Vakthavende Skrevet 18. november 2025 #1 Skrevet 18. november 2025 Hvor viktig er latter og tulling på date? Har datet flere damer der vi møttes tre-fire ganger og så tar det bare slutt med det enkle svaret at kjemien ikke stemte. Forklaringene bak kan være mange, men ønsker nå kun å fokusere på nettopp latter, vitsing og tulling på date. Hilsen mann som kan prate, mens latter og vitser sitter langt inne.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #2 Skrevet 18. november 2025 Ikke vær en klovn om det ikke er deg. Vær deg selv og til slutt finner du en som liker deg for deg. Anonymkode: 67114...203 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #3 Skrevet 18. november 2025 Ja, for meg er det veldig viktig at humør og latter er tilstede. At vi har samme humor og klaffer på det punktet. K51 Anonymkode: a7ac9...6d8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #4 Skrevet 18. november 2025 At mannen har humor er svært viktig ja. Et lurt smil og glimt i øyet kan imidlertid være vel så godt som latter, men det er en stor fordel om man får kvinnen til å kose seg og le. Burde ikke være så rart heller at det er ganske vesentlig at kvinnen koser seg sammen med deg. Det kan bli for mye prat og alvor også. De to mennene som tømte ut om livet sitt og jeg endte opp med å måtte trøste veldig ble det ikke ny date på. At kun ene av dem skjønte det selv synes jeg var noe rart. Anonymkode: 8355d...8cc 2
Daria Skrevet 18. november 2025 #5 Skrevet 18. november 2025 At man er litt på bølgelengde når det gjelder humor og kan le sammen er viktig, men det er av de tingene man enten har eller ikke har. Mye vitsing og klovning og forsøk på være morsom føles fort veldig påtatt og blir bare pinlig. 6
Vakthavende Skrevet 18. november 2025 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): At mannen har humor er svært viktig ja. Et lurt smil og glimt i øyet kan imidlertid være vel så godt som latter, men det er en stor fordel om man får kvinnen til å kose seg og le. Burde ikke være så rart heller at det er ganske vesentlig at kvinnen koser seg sammen med deg. Det kan bli for mye prat og alvor også. De to mennene som tømte ut om livet sitt og jeg endte opp med å måtte trøste veldig ble det ikke ny date på. At kun ene av dem skjønte det selv synes jeg var noe rart. Anonymkode: 8355d...8cc Sa ikke at det ikke var rart. Får bare leve med at jeg er en særing da. Skal ikke deppe for mye over det. That's life.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #7 Skrevet 18. november 2025 For meg er humor avgjørende. Jeg ville reagert negativt hvis jeg følte det var stand up show og ikke var naturlig. Anonymkode: 2eab8...4a7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #8 Skrevet 18. november 2025 Anbefaler heller: Date på Latter Anonymkode: 97385...570 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #9 Skrevet 18. november 2025 Hvis man har samme humor er det flott. Men mange ler fir å være høflig også. Og hvis du prøver deg på morsomheter for moro skyld som ikke er deg, så kanskje du skuffer daten da også. Jeg møtte en fyr som endret personlighet for daten vår. Jeg likte den personligheten så godt! Midt i blinken, tenkte jeg. 3 måneder klarte han å holde masken. Det var virkelig ikke verdt det. Så ikke vær noe annet enn deg selv uansett. Anonymkode: 9aa05...eca
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #10 Skrevet 18. november 2025 Humor er ekstremt viktig. Hvis jeg møter noen og spøker med dem og de ser rart på meg og ikke forsto at jeg spøkte, er det et hinder det nesten er umulig å overkomme. Jeg har noen sånne kolleger, det er veldig slitsomt. Man må hele tiden passe på å ikke spøke, for man vet at de kommer til å ta det du sier på ramme alvor og prøve å forklare deg at du tar feil. Men kolleger kan man i det minste gå fra ved arbeidsdagens slutt. Anonymkode: 1b41e...a76 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #11 Skrevet 20. november 2025 For meg var humor en av de aller viktigste tingene jeg så etter i en potensiell partner da jeg var singel og datet. På første date med mannen lo vi oss skakk begge to, vi hadde det kjempegøy 😊 Anonymkode: 39d1b...e0f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #12 Skrevet 20. november 2025 Latter er min største turn on. Kan han få meg til å le er jeg på god vei til å bli sjarmert. Anonymkode: 08099...289
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #13 Skrevet 20. november 2025 Latter er alltid en stor vinner på date. Det bryter isen. Selv bruker jeg å slippe en liten promp, og så bryter vi begge ut i latter på daten. Litt selvironi er bra. 👍 Anonymkode: b66bd...d68
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #14 Skrevet 20. november 2025 Om du sitter dønn alvorlig date etter date så hadde det nok ikke fungert for min del. Han trenger ikke være klovn (slitsomt) eller sitte å direkte fortelle vitser, men å klare å se det humoristiske i hverdagssituasjoner og generelt være en blid og fornøyd person der latteren sitter løst er viktig for min del. Jeg ler mye og ofte, og har en ganske mørk humor, det hadde blitt kleint om du samtidig satt der uten å trekke på smilebåndet. Det er ikke det eneste viktige, men det er nok noe av det jeg blir mest tiltrukket av. Anonymkode: cee93...422
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #15 Skrevet 20. november 2025 Nå liker vel mange menn drøye vitser, mens mange kvinner blir krenka av drøye vitser. Så da kan det vel ofte slå negativt ut. Anonymkode: 7c4be...e5b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #16 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå liker vel mange menn drøye vitser, mens mange kvinner blir krenka av drøye vitser. Så da kan det vel ofte slå negativt ut. Anonymkode: 7c4be...e5b Jeg synes heller det er motsatt, iallefall hos de mennene som er noe å ha. Anonymkode: 49516...670
makkapakka Skrevet 20. november 2025 #17 Skrevet 20. november 2025 Så lenge du ikke bare blir klovn hele tiden, det oser overfladisk av sånt og lite seriøst.. damer ser etter ektemenn
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #18 Skrevet 20. november 2025 Humor er ekstremt viktig. Nummer en for meg nesten, veien til mitt hjerte. Er ikke dermed sagt at dersom du tuller mye så er det automatisk full klaff. Man må jo være litt på bølgelenge på humoren. Det hjelper jo heller ikke å ha lest seg opp på en vitsebok om det ikke er deg. Anonymkode: 62f14...e2c
sukrine Skrevet 20. november 2025 #19 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 22.42): Anbefaler heller: Date på Latter Anonymkode: 97385...570 Dette! Standup-show kan være tingen.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #20 Skrevet 21. november 2025 Det er jo ofte viktig for begge at det er litt latter og humor mellom dem. Men så er det ikke DIN oppgave, det skal komme naturlig mellom dere Anonymkode: 54bd1...4e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå