Thyra Skrevet 23. november #41 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 12.22): Jeg ble allergisk mot ull, viskose og akryl da jeg kom i overgangsalderen. Nå kan jeg bare bruke bomull og polyester. Det kan være det samme som skjer med deg. Jeg har og en del andre kontaktallergier. Anonymkode: 6c3e8...9c3 Er ikke akryl og polyester ca samme?
AnonymBruker Skrevet 24. november #42 Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du sier du er operert, har du noe plaster på? Du kan være allergisk mot bandasjene. Kolofonium. Jeg tåler bare en type plaster Anonymkode: 6c3e8...9c3 Jeg har ikke plaster på den fingeren som klør mest, men skal ta det opp med ortopeden i morgen. Anonymkode: 6d23d...18a
AnonymBruker Skrevet 24. november #43 Skrevet 24. november Har du elveblest når du klør? Jeg tror ikke det er det ut fra beskrivelsen din, men det kan være kuldeallergi/kuldeurticaria. Anonymkode: f6389...280
AnonymBruker Skrevet 24. november #44 Skrevet 24. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du elveblest når du klør? Jeg tror ikke det er det ut fra beskrivelsen din, men det kan være kuldeallergi/kuldeurticaria. Anonymkode: f6389...280 Jeg har ikke elveblest. Det er kun fingrene det klør. Anonymkode: 6d23d...18a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå