Gå til innhold

Liker ikke kvinner i jeans

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes du kan være helt ærlig med potensielle dater: "Jeg liker ikke damer i jeans, anser det som lite feminint". 

Da blir det opp til henne om hun ønsker å date en med konservativt og tradisjonelt syn på kjønnsroller eller ikke. Jeg synes det er bra å opplyse om det så fort som mulig, da jeg anser det som et verdispørsmål, og man bør ha like eller relativt like verdier for å få et godt og varig forhold. 

Anonymkode: b371f...4a5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

TS igjen.

Ingen vits å date kvinner som er lite feminin.

Anonymkode: d9471...605

Morsomste  jeg har lest på lenge 😅. Det er ikke klærne som avgjør om en kvinne er feminin eller ikke. Har du noen gang sett kvinner ( eller menn,for den saks skyld) som IKKE  greier å gå pent med høye hæler  ? Ikke særlig feminint, nei ? Hadde ikke hjulpet å putte på en kjole  på de.

Det er bevegelsene, holdningen og fremtoning-altså væremåte  som gjør noen feminine eller ikke.

Men,for all del - du må få ha de preferansene  du har. Bare ikke si sånne tullete  ting 😅

Anonymkode: 17583...af2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 1.14):

Kan bare si det at jeg elsker Jeans - slapper av i dem, og går ikke i stort annet 🤭😆

Anonymkode: 57d86...605

Samme her, elsker jeans ♥️ Kun til trening det ikke brukes

Skrevet

Og jeg elsker å gå i jeans, hvis den er fin i pasformen til meg. Hadde aldri giddet gå ut med noen som dømmer folk i jeans 😊

Anonymkode: 55f43...b80

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

So what? -det er vel bare å holde seg unna kvinner i jeans....?

Anonymkode: c7ea6...b96

Skrevet

Det der er seriøst noe av det dummeste jeg har lest! 

Anonymkode: 5a5bb...5be

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...