refill Skrevet i går, 09:57 #1 Skrevet i går, 09:57 Digger egentlig konseptet, men kunne vel ønske at noen av meddommerne var litt mer "seriøs". Jada, jeg skjønner det er et underholdningsprogram og ikke ville vært så interessant om alle satt der og messet "det foreligger ikke tekniske bevis", men.. 😅 Pr i dag, 21/11, er det sluppet to episoder. Nye episoder slippes onsdag.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:01 #2 Skrevet i går, 10:01 Interessant med et nytt konsept. Lurer på om Unni får reaksjoner på å si at den 'avdøde' ikke var norsk 😅 Anonymkode: 8fab1...8c6
refill Skrevet i går, 10:40 Forfatter #3 Skrevet i går, 10:40 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Interessant med et nytt konsept. Lurer på om Unni får reaksjoner på å si at den 'avdøde' ikke var norsk 😅 Anonymkode: 8fab1...8c6 Ja, den.. det kom et lite "ouch" fra meg.. 😅
Kålrota Skrevet i går, 14:55 #4 Skrevet i går, 14:55 Jeg liker det, men synes Gaute er på feil sted. Håper han roer seg etter hvert.
Linazer Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Kålrota skrev (20 timer siden): Jeg liker det, men synes Gaute er på feil sted. Håper han roer seg etter hvert. Ærlig talt syns jeg Gaute ødelegger et ellers spennende konsept. Skjønner virkelig ikke casten her. Bjarne Brøndbo, Anine Olsen, Yousef Hadaoui, Unni Lindell og Gaute Berg Næss. Syns det var en "merkelig" sammensetning. Og så reagerer jeg på at aktor i serien er forsvarer til vanlig. Så hun har fått en rolle hun ikke jobber med til daglig. Jeg er usikker på om den tiltalte vil bli dømt. Det er kun indisier foreløpig. Tror jo han har gjort det, men ingenting peker på at det er hevet over enhver rimelig tvil at vedkommende er skyldig. 1
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #6 Skrevet 53 minutter siden refill skrev (På 21.11.2025 den 11.40): Ja, den.. det kom et lite "ouch" fra meg.. 😅 Hvorfor? Anonymkode: 56c62...989
refill Skrevet 18 minutter siden Forfatter #7 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 56c62...989 Fordi det er veldig rart å kalle en norsk med utenlandsk far for "ikke norsk".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå