Gå til innhold

Errorsafe ? hvordan bli kvitt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får opp noe som legger ned alle de andre sidene, står det er "errorsafe".

Noen andre som har kjennskap til dette? og får plutselig opp all salgs reklame, alt fra poker til "swingers" klubber... har anti virus program og sånn som blokkerer pop up vinduer men de kmme alikevel :frustrert:

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er skrevet om Errorsafe på forumet her før. HER!

Skrevet

Hei gjest! Jeg har eksakt det samme problemet. Poker er hyppig, det samme er hete damer fra mitt disktriktet og selvsagt Errorsafe. Har prøvd det meste av pop-upblokkere, virus, Adaware, Spyware +++

Noen som har hatt samme problem, og fått bukt med det?

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Litt rart "alle" her inn hyler om errorsafe. Med bere ørlite goggling finner man en haug med linker til hvordan fjerne dette programmet. Du kan begynner her nr 1, eller her nr 2, eller her nr 3 Å søke etter løsning kunne du ha gjort selv for å fjerne programmet. Ha en fin dag :)

Skrevet

Jo, takk for tipsene Kaffegjesten, men jeg kom desverre ikke lenger av det. Symantec tilbyr virusprogram som koster litt så vidt jeg vet. Link nr to har jeg sjekket før, det viste også til betalingsprogrammer. Den siste linken var bare en artikkel om problemet. Ingen konkrete tips å finne. Finner heller ikke programmet installert, slik artikkelen mente det ble.

Kanskje jeg er udugelig, kanskje jeg er lat. Uansett er det jo lov å spørre. Som sagt har jeg prøvd det meste, å spørre her inne er for mange en måte å finne nye vinklinger til løsninger av div. problem. Gjerne fra folk med mer erfaring.

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, takk for tipsene Kaffegjesten, men jeg kom desverre ikke lenger av det. Symantec tilbyr virusprogram som koster litt så vidt jeg vet. Link nr to har jeg sjekket før, det viste også til betalingsprogrammer. Den siste linken var bare en artikkel om problemet. Ingen konkrete tips å finne. Finner heller ikke programmet installert, slik artikkelen mente det ble.

Kanskje jeg er udugelig, kanskje jeg er lat. Uansett er det jo lov å spørre. Som sagt har jeg prøvd det meste, å spørre her inne er for mange en måte å finne nye vinklinger til løsninger av div. problem. Gjerne fra folk med mer erfaring.

Jeg er i samme situasjon. Har også sjekket de linkene - og har egetlig ikke lyst til å betale for å få fjernet skiten....iallfall hvis det finnes andre løsninger.

LMN

Gjest Kaffegjesten
Skrevet
Her er en annen løsning som ikke burde koste 5 øre! God natt og sov godt - drøm søte drømmer om muligheten til å bli kvitt et problem i morgen.
Skrevet

Jeg beklager så mye "kaffegjesten", men det der fungerer som sagt ikke for meg. Som jeg skrev i sist innlegg, så har jeg ikke programmet installert på min maskin. har heller ikke mapper eller snarveier av noe slag ved navn ErrorSafe. Blir bare plaget av en evinnelig pop-up som ikke går an å fjerne uten at en ny dukker opp. Samtidig lukker den div andre vindu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...