AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #1 Skrevet 17. november 2025 Tror jeg har begynnende neglesopp på den ene stortåa. De av dere som har hatt det, hvilket middel har funket best for dere? Anonymkode: 39969...31d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 Tablettkuren er eneste, noen tror på laser som er wasted money som regel. Har selv neglsopp, gitt opp. Anonymkode: 98a2f...2d4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #3 Skrevet 17. november 2025 Terclara er et relativt nytt produkt, som er reseptfritt. Det har samme virkestoff som tablettene man får på resept (Terbinafin). De skrøt veldig av dette på apoteket, og de sa at jeg skulle bruke det to ganger om dagen, i stedet for kun én gang, som det står på pakken. Jeg har vært litt sløv og stort sett brukt det én gang om dagen, men jeg ser at nå som jeg har skjerpa meg og påført det to ganger per dag, har det blitt mye bedre på kort tid. En fordel med at dette påføres rett på neglen er at man slipper bivirkningene som mange får av tablettene, som f. eks. løs mage. Det er ganske dyrt for en bitteliten tube, men man kan spare en del på bestille det på nett. Anonymkode: e9cc2...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #4 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Terclara er et relativt nytt produkt, som er reseptfritt. Det har samme virkestoff som tablettene man får på resept (Terbinafin). De skrøt veldig av dette på apoteket, og de sa at jeg skulle bruke det to ganger om dagen, i stedet for kun én gang, som det står på pakken. Jeg har vært litt sløv og stort sett brukt det én gang om dagen, men jeg ser at nå som jeg har skjerpa meg og påført det to ganger per dag, har det blitt mye bedre på kort tid. En fordel med at dette påføres rett på neglen er at man slipper bivirkningene som mange får av tablettene, som f. eks. løs mage. Det er ganske dyrt for en bitteliten tube, men man kan spare en del på bestille det på nett. Anonymkode: e9cc2...aa6 Hvor ille var du rammet før du startet? Anonymkode: 98a2f...2d4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #5 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tablettkuren er eneste, noen tror på laser som er wasted money som regel. Har selv neglsopp, gitt opp. Anonymkode: 98a2f...2d4 Jeg har lest om det, men foreløpig har jeg bare en tynn stripe i kanten av den ene neglen, så jeg føler jeg kan prøve andre ting før jeg begynner med sånt... Anonymkode: 39969...31d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #6 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Terclara er et relativt nytt produkt, som er reseptfritt. Det har samme virkestoff som tablettene man får på resept (Terbinafin). De skrøt veldig av dette på apoteket, og de sa at jeg skulle bruke det to ganger om dagen, i stedet for kun én gang, som det står på pakken. Jeg har vært litt sløv og stort sett brukt det én gang om dagen, men jeg ser at nå som jeg har skjerpa meg og påført det to ganger per dag, har det blitt mye bedre på kort tid. En fordel med at dette påføres rett på neglen er at man slipper bivirkningene som mange får av tablettene, som f. eks. løs mage. Det er ganske dyrt for en bitteliten tube, men man kan spare en del på bestille det på nett. Anonymkode: e9cc2...aa6 Takk, jeg tenker det er verdt å prøve! Har foreløpig bare en tynn stripe (under 5 mm) i den ene kanten av neglen. Anonymkode: 39969...31d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #7 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor ille var du rammet før du startet? Anonymkode: 98a2f...2d4 Ca. halve stortåneglen. Anonymkode: e9cc2...aa6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå