AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #1 Skrevet 20. november 2025 er det noen her som vet om andre gravid kalender enn denne som er billigere? https://najell.com/nb-no/p/adventskalender-for-gravide?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-performance.max-low.prio&gad_source=1&gad_campaignid=22523268121&gclid=CjwKCAiA8vXIBhAtEiwAf3B-gzAjYQcrFeVRUR3AQbUm76NzJAJOf4hvwllhw2wh9YewHk3RJh2RGBoCMBUQAvD_BwE jeg og mannen gir hverandre kalender vært år og det er noe vi kommer til å fortsett med Anonymkode: 81a1f...f37
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #2 Skrevet 20. november 2025 Det finnes ikke tror jeg noen andre, men en gravid kan jo ha en helt vanlig adventskalender? F.eks med noen gode sjokolader Anonymkode: edaa7...6c5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #3 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes ikke tror jeg noen andre, men en gravid kan jo ha en helt vanlig adventskalender? F.eks med noen gode sjokolader Anonymkode: edaa7...6c5 ja jeg vet at man fint kan velge en annen selv om man er gravid men når jeg har ventet så lenge på å endelig bli graivd da har jeg selvfølgelig lyst på en gravid kalender og det er den enste jeg syns passer til meg jeg liker mest og få pakke lander men jeg tenkte mannen skulle få slippe det i år jeg har fått sminke kalender noen år men syns det er litt dumt å få det når jeg ikke bruker så mye sminke Anonymkode: 81a1f...f37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå