AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #1 Skrevet 17. november 2025 Jeg trenger noen råd her kanskje? Er i midten av 40 årene. Ser normalt pen ut vil jeg si 😅 Slank med former, men ikke så trent . Jeg har vert singel i 3 år , men nå tenker jeg litt at det kunne vært kjekt å treffe noen. Men så er jeg egentlig usikker på om jeg er klar for det på en måte. Jeg vil, men samtidig ikke 🫣 Trives godt alene og har et stort nettverk . Fritiden tilbringer jeg med gode venner og barna. Savner vel kun en mann i ferier/høytider . Har jo datet en og annen , men så fort de blir litt for intens/krever mer av tiden min enn jeg føler jeg kan avse , forsvinner følelsene og jeg får litt panikk nesten. Men samtidig ønsker jeg jo ikke å leve alene resten av livet . Arghh skal ikke være lett 🫣 Anonymkode: d0e54...bf4 1
BobTheNoob Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 Hva trenger du råd til? Du definerer jo klart hva du er klar for og hva du ikke er klar for og hva du ønsker deg. Bare vær like tydelig og ærlig på det overfor de du møter. Det er sikkert menn som synes det er å foretrekke å ha en slags kjæreste eller FF eller hva man vil kalle det uten så mye forpliktelser. Jeg er litt eldre enn deg og ikke singel lenger. Men du beskriver stereotypen av damer jeg skygget unna da jeg var på "markedet" - omtrent på samme måte som Dracula skygger unna krusifikset. (uten sammenligning forøvrig, men det var det beste jeg kom på i farta). Grunnen er at jeg så etter noe seriøst og involverende. Da er det kjipt at det du skriver i HI kommer fram først etter et par dates. Enkelte var ærlige på det fra starten av og da var det jo bare å si "nei takk" og gå videre. Så spares begge for bry. Jeg har inntrykk av at det er mer vanlig i vår alder å se etter noe veldig løst, enkelt og uforpliktende, enn noe seriøst og bindene. - For begge kjønn. Så kan godt hende en del menn vil være veldig positive. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #3 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg trenger noen råd her kanskje? Er i midten av 40 årene. Ser normalt pen ut vil jeg si 😅 Slank med former, men ikke så trent . Jeg har vert singel i 3 år , men nå tenker jeg litt at det kunne vært kjekt å treffe noen. Men så er jeg egentlig usikker på om jeg er klar for det på en måte. Jeg vil, men samtidig ikke 🫣 Trives godt alene og har et stort nettverk . Fritiden tilbringer jeg med gode venner og barna. Savner vel kun en mann i ferier/høytider . Har jo datet en og annen , men så fort de blir litt for intens/krever mer av tiden min enn jeg føler jeg kan avse , forsvinner følelsene og jeg får litt panikk nesten. Men samtidig ønsker jeg jo ikke å leve alene resten av livet . Arghh skal ikke være lett 🫣 Anonymkode: d0e54...bf4 Du kan jo vurdere å kjøpe de tjenestene der. Evt. finne deg en knullekompis/søndagskjæreste som ikke er keen på treff/sex annet enn i ferier og høytider 🤣 Anonymkode: 4f123...e57
Mardina Skrevet 17. november 2025 #4 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trenger noen råd her kanskje? Er i midten av 40 årene. Ser normalt pen ut vil jeg si 😅 Slank med former, men ikke så trent . Jeg har vert singel i 3 år , men nå tenker jeg litt at det kunne vært kjekt å treffe noen. Men så er jeg egentlig usikker på om jeg er klar for det på en måte. Jeg vil, men samtidig ikke 🫣 Trives godt alene og har et stort nettverk . Fritiden tilbringer jeg med gode venner og barna. Savner vel kun en mann i ferier/høytider . Har jo datet en og annen , men så fort de blir litt for intens/krever mer av tiden min enn jeg føler jeg kan avse , forsvinner følelsene og jeg får litt panikk nesten. Men samtidig ønsker jeg jo ikke å leve alene resten av livet . Arghh skal ikke være lett 🫣 Anonymkode: d0e54...bf4 Hva lurer du på egentlig? 1
Engel Skrevet 18. november 2025 #5 Skrevet 18. november 2025 Vær tydelig på hva du har behov for, og at du ikke er ute etter en samboer eller har tid til å være sammen hele tiden. Det er mange menn som ønsker det samme. Jeg er også der at jeg ikke har masse tid til å være sammen med en kjæreste. Jeg har ungdommer å følge opp og behov for en god del egentid. Heldigvis er han jeg dater nå travel og opptatt selv også. Vi hadde en uke her hvor vi prøvde å være mer sammen, og begge konkluderte med at det ble for slitsomt😅 Så nå begrenses det stort sett til annenhver helg og en og annen kveld i uka når det passer og begge har overskudd🙂 Det passer oss nå. Kanskje vil det endre seg med tiden, vi får se. Vi har begge vært single lenge, så vi trenger nok å bli vant til å ha en annen i livet vårt begge to også😅
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #6 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (På 17.11.2025 den 9.55): Savner vel kun en mann i ferier/høytider . d0e54...bf4 Vurdere å leie i de periodene? Anonymkode: bee0b...e1d 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #7 Skrevet 18. november 2025 Helt umulig å få noe tydelig ut av hovedinnlegget.. TS er helt sikkert ganske fornøyd med å ha fått ventilert. Anonymkode: 9e1e8...0c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå