AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #1 Skrevet 17. november 2025 Jeg er for åpenhet, og det er ved åpenhet og historier vi lærer. Samtidig er det en grense. Spes når det kommer til barn. Enkelte foreldre deler barnas diagnoser og ved konflikter med instanser leser de opp vedtak og utleverer barna sine. intime og sensitive detaljer. Jeg forstår at mange er forbanna på systemet på ulike vis. Ingen problem med å forstå det. Men å legge ut om adhd diagnoser på barn er sårbart. På fb grupper for foreldre med barn med adhd legges det ut mye. Men det er jo med navn og profil på foreldrene. Mine barn hadde ikke akseptert at jeg delte noe om de på nett Anonymkode: 723c4...45f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 Jeg er ikke for at man skal dele om egne barn i det hele tatt på some, så for meg er det å gå langt over streken å dele barnas diagnoser på slike steder. (en helt annen ting er å dele artikler om diagnoser barnet har, slik som i tråden over her). Anonymkode: 25f34...ad7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå