AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #1 Skrevet 18. november 2025 Hvilke sko er best til trening på mølle? Både rask gange og løping. Anonymkode: 2cd3b...518
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #2 Skrevet 20. november 2025 Dette er nok veldig individuelt. Noen liker med god demping selv på mølla, mens andre liker de med noe mindre demping. Så kommer også passform og personlige behov inn. Akkurat nå bruker jeg asics novablast 5, disse har jeg først brukt ute, men hadde ikke råd til nye nå. (gjorde de ren først da) Synes disse funker greit så langt, hvertfall til de øktene jeg har hatt hittil.(ikke så mange) men om det er de beste vet jeg ikke da jeg ikke har testet andre på mølla ennå. Kommer nok til å fortsette med de med mindre jeg får noen plager/vondter. har du løplabbet i nærheten så anbefales det ofte å ta turen dit, da du kan teste skoene på mølle og de sjekker foten osv. (jeg har ikke hatt den muligheten) Anonymkode: d363a...8d1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #3 Skrevet 20. november 2025 Veldig personlig hva folk liker. Jeg løper uten sko, men får ikke vondt og foretrekker "bakke"-kontakten. (Har stigning, 2% ish, forebyggende for knær.) Anonymkode: 1123a...69c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #4 Skrevet 22. november 2025 Jeg overpronerer og må ha sko som hjelper mot dette både utendørs og på mølle. Anonymkode: 1fab8...52e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå