Gå til innhold

Er Landman en bra serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er den verdt å se?

Anonymkode: 0d7e8...51d

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vil anbefale den?

Skrevet

Ikke så mange som vil anbefale tydeligvis. Jeg synes den er skuffende. Det er et svakt manus. Taylor Sheridans andre serier er mye bedre. Det er mye fokus på nakenhet og lettkledde kvinner i Landman, noe som gjør at serien til tider bikker over i parodi.

Men vurdér selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Skuffende fra meg også. Hovedtemaet med hvordan oljeindustrien drives er interessant synes jeg. Dette kunne blitt et bra utgangspunkt, men dessverre overskygges alt av noen fjasete og urealistiske rollekarakterer (kone og datter). Det er sikkert et forsøk på å anvende humor og litt «sjokkfaktor», men for meg blir det bare irriterende og ødeleggende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker landman. Men kvinne karakterene er ikke på topp. De tolereres for en ellers bra serie. Kone og datter komboen er fjollete. 

Anonymkode: c9b77...b51

Skrevet

Synes den er bra! Digger Billy Bob! Men er enig i at mor-datter-opplegget er litt too much ja..

Anonymkode: 358a7...797

Skrevet
DeLorean skrev (På 3.12.2025 den 17.43):

Ikke så mange som vil anbefale tydeligvis. Jeg synes den er skuffende. Det er et svakt manus. Taylor Sheridans andre serier er mye bedre. Det er mye fokus på nakenhet og lettkledde kvinner i Landman, noe som gjør at serien til tider bikker over i parodi.

Men vurdér selv.

Landman var dårlig... Liker alle de andre seriene hans!

Anonymkode: 6ae93...a06

Skrevet

Vi likte serien, bare overse fjollete kvinnfolk. 

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Serien er jo litt parodisk når det gjelder både den ene og den andre. Skikkelig machomenn og noen trofekoner.

men jeg digger den, alle har store hjerter på en måte og familien Norris er jo gode som gull.

Anonymkode: 3e47c...f02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 7.57):

Er den verdt å se?

Ja, veldig bra.

Men sesong 2 er den beste, da blir den hjertevarm og karakterutviklingen beveger seg forbi stereotypene.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Ja, veldig bra.

Men sesong 2 er den beste, da blir den hjertevarm og karakterutviklingen beveger seg forbi stereotypene.

Enig, Landman blir bare bedre og bedre. Og Billy Bob er jo genial i alt han er med i, om det nå er Landman, Goliath, Fargo eller Bad Santa. Han er min absolutte favoritt av mannlige skuespillere. 

Skrevet
-jk- skrev (1 minutt siden):

Enig, Landman blir bare bedre og bedre. Og Billy Bob er jo genial i alt han er med i, om det nå er Landman, Goliath, Fargo eller Bad Santa. Han er min absolutte favoritt av mannlige skuespillere. 

Ja, liker han veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet
Hatsumomo skrev (20 minutter siden):

Ja, veldig bra.

Enig. jeg ble så glad når Ainsley bestemte seg for å bo på campus og måten hun forholder seg til laget og sporten sin.

Anonymkode: 3e47c...f02

AnonymBruker
Skrevet

Helt grei serie. Tror nok seriene til Taylor Sheridan får litt mer cred enn de fortjener grunnet at han ikke prøver å tilfredsgjøre den vokale woke-minoriteten.

Anonymkode: 7954e...5f7

• 2 uker senere...
Skrevet
Hatsumomo skrev (På 23.2.2026 den 22.04):

Ja, veldig bra.

Helt enig - har likt begge sesongene, men 2. er best. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, men ikke mer for min del. Sammenlignet med andre Taylor Sheridan-produksjoner (Yellowstone-universet, Lioness, Mayor of Kingstown osv.) er nok humoren noe som gjør at Landman skiller seg ut fra de andre. 

Det sagt er Landman vanvittig mye bedre enn 90% av alt annet som blir produsert i dag for TV.

Anonymkode: 7954e...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...