LeveMannen Skrevet 18. november 2025 #1 Skrevet 18. november 2025 (endret) Som sikkert mange har fått med seg så har NRK og flere andre medier sagt at det var 50 000 mennesker som møtte opp til fotball VM feiringen på rådhusplassen i kveld. Slik så det ut fra et droneperspektiv fra NRK sin sending ca midt under arrangementet: https://www.nrk.no/sport/de-norske-heltene-hylles-i-oslo_-folg-vm-festen-fra-oslo-her-1.17656212 De samme mediene og faktisk.no (som eies av de samme mediene) har hold på at det bare møtte opp 110 000 til 200 000 folk på "unite the kingdom" demonstrasjonen tidligere i år i London. Og slik ser altså 110 000 folk ut til forskjell fra rådhusplassens 50 000 i følge alle hovedstrømsmediene (se hele klippet da det er vanskelig å få med alle på et bilde på grunn av de fylte gatene): Tower bridge var også full som ikke ser ut til å være med på dette klippet. https://www.faktisk.no/artikkel/hundre-tusen-eller-millioner-i-londons-gater/126515 Ifølge våre undersøkelser er det derfor mest sannsynlig at folkemengden som deltok på «Unite the Kingdom»-protesten bestod av mellom 110 000 og 200 000 mennesker. Kan noen få dette til å gi mening? For jeg kan på ingen måte få dette til å stemme over hode. Endret 18. november 2025 av LeveMannen 2
itiswhatitis Skrevet 18. november 2025 #2 Skrevet 18. november 2025 Hvorfor orker du tenke på dette? 2
LeveMannen Skrevet 18. november 2025 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2025 itiswhatitis skrev (9 minutter siden): Hvorfor orker du tenke på dette? Jeg har da blitt fortalt akkurat som du og alle andre fra absolutt alle hovedstrømsmediene at falske og manipulerte nyheter er noe av det farligste vi står ovenfor. Så jeg gjør da bare min plikt og setter spørsmål ved nyheter som ikke stemmer over ens. 1 2
itiswhatitis Skrevet 18. november 2025 #4 Skrevet 18. november 2025 LeveMannen skrev (Akkurat nå): Jeg har da blitt fortalt akkurat som du og alle andre fra absolutt alle hovedstrømsmediene at falske og manipulerte nyheter er noe av det farligste vi står ovenfor. Så jeg gjør da bare min plikt og setter spørsmål ved nyheter som ikke stemmer over ens. Føles ut som du bruker AI for å svare. Skjønner. Kjør på. Tenker at hvis du får noen her til å svare noe som påvirker en stor del av befolkningen - ja da har du oppnådd noe 1
LeveMannen Skrevet 18. november 2025 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2025 itiswhatitis skrev (3 minutter siden): Føles ut som du bruker AI for å svare. Du er en nyopprettet bruker med 4 innlegg... 1
itiswhatitis Skrevet 18. november 2025 #6 Skrevet 18. november 2025 LeveMannen skrev (3 minutter siden): Du er en nyopprettet bruker med 4 innlegg... Elsker det 😗 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå