Gå til innhold

Hun har mage jo!!!!!!!


Thea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie
Ååååååhhhhh, sukk. Er det bare meg som er bitte litt misunnelig nå???

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8290003

En slik en vil jeg også ha, men jeg unner henne det virkelig. Stå på Mærta bærta vår :D

Giiiiiiiiid hun er gravid; hun har mage..........

Hvor interessant er dette egentlig????

Å gå gravid er da vel en rimelig dagligdags ting er d ikke????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Sexysadie: joda, det er en dagligdags ting å gå gravid. For alle oss andre som ser masser av gravide hele tiden. Men for den som er gravid, og for den som ønsker å bli gravid finnes det ingenting større. Patetisk kanskje, men slik er det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ikke misfortstå meg, jeg synes ikke d er patetisk å gå gravid eller å ønske å være d,

men å kommentere d at magen til Martha har vokst i hentydningen at hun er for stor for hvor hen hun er i graviditeten. D er patetisk d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke misfortstå meg, jeg synes ikke d er patetisk å gå gravid eller å ønske å være d,

men å kommentere d at magen til Martha har vokst i hentydningen at hun er for stor for hvor hen hun er i graviditeten. D er patetisk d!

Utrolig kjedelig at folk alltid har en stygg tendens til å rakke ned på andres innlegg. Kan man ikke få beundre magen til prinsessa uten å høre hvor "teit" det er ?

Ikke særlig godt bidrag til toleranse her nei.

Det er synd.

Synes forøvrig jenta så flott ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

En venninne av meg som er lege sendte meg bildet av Märtha på e- mail med en kommentar:

"Hun er enormt stor for bare å være 4. mnd på vei".

Märtha kommer til å slite noe sinnsykt for å bli slank igjen etter dette.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha kommer til å slite noe sinnsykt for å bli slank igjen etter dette.

Milla

Og jeg tror nok at hun synes at det er verd hvert eneste gram!

Märtha er jo ei sunn og frisk jente.

Det er ikke sikkert at hun kommer til å slite i det heletatt.

Og når en person har på seg litt ettersittende klær ser de automatisk litt større ut.

Teit kommentar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at det er andre ting i verden som er viktigere enn å være slank? Håper hun ikke bekymrer seg for mye for det etter fødselen og nyter tiden med sin nyfødte istedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hiver meg med på den, Thea..

Forøvrig er det forskjell på kvinner med tanke på hvordan de bærer barnet. Jordmoren som hadde svangerskapskurset jeg gikk på hadde ikke antydning til mage. Men bare et par måneder etter at jeg fikk, så var hun sannelig blitt mamma.. Andre ser ut til å få mage rimelig kjapt. Det er individuelt.

Uansett: jeg tror ikke akkurat det å bli slank igjen har høysete prio hos Mârtha akkurat nå.

Fant forresten en side med masse gravide mager for de som vil se...

:P

Stor mage galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Märtha har vel aldri vært spesielt tynn da. Men hun driver jo med sprangridning, så å komme seg etter fødselen kan ikke være en stor sak for en sporty dame som henne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

SexyS; jeg mente ikke å si at hun er for stor, men stor er hun, til å være 16 uker på vei!

Og jeg tror ikke hun tenker så mye på hvordan hun skal bli slank igjen, enda! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg syns Märtha stråler, hun ser ut som om hun har funnet seg selv. Og hva er det med Ari Behn? Virker som om mange har vanskeligheter med å se at andre har det såpass bra sammen som nettopp de to.

Angående magen hennes; Det er vel ikke offentliggjort noen eksakt termin? Som regel er de kongelige terminene noe diffuse, og som regel kommer kongelige barn en uke eller to før den offentliggjorte "terminen". Så Märtha kan være lenger på vei enn vi aner :blunke:

Dette med terminer tror jeg blir gjort bevisst sånn at de ikke skal bli møtt av fotografer utenfor sykehuset når de ankommer ved ventet termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Proffesoren i obstretikk
En venninne av meg som er lege sendte meg bildet av Märtha på e- mail med en kommentar:

"Hun er enormt stor for bare å være 4. mnd på vei".  

Märtha kommer til å slite noe sinnsykt for å bli slank igjen etter dette.

Milla

Merkelig at en lege uttalte dette;hun gikk langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Merkelig at en lege uttalte dette;hun gikk langt over streken.

Nå er hun en av mine nærmeste venninner, hun er heller ikke min lege og vi snakker sammen på jenters vis :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempemage selv jeg, godt over EU standard.

Ble og blir kommentert hele tiden.

Var sikkert like stor som Märtha sin for en måned siden. Men det betyr ikke at det er fett da! Er like slank ellers, har bare en baby som liker god plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Synes det ser fryktelig koselig ut å være gravid, jeg.. Men på det ene bildet på linken noen la fram, var det en gravid dame med masse røde streker på magen. Hva er det? :o

Og.. Er ikke magen litt plagsom å drasse rundt på? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...