvis jeg ikke passer på som en hauk, har jeg plutselig en strømpe flagrende rundt leggen. Ts Anonymkode: 38f78...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #13 Skrevet 22. november 2025 Et lite tips fra meg: Prøv med en shapingtruse/hold-in truse utenpå strømpebuksa... da ruller den ikke ned! Eventuelt enda bedre, en shapingbody. Da holder alt seg på plass, og som bonus får du gjerne en litt flottere silhuett også. Win-win! Anonymkode: e3ca0...575 1
Perelandra Skrevet 22. november 2025 #14 Skrevet 22. november 2025 (endret) Jeg bruker ofte ei høy hold-inn truse utenpå strømpebuksa. Da holder alt seg på plass Ellers er jeg enig i at strømpebuksene fra Snag og Wolford holder seg bedre på plass enn de fleste andre. Oppdatering: To sjeler i en tanke - brukeren over meg og jeg postet på likt med samme tips Endret 22. november 2025 av Perelandra 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #15 Skrevet 22. november 2025 Perelandra skrev (16 minutter siden): Oppdatering: To sjeler i en tanke - brukeren over meg og jeg postet på likt med samme tips Moro!😅 Men ja, det er et godt tips! Anonymkode: e3ca0...575 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #16 Skrevet 22. november 2025 Strømpebuksa innerst og trusa utenpå, eller som ei over nevner en gravidstrømpebukse! Der har "buksa" så stor plass at den ikke vil sige. Anonymkode: ee2ed...044
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #17 Skrevet 22. november 2025 Det er vanskelig når man er høy og slank, da må en som oroblu forhandleren sa, gå opp i str for og få de lange nok. jeg liker den brede strikken på noen wolfordmodeller, bruker stort sett velvet de luxe 66 på denne årstiden, og de sitter godt rundt min smale midje i str L. De er dyre, men helt uaktuelt og gå over til noe annet når jeg har blitt vant til de. Truse eller body over strømpebuksen funger og greit ja. Anonymkode: e7b69...602
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #18 Skrevet 22. november 2025 Det vil aldri skje om du har body utenfor strømpebuksa. Ev. trusa utenpå kan hjelpe om du ikke vil ha body. Jeg har tenkt tanken mange ganger om det ikke ville vært et marked for egne bukseseler til strømpebukser. Noen har en kropsfasong som gjør at de ruller ned uansett som meg. Peøvd å søke etter det, men det finnes ikke etter det eg kan se. Stillongs ruller også ned. Noen bukser er ukomfortable uten strømpebukse under. Anonymkode: 2a770...aac
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #19 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vil aldri skje om du har body utenfor strømpebuksa. Ev. trusa utenpå kan hjelpe om du ikke vil ha body. Jeg har tenkt tanken mange ganger om det ikke ville vært et marked for egne bukseseler til strømpebukser. Noen har en kropsfasong som gjør at de ruller ned uansett som meg. Peøvd å søke etter det, men det finnes ikke etter det eg kan se. Stillongs ruller også ned. Noen bukser er ukomfortable uten strømpebukse under. Anonymkode: 2a770...aac Prøvd high waist hold-in? Anonymkode: ee2ed...044
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #20 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har kun problemer med at de sklir av under julebordet, hater når det skjer. Anonymkode: 1ac78...9c0 Ta en ekstra truse på utsiden av strømpebuksa. Det holder den oppe. Og ang rulling ved midjen, så opplever jeg dette når er har litt ekstra på meg. De gangene jeg har vært tynn og stram, skjer det ikke... En irriterende observasjon jeg har gjort meg. Anonymkode: 904dd...30f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå